Проблем с акумолатора

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Проблем с акумолатора

Мнение от BT9028BA » 21 Окт 2008, 10:07

Вчера си карам нормално и изведнаж си светна лампата на акумулатора - като подавам повече газ изгасва - и така след 100км постоянно каране виждам че светлините в купето почват да намаляват-СД огасна само - фаровете намаляха,почти огаснаха - АБС светна - оборотите със всеки килотетар намаляваха докато колата огасна - след 5 - 10мин запалих без проблем и пак след малко огасна

Та мисалтами е от какво може да е това - акумулатора е добар - до сега проблеми не ми е правил - Може ли да е динамото или нещо друго

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 21 Окт 2008, 10:19

В динамото ти е проблема, защото веднъж запалила колата не и трябва
акумулатор (освен може би при много голяма консумация).Лично оня ден
съм го проверявал - паля, откачам акумулатора и няма проблем. Така че,
почни от динамцето, реленцата...
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 21 Окт 2008, 10:43

Прегледай си ремъка и обтяжното амортесиьорче.
Щом е имало симптом при подаване на газ да гасне лампата на акумолатора ,значи че има шанс да ти е превъртял ремъка.
Може някоя ролка да е ,знам ли трябва да се види първо това.
Имай в предвид,че този ремък ти върти и водната помпа и хидравликата та не е добре да караш така. :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 21 Окт 2008, 11:06

Много ви благодаря колеги за компетентните отговори

Тоя ремак ако е превъртял може ли от това да нямам хидравлека - преди 2 дена смених хидравличната помпа - изкарах 2 дена и вчера пак се изгуби :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от ton4 » 21 Окт 2008, 11:29

всичко е от генератора иди на елкон да ти замерят зареждането не трябва да зарежда по малко от 13,50волта в запалено положение
нормалното е 14,01/14,00
BMW-Шофирай в бъдещето сега ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 21 Окт 2008, 12:01

Колега,ако проблема не е в ремъка или амортисиорчето,когато свалиш алтернатора му направи пълно рециклиране.Нови четки,колектори и лагери,цялата операция струва 50-70лв. с труда.За да знаеш,че там проблем повече няма да имаш.Друг е въпроса ако е глъмнал някой изправителен диод от плочката,но това е малко вероятно.Успех !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 12.02.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: .....
Мечтае да кара: X6M

Мнение от 33k » 21 Окт 2008, 12:12

тошо ела в магазина имам товарна вилка и ще ти замеря зареждането
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 21 Окт 2008, 12:40

33k написа:тошо ела в магазина имам товарна вилка и ще ти замеря зареждането


Ок - ще мина - ще ти званна като идвам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 21 Окт 2008, 16:14

Ако алтернатора и помпата на сервото са ти на 1 ремък и имаш проблем
със сервото най-вероятно проблема е в лошо обтегнатия ремък. Свири ли?
Проблемите с акумулатора след смяната на помпата ли почнаха?
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 21 Окт 2008, 16:25

Яро написа:Ако алтернатора и помпата на сервото са ти на 1 ремък и имаш проблем
със сервото най-вероятно проблема е в лошо обтегнатия ремък. Свири ли?
Проблемите с акумулатора след смяната на помпата ли почнаха?


Смениха ми хидравличната помпа и хидравлика си имах след 2 3 дена хидравликата пак се загуби и почнаха проблемите - сега ката нямям хидравлика и като въртя волана свири много - колата като е студена много лесно се върти волана ама като загрее и почва да свири и трудно да се върти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 21 Окт 2008, 16:44

Явно е ремъка. Като е студен е стегнат и приплъзва малко. Като позагрее
колата едно че загрява от мотора, второ от приплъзването и ти умира и
сервото и акумулатора.
Поне посочените дотук симптоми това сочат. Обтегни ремъка и си дзвер.
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook