Да сложа ли чип на 316 компакт с газов инжекцион?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Ако имаш газов инжекцион си направи турбо режим който да включваш и изключваш- при него гори над 20/100 газ-всички стойности при впръскването са завишени на мах, и фазите на запалването с променят, та получаваш малко повече повер дори и от бензина, за сметка на разхода разбира се. За чипосване на бензинов двигател под 3 литра всички знаят че е само губене на пари и време.

- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
на бензин когато си го карам искам да върви там повече.
сложи си обикновена газова и като превключиш на бензин ще откача

VENBO написа:Ако имаш газов инжекцион си направи турбо режим който да включваш и изключваш- при него гори над 20/100 газ-всички стойности при впръскването са завишени на мах, и фазите на запалването с променят, та получаваш малко повече повер дори и от бензина, за сметка на разхода разбира се. За чипосване на бензинов двигател под 3 литра всички знаят че е само губене на пари и време.
Как се променят фазите на запалването с газов инжекцион който най-вероятно не контролира аванса

Ако ще вземаш чип , то поне да е някакъв който да ти промени кривата на аванса , а после карай с хуваб 95 или 98 октана. По този начин газта ще си получи нужния в повече аванс и може и да усетиш разлика (дори с 1.6).
bbekov написа:VENBO написа:Ако имаш газов инжекцион си направи турбо режим който да включваш и изключваш- при него гори над 20/100 газ-всички стойности при впръскването са завишени на мах, и фазите на запалването с променят, та получаваш малко повече повер дори и от бензина, за сметка на разхода разбира се. За чипосване на бензинов двигател под 3 литра всички знаят че е само губене на пари и време.
Как се променят фазите на запалването с газов инжекцион който най-вероятно не контролира аванса.
Ако ще вземаш чип , то поне да е някакъв който да ти промени кривата на аванса , а после карай с хуваб 95 или 98 октана. По този начин газта ще си получи нужния в повече аванс и може и да усетиш разлика (дори с 1.6).

ГИ е с отделен комп, който чете данни от бензиновия и има собствени настройки

miro20 написа:съждението ти не е много логично.
ГИ е с отделен комп, който чете данни от бензиновия и има собствени настройки
Голяма част от ГИ-тата на нашия пазар не "пипат" аванса . В е39 форума се потвърди това. Даже някой спомена че само на Бигас ЕКУ-то коригира аванса.
А в останалото има доста логика. При положение че колата се кара на газ с аванс като за бензин , след като сложи чип с по-агресивна карта за запалването , то тя ще важи и при газта където ще има осезаема разлика.
да. огледах в раздела Е39 , но и там казват че тази уредба която променя аванса давала повече проблеми отколкото ползи
както и да е.
не съм такъв специалист да давам акъл, но не е лошо да има такова обсъждане.
Когато поставях метана (който иска още по-голям ъгъл от пропан-бутана), изрично питах и то няколко пъти - ще слагат или не адванс процесор, и се оказа че няма нужда.
т.е. не са ми обеснявали защо, но го сложиха без адванс-процесор и немам проблеми .
очевидно този коректор е задължителен за обикновенните метан-уредби.
ако някой сподели повечко тънкости от работата на бензиновия комп и газовия, ще съм благодарен.

както и да е.
не съм такъв специалист да давам акъл, но не е лошо да има такова обсъждане.
Когато поставях метана (който иска още по-голям ъгъл от пропан-бутана), изрично питах и то няколко пъти - ще слагат или не адванс процесор, и се оказа че няма нужда.
т.е. не са ми обеснявали защо, но го сложиха без адванс-процесор и немам проблеми .

ако някой сподели повечко тънкости от работата на бензиновия комп и газовия, ще съм благодарен.

- Spectral
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d sport
Говори с Лъчо! Иди сложи си чипа и ако не ти харесва му го върни. Гледам, че той винаги така прави и няма да има проблеми.
miro20 написа:да. огледах в раздела Е39 , но и там казват че тази уредба която променя аванса давала повече проблеми отколкото ползи
както и да е.
не съм такъв специалист да давам акъл, но не е лошо да има такова обсъждане.
Когато поставях метана (който иска още по-голям ъгъл от пропан-бутана), изрично питах и то няколко пъти - ще слагат или не адванс процесор, и се оказа че няма нужда.
т.е. не са ми обеснявали защо, но го сложиха без адванс-процесор и немам проблеми .очевидно този коректор е задължителен за обикновенните метан-уредби.
ако някой сподели повечко тънкости от работата на бензиновия комп и газовия, ще съм благодарен.
Коректора е отделен модул за обикновенните АГУ-та. Иначе инжекционните АГУ трябва да си го имат вграден (като функция) само дето май или повечето го нямат или наще майстори не знаят как да го настроят.
При смяна на горивото аванса трябва да се промени !!! Особено при метана е задължително.Няма как да се е оказало че няма нужда от ТАП за твойта кола. Или ако си с ГИ той го контролира , или колата ти в момента не работи оптимално. След като аванса се настрои ще е още по-добре (не казвам че в момента е зле).
Повечето пускат ЕКУ-то на ГИ-то да се самообучи на база маповете на нормалното бензиново управление.
После се правят тестове дали се държи нормално при всякакво каране. То се вижда на графиката къде върви точката. От там нататък не съм играл да бърникам. На авто настройка върви идеално. Няма начин да не коригира предварението.
Разбрах наскоро обаче, че има 2 модела ЕКУ на Ланди, единия от които е изключително опростен и драстично по-евтин. Нещо се изхитряват на някои места да монтират него, но не за 1200 (колкото струва), а колкото за OmeGas сериозната система (около 1600)
После се правят тестове дали се държи нормално при всякакво каране. То се вижда на графиката къде върви точката. От там нататък не съм играл да бърникам. На авто настройка върви идеално. Няма начин да не коригира предварението.
Разбрах наскоро обаче, че има 2 модела ЕКУ на Ланди, единия от които е изключително опростен и драстично по-евтин. Нещо се изхитряват на някои места да монтират него, но не за 1200 (колкото струва), а колкото за OmeGas сериозната система (около 1600)
- spens_82
- ентусиаст
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 3.05.2007
- Местоположение: варна на морето
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
- Детайли за колата: E60 530D 218коня
колега и аз сум сус 316-ка но нямам гас,сложих един чип взех го от лъчо-много пекан човек.като го сложих има разлика стана по пъргава особено във ниските обороти.зада искаш повече мощност сложи си еднин чип+цяла генерация спртна-ремус,спортен филтар и спортен вал.споредн мен това е което може да се направи по 316-та за да стане малко по ВЪРВЕЖНА.е има и още еднин случай смяна на колата със по мощна но това е вече твоя пре ценка.надавам се колега малко да съм ти помоганл със моето мнение,успех 

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани