нормално ли е на студен двигател да върви повече ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
нормално ли е на студен двигател да върви повече ?
значи понеже работя нощно време определени дни и се прибирам призори с петлите....
та тази сутрин се качвам в колата (318ис) в 6:30 - студ, валяло през ноща, паля тръгвам, на светофара едно ауди ми дава газ, аз тръгвам лекичко 1-ва, 2-ра карам с около 30км на 2-ра,... след което газта до дупка и колата се изстреля с такава невероятна скорост...
забелязвам го неведнъж, на студен двигател върви в пъти повече, поне аз така го усещам...
знам, че тогава харчи повече и затова върви,... но не трябва ли да е загрял хубаво двигателя за да стане по-вървежна ?
и да се оплача, в такъв момент (засичал съм една седмица до работа) по това време - сутрин студено..... ми дава разход 20/100
та тази сутрин се качвам в колата (318ис) в 6:30 - студ, валяло през ноща, паля тръгвам, на светофара едно ауди ми дава газ, аз тръгвам лекичко 1-ва, 2-ра карам с около 30км на 2-ра,... след което газта до дупка и колата се изстреля с такава невероятна скорост...
забелязвам го неведнъж, на студен двигател върви в пъти повече, поне аз така го усещам...
знам, че тогава харчи повече и затова върви,... но не трябва ли да е загрял хубаво двигателя за да стане по-вървежна ?
и да се оплача, в такъв момент (засичал съм една седмица до работа) по това време - сутрин студено..... ми дава разход 20/100

Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
bum_bum написа:Нормално да върви повече на студено, един вид все едно имаш естествен интеркулер
на студено време едно , на студен двигател друго.
човека има предвид второто май.
но.. аз не бих си правил експерименти на студен двигател да форсирам

навсякъде се препоръчва незагрял двг да се кара до 2000 оборота.
по очевадни и разбираеми причини


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Обяснението е много просто,когато е студен мотора върви повече защото компресията е по висока.
Ако искаш да и смениш сегментите преждевременно можеш спокойно да я разцепваш докато е студена
Ако не кротичко докато не стигне средата - не повече от 2500-3000 оборота
Ако искаш да и смениш сегментите преждевременно можеш спокойно да я разцепваш докато е студена

Ако не кротичко докато не стигне средата - не повече от 2500-3000 оборота


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
///MapTo написа:Че сме зажадняли за нещо интересно в тоя подфорум от месеци
Чети моята тема за разтракването на М43Б18 - там стана интересно положението

И парите фъркат нагоре

vld написа:Обяснението е много просто,когато е студен мотора върви повече защото компресията е по висока.
Ако искаш да и смениш сегментите преждевременно можеш спокойно да я разцепваш докато е студена![]()
Ако не кротичко докато не стигне средата - не повече от 2500-3000 оборота
Плюс допълнителния аванс и по-богата смес

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани