Преминаване от М50В20 към М50В25
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Преминаване от М50В20 към М50В25
Та въпросът ме е следният:
Необходимо ли е да се сменя цялата инсталация на двигателя или е възможно да се ползва старото окабеляване,а само да се сменят:датчик на колянов вал,ламда сонда,дебитомер и ЕКУ-то естественно и т.н.
Ако е необходимо да се използва инсталацията от М50В25,примерно от къде да режем кабелите?
Необходимо ли е да се сменя цялата инсталация на двигателя или е възможно да се ползва старото окабеляване,а само да се сменят:датчик на колянов вал,ламда сонда,дебитомер и ЕКУ-то естественно и т.н.
Ако е необходимо да се използва инсталацията от М50В25,примерно от къде да режем кабелите?


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани