Леко виене и тресе при спиране
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- radosi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: София-Duesseldorf
Леко виене и тресе при спиране
Здравейте,
Докарах колицата от германия BMW 316i 1.9 compact
В началото на пътуването нещо леко ломотеше или тогава просто не съм го чувал добре но след около 1200-1500 км забелязах че като ми се налага да спирам интензивно от 100-40 .. понеже вече бях в Сърбия забелязах че колата тресе все едно спирачният диск е крив. Проверих дали при движение се загрява диска ама не всичко е нормално .. но колата малко рее по пътя (на кривите пътища в Сърбия много теглеше наляво надясно). Все пак можеше да се кара с скорост от 100-140 км/час без видими проблеми само дето от време навреме лекичко си танцувах из лентата. По едно време се изнервих слязох и установих че лявата предна гума хлопа леко като я ритна все едно ритам задна гума на голф .. те нали са на конусни лагери и винаги имат малък луфт. Да ама това е предна и явно неще се е разбил лагер .. аз ли съм го разбил по пътя
в ТУФ който е от преди седмица пише че е сменян шарнир на лявото колело и че всичко е перфектно. Наистина спирачни дискове и накладки са като новички
Възмойжно ли е летните гуми с джанти които слогих да са създали проблема като тази на дефектиралото колело да не е била савсем балансирана. карах съвсем малко колата с зимните гуми и нямам впечатления.
Досега съм карал само голфове и не ми е ясно точно окачването и лагеруването на ходовата част.
Иначе колата е чудесна и даде 6.4 за цялото пътуване като средно съм карал с 110-120 с пълна кола и багажник - така че респект.
Докарах колицата от германия BMW 316i 1.9 compact
В началото на пътуването нещо леко ломотеше или тогава просто не съм го чувал добре но след около 1200-1500 км забелязах че като ми се налага да спирам интензивно от 100-40 .. понеже вече бях в Сърбия забелязах че колата тресе все едно спирачният диск е крив. Проверих дали при движение се загрява диска ама не всичко е нормално .. но колата малко рее по пътя (на кривите пътища в Сърбия много теглеше наляво надясно). Все пак можеше да се кара с скорост от 100-140 км/час без видими проблеми само дето от време навреме лекичко си танцувах из лентата. По едно време се изнервих слязох и установих че лявата предна гума хлопа леко като я ритна все едно ритам задна гума на голф .. те нали са на конусни лагери и винаги имат малък луфт. Да ама това е предна и явно неще се е разбил лагер .. аз ли съм го разбил по пътя

в ТУФ който е от преди седмица пише че е сменян шарнир на лявото колело и че всичко е перфектно. Наистина спирачни дискове и накладки са като новички

Възмойжно ли е летните гуми с джанти които слогих да са създали проблема като тази на дефектиралото колело да не е била савсем балансирана. карах съвсем малко колата с зимните гуми и нямам впечатления.
Досега съм карал само голфове и не ми е ясно точно окачването и лагеруването на ходовата част.
Иначе колата е чудесна и даде 6.4 за цялото пътуване като средно съм карал с 110-120 с пълна кола и багажник - така че респект.
Ако тъщата върти дупе, щерка и си заслужава инвестицията
Ако колата си върти задницата значи си заслужава емблемата!

Ако колата си върти задницата значи си заслужава емблемата!
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Лагер ще да е остава да провериш дали при завои с високи скорости си променя звука, но иначе и на мойта старата вектра като се беше разбил и така спираше.
Моята правеше така с вибрациите но не ломотеше.
Смених си дискове и накладки. Тампони на носачи и шарнирни болтове и заспа. Оказа се че нищо ми няма на лагерите.
Така че предполагам при теб са и шарнирите... Не се усеща на хубав път, докато не попаднеш на някое "минно поле".
Честито. Приятна машинка е малкия 1.9
Той и големия дава много приличен разход на дълъг път.
Смених си дискове и накладки. Тампони на носачи и шарнирни болтове и заспа. Оказа се че нищо ми няма на лагерите.
Така че предполагам при теб са и шарнирите... Не се усеща на хубав път, докато не попаднеш на някое "минно поле".
Честито. Приятна машинка е малкия 1.9

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Еми колега ,какво да ти кажа.... всичко от предницата може да е причина за подобно поведение .... това накрайници външни и вътрешни , тампони на носачите , шарнири външни и вътрешни,биелетки, спирачни дискове , лагери ,небалансирани гуми ,криви джанти, нерегулирана предница.... Иди на преглед да ти видят нещата ....
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани