вапрос за компресия

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

вапрос за компресия

Мнение от super_bojo » 20 Окт 2008, 21:25

колеги ше ви помоля да споделите .значи колата ми пуши яко като е студене един синкав дим като дам газ и изпушва.днес мерих компресията и е 12 на всички цилиндри ,та мое ли да сам за гумички или сегменти и да е 12 компресията мерси предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Мнение от bmw 318 is » 20 Окт 2008, 21:28

то ако е такава компресията едвали ще е от тез неща

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 20 Окт 2008, 21:32

колега е за такива мнения ми харесват че и на мен не ми се верва ма секи дет сам питал от ,,разбирачите,, дет познавам викат че е от масло ,за инфо и 4 те свещи са черни така че не е гарн на глава аз мисля за ламбда или некой шибан датчик .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Мнение от bmw 318 is » 20 Окт 2008, 21:36

абе и аз така мисля ламбда ще е какво друго и моята е така

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Самоков
Пол: Мъж
Кара: бангия
Мечтае да кара: много кончета под капака

Мнение от slep » 20 Окт 2008, 21:37

Колега не я форсирай като е студена да няма после( Нещо мотора ми тропа) Има писано по темата потърси
А хапва ли ти масълце
И след като загрее правили го пак
Не всичко което лети се яде

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 20 Окт 2008, 21:43

да, сподели как е разхода на масло ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 20 Окт 2008, 22:38

ми аз сам с 15в 40 на я8 и сасега нема никва разлика ма не сам я и карал много че сам без книжка ма то така пуши че треа да харчи по литар на час

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 21 Окт 2008, 1:04

:help: :help: :help: :help: :roll: :roll: :roll: :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Мнение от insane_v » 21 Окт 2008, 2:33

- Синия дим идва от това че гори масло. Ще си изгоря дипломата, ако не е така ;)
- Причината за опушените свещи също най-често е горенето на масло.
Други възможни причини за опушени свещи са проблеми с кабели, свещи и др. ; избила гарнитура и навлизане на вода или въздух в горивната камера и други. Но те не обясняват синкавия дим, а и компресията нямаше да е еднаква във всички цилиндри.
Според мен няма да е от сегментите, т.к. компресията ти не е зле. Така че най-вероятната причина е скъсани/нацепени вложки (гумички). С времето те се втвърдяват и започват да се цепят. Но колкото и да са скъсани те не оказват никакво влияние на компресията!

Понякога не можеш да разбереш дали ти гори масло, защото при влошения горивен процес остава неизгоряло гориво, което се стича в картера и компенсира изгореното количество масло. Виждал съм случаи, в които колата гори масло и пуши, а нивото на маслото се покачва ;)

ПП: Някой знае ли колко точно е компресията на двигателите на БМВ (като нови)? И еднаква ли е за всички?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 21 Окт 2008, 10:59

мерси за изчерпателния отговор колега лошото е че смених гумички на клапани лятото ма си ги сменях сам, ше продалжавам с ребуса

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 21 Окт 2008, 13:42

значи ревизирай си работата от лятото :!: ... и маслен цилиндър винаги дава от много добра до отлична компресия :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Мнение от insane_v » 21 Окт 2008, 14:26

Владо написа:значи ревизирай си работата от лятото :!: ... и маслен цилиндър винаги дава от много добра до отлична компресия :!:


Май си прав колега. Ако маслените сегменти са износени, маслото, което остава по стените на цилиндъра наистина може да уплътнява в местата, където компресионните сегменти не лягат плътно по стените на цилиндъра, и по този начин може компресията значително да се повиши. Не се бях сетил за този вариант.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook