Прегрят двигател-въпрос....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Виждал съм "откачил"термометър на BMW 318i,затова питам.Някой от колегите е дал линк към инфо относно термометърът.Ако е изправен,Края на синята зона отговаря на 52С,следващото бяло деление-62С,средното-83С,следващото-109С,началото на червената зона-124С,а краят-132С.Ако отчита вярно,то двигателят ти е МНОГО КОРАВ!!! 

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
А между другото,днес изкарах Бимеца от бокса!Всичко вече е наред.Оказа се,че всичките ми проблеми са тръгнали от шибаният термостат.
Бях го оставил да работи на място 5-10мин(Бимеца). и когато се качих,термометърът беше пред червената зона.Веднага тръгнах,щото знам,че не ми работи виското и обикновенно щом тръгна веднага се нормализирва,а си беше хладно оная вечер и не очаквам проблеми.Уви-нещастие!Тоя път термостатът е решел да не отвори големият кръг.Съответно много скоро след като тръгнах си влезе в червеното пред очите ми,вместо да върне наляво-ебати стреса!Ама тя кат се обърне каруцата-пътища много..... 


- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
А,забравих!Съветвам ви да не правите грешката да блокирвате виското с цел да върти перката постоянно-вие като турбина на ЗАЗ ебаси!
Още утре ще я спра тая перка.Цяло лято безпроблемно си карах без виско,сега зимата да се движа като ЗАЗ
Да не се чува! 



- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Не колега.Водната помпа се оказа напълно читава.С метална перка е и е на 20000км.Всички проблеми бяха от термостата....
- bozukov_g
- Голямата Базука
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Момчетааа, момчетааа... Прави се ей това:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
и то профилактично, както съм казал в самата тема...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
и то профилактично, както съм казал в самата тема...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Изобщо охладителната система на Е36 като цяло 4 цилиндровите мотори(може и 6-тице нямам наблюдения върху тях)е много притенциозна.То не бе маркучи термостати виско помпи бакелитени съединения.Направо ужас.Аз сега имам проблем с термостата.Разбрах тези дни когато захладня.Сигурно проблема е от лятото защото не съм имал набюдения да не загрява.Той пак добре че е останал отворен а не затворен че щеше да има като колегата да сменям ч куп неща.

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани