проблем с охлаждането...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 21 Окт 2008, 23:12

Maйтапа настрана, но с ново виско, термостат и водна помпа и нов антифриз (2 пъти сменен тамън, че олях околовръстното от незатагната скоба), днес я забелязах че леко стрелката мръдна след 12ч. на индикатора.

Всичко останало работи отлично. Първия път като загря я бях тормозил бая, доста време работи на едно място и мога да го приема, но се наложи да я загася и не можах да разгледам точно проблема.

Втория път се бях набил в едно задръстване на центъра и тъкмо мръдна малко след 12ч. и тръгнах да се движа и охлади...

А виското си е наред... предното ми виско като запаля не вдигаше никакъв шум в началото и успяваше да оглажда на практически отворен кръг в най-големите жеги. Новото мете улиците, но не съм я загрявал толкова, че да го чуя да се включи на запалена кола... На някой мърда ли му от средата стрелката?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 21 Окт 2008, 23:50

както си описал нещата, поне 2 от новите ти работи не работят както трябва :!: ... ма разследвай по-подробно...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Окт 2008, 0:01

Водната помпа и термостата са очевидно ОК. Остава само виското, но е чистак ново детройтско, от риселър на части за БМВ (каквито са Камор и Дарукар), от който съм купувал много части и всичко е ок с тях. Виското мете улиците като го запаля... после утихва, точно както трябва да работи здраво виско. Тогава кое? Какъв може да е проблема с водната помпа, ако термостата ми отваря?

Термостата е от Камор на 88гр., щампа БМВ, марка Wahler (ако не бъркам) и също работи със сигурност (отваря/затваря, съдейки по топлината на маркучите). Не съм я тествал на дълъг път... Мисля си да запаля утре и да направя една обиколка до Вакарел да видя как ще се държи...

А няколко пъти обезвъздушавам вече, изчетох всички теми във форума и в американските форуми, барабар с PelicanParts Howto's и т.н. Дори и да има въздух е незабележимо малко, парното става за Сибир даже в момента :) Утре пак ще я паркирам на нагорнището пред служебния паркинг с муцуната нагоре и като изстине ще надуя отвора за наливане на антифриз докато изкара каквото има през пробката... Единствената разлика с преди, е че свалих ремъка на климатика и обтяжната ролка, докато намеря нов ремък, но не виждам никаква връзка м/у двете.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 22 Окт 2008, 0:53

задръстване и загряване - виско безспорно, независимо какво чуваш като запалиш :!:
ръчкане и леко загряване - може и да е ок, но ако спреш ръчкането, трябва и сама да охлади... сметам :mhihi: , щот това наблюдавам...
има някакъв шанс и да не работи целия радиатор...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Окт 2008, 9:53

Лошото е че и на мен натам ми отива. Радиатора си е перфектен, чист, предния антифриз си беше антифриз като го източих без никакви гадости. Общо взето системата е неочаквано чиста. Ще покарам няколко дни да видя дали ще сработи виското или просто реагирам прибързано... Ако се уверя, че не сработва (което ще ме накара да се почувствам доста гадно), връщам старото виско на мястото му и тествам пак...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: Drujba City
Пол: Мъж
Кара: E36 318IA Cabrio

Мнение от paco_sf » 22 Окт 2008, 10:06

При мен проблема е сходен - като карам извънградско и стрелката на температурата пада почти до синята зона, иначе до сега не се е качвала над средата. Термостат или температурен датчик или нещо друго ? :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 22 Окт 2008, 19:32

Пако сутрин бързо ли загрява?Ако не 100% термостат.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Окт 2008, 21:48

Paco - термостат 100%.
Днес по моя проблем, да чукна на дърво... никакви грижи. Обезвъздуших още веднъж... този път от самото начало почна да изтича антифриз... Долях си пак над средата, където трябва да е студено... Почвам да си мисля, че като смениш всички компоненти по охладителната, имат нужда от няколко дни да се "напаснат", ама...

Иначе не можах да я загрея на отворен термостат до толкова, колкото да работи постоянно виското...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: Drujba City
Пол: Мъж
Кара: E36 318IA Cabrio

Мнение от paco_sf » 23 Окт 2008, 14:04

Горе долу за 4-5 км стига до средата стрелката

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook