Масло за скоростната кутия.....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Масло за скоростната кутия.....
Някой сменял ли си е маслото на скоростната кутия?Мисля да го сменя,щото когато колата работи на място на свободна/и е тихо в купето/,долавям шум,който съответно отсъства на съединител.Още по-добре се чува,ако съм под нея на естакада.
Проблемът ми е,че не знам точно какво трябва да е.Всеки дава различни съвети относно вискозитета-съответно вида.
Благодаря предварително!
Проблемът ми е,че не знам точно какво трябва да е.Всеки дава различни съвети относно вискозитета-съответно вида.
Благодаря предварително!

- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Смени го а на съветниците им кажи че има каталози за тая работа и в тях пише клас вискозитет работен режим и така нататък не мога да ти кажа точно какво е маслото но в най-простия сервиз с Аутодата и Уъркшоп ведна могат да ти кажат параметрите а марката масло си я избираш ти!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Има два варианта за твоята кола ми се струва. Така или иначе маслото е ATF (Automatic Transmission Fluid), което ще рече Масло за Автоматични Трансмисии, но БМВ са решили, че трябва да го нашият и при ръчните кутии. Въпросът е, че може да си с ATF Type D, което е общо взето стария модел масло (в хидравликата на Е36 е такова) или с ATF Dexron III/Mercon, което е по-новият вариант. На кутията има един стикер и по цвета му в БМВ сервиз могат да ти кажат какво масло си трябва.
П.П.: Горните неща си важат, но при по-щателна проверка се оказва, че при Е36 в ръчните кутии се слага ATF Type D.
П.П.: Горните неща си важат, но при по-щателна проверка се оказва, че при Е36 в ръчните кутии се слага ATF Type D.
Последна промяна turbo на 23 Юли 2008, 0:14, променена общо 2 пъти
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
///Vasko написа:Всяко масло с вискозитет по SAE 75W-90, за предпочитане е примерно Syntrax Universal на Castrol или на Motul, ама то има много такива теми е това е обсъдено, просто ползвай търсачката.
С този тип масло ще започнат леки проблемчета с включването на първа и втора предавка, а зимата може да се задълбочат доста драстично тези проблемчета...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Вземи си оригинално БМВ масло за кутията от дилър на БМВ ,заслужава си всяка стотинка
Виж си кутията за течове,ако има смени семерингите.

Виж си кутията за течове,ако има смени семерингите.

- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
vld написа:Вземи си оригинално БМВ масло за кутията от дилър на БМВ ,заслужава си всяка стотинка![]()
Виж си кутията за течове,ако има смени семерингите.

ATF Dexron 2 ти трябва 1100 милилитра, поради което купуваш 2 литра и си подменяш маслото и в хидравликата с 900-те милилитра.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
- Totogada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 763
- Регистриран на: 13.02.2006
- Местоположение: Сливен
- Кара: ше E36 320 Coupe
Да не пускам излишна тема..едно въпросче.Скоростният ми лост като си покарам малко направо си топли.Това от какво може да е (хич незнам катализатора от къде точно минава може ли да е от него)да не би ск. кутия да е останала с малко масло?
Изинявай колега ned_gm28 ,че ползвам твоята тема.
Изинявай колега ned_gm28 ,че ползвам твоята тема.

R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae
- emes691
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 11.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: М-43Б-18,318i
Само АТФ-Д3.След като купих колата ми сложиха скъпо масло,няма да казвам марката по обясними причини,но ми се разтрака лагера на първичния вал на ск.кутия,слабо но го има.Веднага почерпих инфо от форума и на канала за да го сменя.Сложих АТФ,но тракането си го има.Затова да нямаш мойте проблеми,питай и сменяй,нищо пари ако се замислиш за след това.Даже сложих добавка,белким спре това тракане,нямаше никакъв резултат от нея,накрая я изхвърлих и сега съм само с чисто АТФ,и нямам проблеми но си потраква,но поне съм спокоен че съм с каквото трябва.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани