Проблем с две гумени уплътнения до масления филтър
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Проблем с две гумени уплътнения до масления филтър
Колеги ... знае ли някой на снимката от долу номер 4 и номер 5 последователно ли влизат в блока на двигателя (там м/у блока и филтъра ) или са едно в друго? В момента ги сменям и се чудя как са ....така като гледам на снимката би трябвало първо номер 5 да влезе и след него номер 4 и след това да похлупи капака на филтъра. Да обаче като ги сложих така и сложих капака си личи че просто надига много и некак не седи добре. Сутринта като отворих да ги сменям тия джаджи ....само тая джаджа дето е номер 4 беше в гнездото номер 5 я нямаше. Другия вариянт е номер 5 да се надява на номер 4 (но пък номер 5 си има на него надянати точно такива два пръстена- така си ми пристигна от дару-то). Колеги надявам се на отговор от хора ,който са го правили това.


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
За тези ,които искат да знаят и евентуално им се наложи да сменят тези гуми и се сблъскат с моята дилема дали да са и двете гумички или само едната отговора е - само едната номер 4 трябва да се постави. Другата гумичка -номер 5 не се слага. Айде ключ.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани