Неизвестен консуматор ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Неизвестен консуматор ?
Пада ми акумулаторът, а е нов - на Варта.
Първо си свързах комфорт модула с алармата, а след това сложих ЦЦФЛ (първото го направи алармаджия).
Веднъж оставих колата 4 часа на ангели-след това бутах
после я оставих 2 часа на ангели - пак бутах.
Днес без ангели, без нищо пак не можах да запаля, като докосна минусовата клема до акумулатора бая си исктри, което ме навежда на мисълта, че черпи ток от някъде ..
как да разбера откъде?
Първо си свързах комфорт модула с алармата, а след това сложих ЦЦФЛ (първото го направи алармаджия).
Веднъж оставих колата 4 часа на ангели-след това бутах

после я оставих 2 часа на ангели - пак бутах.
Днес без ангели, без нищо пак не можах да запаля, като докосна минусовата клема до акумулатора бая си исктри, което ме навежда на мисълта, че черпи ток от някъде ..
как да разбера откъде?
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
колега ЦЦФЛ-а дърпа доста ток, и аз бутах
но вече не я оставям на очи, а сега като се е изхабил един път до край го зареди напълно 12-15 часа и вече не оставяй ЦЦФЛ-а да свети


- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
Най добре отиди да замерят от къде е консумацията защото те чакат дертове.Аз така си прекарах чудесно с панела на сидито ...викам си свети ама колко ток ще харчи..... и след 3 дена без да го паля го обикалях като голям камък.И така 3 пъти...........сега го свалям и проблема се реши.
Е, аз след като я избутам - запаля и покарам после нямам проблеми с паленето
тва ме навежда на мисълта, че генераторът зарежда, но пък след като веднъж падне акумулатора го зареждам само с генератора на бмв-то, без токоизправители и т.н. затова найстина може да не се е заредил като хората. Утре ще го пусна на токоизправител и няма да пускам ЦЦФЛ пък ще видим какво ще излезе.
Иначе как се прави това замерване?

Иначе как се прави това замерване?
Имаш хубав акумулатор, явно нов, не го съсипвай. Освен това дори чисто нов акумулатор е хубаво да бъде зареден преди монтаж в повечето случаи. Въпреки че пише "готов за употреба"... Купи си едно зарядно от Практикер, Бриколаж или Метро на Einhell и го зареди като хората. Не можеш да очакваш да се зареди напълно само от генератора. И 300км. да минеш без да спираш пак няма да е читаво зареждане. То го пише даже в книжката на акумулатора.
Замерва се като откачиш едната клема и вържеш уреда на mA между откачения полюс и клемата. После правиш същия тест с БМВ, което няма проблема ти и сравняваш данните. После си е е**ло мамата да разбереш кое прави проблеми.
Замерва се като откачиш едната клема и вържеш уреда на mA между откачения полюс и клемата. После правиш същия тест с БМВ, което няма проблема ти и сравняваш данните. После си е е**ло мамата да разбереш кое прави проблеми.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Колега ,замери с мултицет дали имаш утечка при абсолютно всички изключени консуматори.Не трябва да е повече от 0,03А. CCLF-a не консумира толкова ток,че да скапе акумулатора за толкова време,аз съм си забравял "очите"по цяла нощ и сутринта паля ,без особени проблеми
.Гледай да не си съсипеш новия акумолатор 



- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
След като установиш дали има утечка(както колегите ти казаха по-нагоре),
започваш да махаш бушон по бушон и гледаш докато утечката изчезне.
После ,съответно ,по схемата на бушоните разбираш и от къде идва
започваш да махаш бушон по бушон и гледаш докато утечката изчезне.
После ,съответно ,по схемата на бушоните разбираш и от къде идва

Последна промяна bmwdriver на 16 Сеп 2008, 0:46, променена общо 2 пъти
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани