Проблем с две гумени уплътнения до масления филтър

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Проблем с две гумени уплътнения до масления филтър

Мнение от metodi80 » 13 Авг 2008, 13:53

Колеги ... знае ли някой на снимката от долу номер 4 и номер 5 последователно ли влизат в блока на двигателя (там м/у блока и филтъра ) или са едно в друго? В момента ги сменям и се чудя как са ....така като гледам на снимката би трябвало първо номер 5 да влезе и след него номер 4 и след това да похлупи капака на филтъра. Да обаче като ги сложих така и сложих капака си личи че просто надига много и некак не седи добре. Сутринта като отворих да ги сменям тия джаджи ....само тая джаджа дето е номер 4 беше в гнездото номер 5 я нямаше. Другия вариянт е номер 5 да се надява на номер 4 (но пък номер 5 си има на него надянати точно такива два пръстена- така си ми пристигна от дару-то). Колеги надявам се на отговор от хора ,който са го правили това.


Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 13 Авг 2008, 23:46

За тези ,които искат да знаят и евентуално им се наложи да сменят тези гуми и се сблъскат с моята дилема дали да са и двете гумички или само едната отговора е - само едната номер 4 трябва да се постави. Другата гумичка -номер 5 не се слага. Айде ключ.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook