Прегрят двигател-въпрос....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 09 Сеп 2008, 21:50

Виждал съм "откачил"термометър на BMW 318i,затова питам.Някой от колегите е дал линк към инфо относно термометърът.Ако е изправен,Края на синята зона отговаря на 52С,следващото бяло деление-62С,средното-83С,следващото-109С,началото на червената зона-124С,а краят-132С.Ако отчита вярно,то двигателят ти е МНОГО КОРАВ!!! :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 09 Сеп 2008, 22:01

А между другото,днес изкарах Бимеца от бокса!Всичко вече е наред.Оказа се,че всичките ми проблеми са тръгнали от шибаният термостат. :ranting:Бях го оставил да работи на място 5-10мин(Бимеца). и когато се качих,термометърът беше пред червената зона.Веднага тръгнах,щото знам,че не ми работи виското и обикновенно щом тръгна веднага се нормализирва,а си беше хладно оная вечер и не очаквам проблеми.Уви-нещастие!Тоя път термостатът е решел да не отвори големият кръг.Съответно много скоро след като тръгнах си влезе в червеното пред очите ми,вместо да върне наляво-ебати стреса!Ама тя кат се обърне каруцата-пътища много..... :ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 09 Сеп 2008, 22:10

А,забравих!Съветвам ви да не правите грешката да блокирвате виското с цел да върти перката постоянно-вие като турбина на ЗАЗ ебаси! :maad: Още утре ще я спра тая перка.Цяло лято безпроблемно си карах без виско,сега зимата да се движа като ЗАЗ :nono: Да не се чува! 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.09.2008
Местоположение: Ботевград
Пол: Мъж

Мнение от ПЕШУ » 13 Сеп 2008, 23:23

В крайна сметка, причината се оказа водната помпа нали? Щото аз се съсипах докато стигнаха до тоя извод в сервиза...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 13 Сеп 2008, 23:33

Не колега.Водната помпа се оказа напълно читава.С метална перка е и е на 20000км.Всички проблеми бяха от термостата....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 2.10.2007

Мнение от zigzag22 » 16 Сеп 2008, 2:38

И понеже и аз сьм сьс същия проблем и се 4удя как да позная от коя 4аст да по4на реших да я зака4а на комп ама дали 6те покаже на компа дали е термостат или помпа или глава или незнам си какво или на маистор тряа ходя ми е питанката? :help:

Голямата Базука
Аватар
Мнения: 1450
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio

Мнение от bozukov_g » 16 Сеп 2008, 10:09

Компа няма как да ти покаже дали е термостат или помпа, бегаи на маисторче!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 16 Сеп 2008, 11:00

Момчетааа, момчетааа... Прави се ей това:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=

и то профилактично, както съм казал в самата тема...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 16 Сеп 2008, 11:04

Изобщо охладителната система на Е36 като цяло 4 цилиндровите мотори(може и 6-тице нямам наблюдения върху тях)е много притенциозна.То не бе маркучи термостати виско помпи бакелитени съединения.Направо ужас.Аз сега имам проблем с термостата.Разбрах тези дни когато захладня.Сигурно проблема е от лятото защото не съм имал набюдения да не загрява.Той пак добре че е останал отворен а не затворен че щеше да има като колегата да сменям ч куп неща.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook