Датчика на климатика ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Датчика на климатика ?

Мнение от astoinov » 10 Авг 2008, 21:39

Здравейте,

някой може ли да ми каже за какво точно сужи датчика, който е от ляво на вофния радиатор. Мисля, че би трябвало да е за климата, но не знам за какво точно служи. Проблемът е там, че си оправих климатика преди 2 седмици някаде, но от една не съм го пускал. Свалях въпросният радиатор и вчера пуснах климатика и ваобще не включва. Оборотите не се променят и не духа студено. Някаква идея какъв може да е проблем, че дадох 400 лв. да си оправя климатика и за 2 седмици и пак е аут. Ударете едно рамо ако имате някаква идея.

Мерси.
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 10 Авг 2008, 21:40

включват първа и втора степен на перката :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 10 Авг 2008, 23:41

Ако ти трябва датчик, обади се.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 10 Авг 2008, 23:44

Еми явно не ми е там проблема :) Озни ден разбрах всъщност, че перката на климата ми е аут. Но по интересното е, че си работеше климатика и съм го оправял преди 2 седмици и сега спря и ваобще не включва и не ми се променят оборотите и т.н. Та това се опитвам да разбера от какво се е случило. Лампичката иначе си свети ама няма никой :(

Някакви предположения ?
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 11 Авг 2008, 8:31

Виж кабелите на тая перка, като е с 2 степени е с 3 кабела, особено внимание на кафевия цвят - минуса, при буксата. Провери с мустицета първо, после директно на акумулатора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от KIRO » 11 Авг 2008, 15:40

кой радиатор си свалял климатичния ли провери бушоните първо

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E 36/ 318iS '94

Мнение от saphir » 11 Авг 2008, 16:29

ако не включва компресора може да е и поради липса на фреон.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 11 Авг 2008, 20:12

Водния радиатор свалях. Иначе днес погледнах бушоните и единия не ми се вижда много ок, но и не се вижда хубаво дали е здрав. Ще пробвам да го сменя да видя дали е от него.

Иначе тъпото в цялата случка е, че преди 2 седмици дадох цифра пари за компресор, за ремонт на цялата система и за пълнене, а сега пак не работи.

Дано е тъпия бушон. Просто сега нямах под ръка, за да го сменя и да видя дали е от него. Другия вариант предполагам е да е имало някакъв теч и да ми е изтекъл фреона, но уж майстора гледа и нямаше течове.
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от KIRO » 11 Авг 2008, 23:46

може и реле

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 12 Авг 2008, 9:15

А някой може ли да ми каже кое реле е за климата и как да разбера дали е здраво или не ?
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от KIRO » 12 Авг 2008, 12:54

ако имам време ще ти го снимам довечера аз го тествах с компа за диагностика

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от KIRO » 12 Авг 2008, 23:39

сваляш капака на бушоните и песле има още ено капаче сваляш и него и там ими 3 релета средното е за климатика

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 13 Авг 2008, 9:07

Мерси колега, днес ще го погледна.
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 20.02.2005
Местоположение: BMW LAND

Мнение от fireblade » 13 Авг 2008, 17:36

въпросния датчик се казва пресостат следи наляганито както ниското така и високото в единия случай на ниското кат падне под грубо казано 3 атмосфери не пуска компресора а в другия случаи като качи налягане пуска втора скорост на перката , за да си сигурен че бубината на самият компресор е здрава и подай един плюс на кабела ако компресора тругне не е от нея самия пресостат може да го даде' ка късо с мосче на буксата да си сигурен и в него и от там нататък тръгваш по ел инсталацията ;)
BMW POWER

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook