Играта на оборотите...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 24.02.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от KaTsArA-BMW » 30 Авг 2008, 20:17

Само информативно да питам колко струва този дебитомер и в пловдив къде да закарам за диагностика (смятам в бмв иначе) и колко струва диагностиката !
M THE MOST POWERFUL LETTER IN THE WORLD !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 30 Авг 2008, 20:27

да питам и аз, относно днешната аномалия-паля сутринта от раз, много плавно и равномерно качване на оборотите до малко над 1000/споменавам го, защото някой път се сучва да ги вдига по-тегаво и затруднено/ и си викам - ша са оправи кочинката/я от REDEX-a, я от ръчките/ и така до първия светофар :confused: оборотите почват да играят 500-900 и по инерция, и като спра :shock:
а до сега винаги са били като нарисувани-по инерция 800-900, на място към 650-700
така 20км без промяна с 70-80км по инерция играят на място пак играят, паля гася пак играят. престой 4-5 часа и всичко вече е ОК, както си беше до сега. Странна аномалия, дано не се повтаря, но според вас какво може да е при такива променливи симптоми :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 18.08.2008

Мнение от МОМО » 04 Сеп 2008, 19:12

колеги, при мен са железни оборотите/700-800/,но при движение по инерция на свободна,оборотите се вдигат на 1100-1200,стрелката на разходомера сочи 2-4/100 и не се скрива в крайно дясно положение.при спиране всичко се нормализира.с 318 м43 96-та.ако мое разеснете ми
MOMO

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Мнение от stormrider » 04 Сеп 2008, 21:27

Колеги тук едва ли има някой който да е решил проблема с оборотите. Явно всичко е до късмет , ако колата се купи без този проблем имаш късмет ако се купи с този проблем , проблема си остава .С търсачката като напишете обороти вижте какво става хиляди теми . Няма решение . Тук във форума има колеги които са много напред с материала , сами си оправят колите , сменят мотори и др., и др. НО нека да кажат как да се реши този проблем с оборотите. Надявам се че не е някаква тайна за малко посветени.Има колеги които имат сервизи и ежедневно се сблъскват с този проблем . Нека да кажат ИМА ЛИ РЕШЕНИЕ? Що се отнася до колегата от Пловдив , не бързай да се завираш в ръцете на Найси кар или М кар има и други които са наясно с проблемите на БМВ.Самия ти също си огледай колата понякога един напукан маркуч прави големите проблеми с оборотите или пък несменен навреме въздушен филтър
С много любов към децата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 09 Сеп 2008, 13:48

МОМО написа:колеги, при мен са железни оборотите/700-800/,но при движение по инерция на свободна,оборотите се вдигат на 1100-1200,стрелката на разходомера сочи 2-4/100 и не се скрива в крайно дясно положение.при спиране всичко се нормализира.с 318 м43 96-та.ако мое разеснете ми

така е нормално да е ;)
а при мен вече към 10 дена след аномалията никакви признаци от проблема :)
пак се държат стабилни по всяко време...странна работа

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook