Бравичката с палчето?Самата брава?Лудо стъкло!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Бравичката с палчето?Самата брава?Лудо стъкло!

Мнение от Nukem » 23 Юли 2008, 12:29

При износване на бутончетата на фиксаторите на вратите (на колонките) където щракват ключалките при влизане в дупка (евентуално де щото то такива в BG няма) електрониката се лъже че вратата е отворена и стъклото мърда с 1 см. надолу и после се връща (светват и плафоните но много за кратко и евентуално се забелязва само вечер.
Eто снимка на моета ми не изглежда много износено:
Изображение
Повече ме притенява механизма на самата брава:
Изображение

От дуга тема прочетох цена за:
оказа се наистина бравичката с палчето
Цената е 55.60 лв в Камор

Колегата е купил за 55.60 лв но не е написал номера от realoem-a,сега моето не е много изхабено и не съм сигурен че е от там!
За самата брава намерих това:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=40
ключе: #51218208423 в дару - 39.60лв. номер 15 на схемата това ли е:
Изображение
механизма на бравата е поклеасал и трудно се движи:
П.С:При мен проблема е че като затворя вратата стъклото слиза малко надолу и вечер като хлопна в дупка изглежда пак слиза и светват плафоните,също някой път като затварям вратата стъколо слиза с 1см после пак е качва слиза и така 10 пати вчера един хора като затварях колата го видяха това и се пукнаха да ми се смечт викат:''това бмв се е побъркало'' :uups:
ето видеото: http://www.vbox7.com/play:ab51d6bf трябва да го качат до час!
Аиде колеги помагайте кой с каквото може схеми за разкачане на кори ,смеял ли го е това ключе,трябва ли да копувам ново плаче,цялата брава ли да купя има ли някой с такъв проблем!
Последна промяна Nukem на 23 Юли 2008, 13:58, променена общо 2 пъти
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от mityooo » 23 Юли 2008, 13:56

Повтори първата снимка ,че не може да се види с палче ли си или без . Струва ми се ,че си модела без такова ,което подсказва ,че електрическото ключе ти е в самата брава . Разглоби вратата и замени този микропревключвател и си готов .. Дали е Н15 или 16 ще разбереш като го щракнеш два-три пъти и видиш какво правят стъклата и плафона

Не е лошо да я почистиш ,че с този сантим кал по нея ..... остава и лесно да се движи .

Палчето от последната снимка нито може само него да го смениш ,нито е небходимо да го сменяш .В това си състояние ще те "надживее"
Последна промяна mityooo на 23 Юли 2008, 14:07, променена общо 1 път
0898578595

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 23 Юли 2008, 14:04

Струва ми се ,че си модела без такова ,което подсказва ,че електрическото ключе ти е в самата брава . Разглоби вратата и замени този микропревключвател и си готов ..


Имаш предвид #51218208423 за съжаление в Дару нямат наличност сега ходих проверих тук в Димитровград има един магазин за чати и ми поръчват от Дару ,но като няма наличност на някоя част от тук не могат да направят поръчка и трябва да ходя до Дару да я поръчам,лошото е че сега съм в отпуска и чак другата седмица съм в София!
А на някой да му се намира схема за разкачане на корите и смяна на това чудо!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от mityooo » 23 Юли 2008, 14:11

Разбирам любовта Ви към колите ,но защо трябва все да се "учите" върху тях не мога да разбера :idea: ;) Отиди при някой, който е "в час" и ще го поправи по бързо и по добре от теб .
0898578595

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 23 Юли 2008, 14:17

Разбирам любовта ви към колите ,но защо трябва все да се "учите" върху тях не мога да разбера Idea Wink Отиди при някой, който е "в час" и ще го поправи по бързо и по добре от теб .


:D ,ми да ти кажа като си го направиш ти си е най-добре,ето давам ти пример със смяната нафилтъра за купето смених си го аз и при смяната какво открих че майстора който ми го сменя миналата година беше разместил въздуховода,беше разбил резбата на единя болт/няма сваляне направо/ и беше забравил да сложи други два и да не забравя една счупена пласмаса в жабката ,просто аз пипам много по нежно и по-бавно с повече старание все пак си е мое и с повече грижа от някой маистор който като му заяде нещо почва да тряска дърпа и чупи!
Иначе ако знаеш някой които да го смени кадърно казваи няма проблем!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от mityooo » 23 Юли 2008, 14:26

Може и да си прав ,но като прочета нещо такова :
От днес и аз съм ГОРД собственик на БМВ Е ..


Чак смях ме напушва .В какво се изразява гордостта Ви :?: Да разпитвате в подфорумите кое как се прави и после да лежите пред блока :?: :idea: ;)

Освен бившето ТНТМ май друга "наука" не признавате ;)

ПП Като толкова ти е мерак сам да го направиш разгледай темите и прочети как се сваля тапицерията .После си купи десеттина щипки и лепило за да залепиш и без това разлепените пласмасарии по вратата .Смени ключенцето , почисти и смажи бравата и си готов :!: :D
Последна промяна mityooo на 23 Юли 2008, 14:41, променена общо 1 път
0898578595

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 23 Юли 2008, 14:40

Ми колега аз високо ценя форума защото просто в Бг реалноста е такава че караме стари коли а с пипкави работи много майстори не се захващат или така се захващат ,че по добре въобще да не се бяха захващали!
Има специфични неща като кондензаторчето да климатроника,филтъра на купето,степените на парното при което като отидеш на диагностика се сблъскваш с пълна некадърност или непознаване на спецификата на модела като в най-добрия случай ще ти свалят кожата!
Мога да ти дам пример като ми се беше прецакало кондензаторчето на климатроника като я закачиха на компа ми казха от сервиза ''Ми ще трябва да разпарчетосаме цялата ел.инсталация и ново управлвние ми приготви си 1000лв ако ни остане време да се занимаваме'' :lol: умрях от смях като сам си го оправих за 20ст!За филтъра ти казах,само да допълня че идваше едно приятелче да му сменяме кондензаторчето на което му бяха казали че е36.97-ма нямала филтър за купета :mhihi: ужас,така че за някой неща трябва да си ги направиш сам просто нямаш избор!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от mityooo » 23 Юли 2008, 14:47

Тогава слизай направо и я "почвай" .
Няма нищо сложно .Врата като всяка друга врата Само не прекалявай с "дърпането" :yes:
0898578595

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 23 Юли 2008, 15:03

А на някой да му се намира схема за разкачане на корите и смяна на това чудо!


Колега,схема за демонтиране на корите не ти трябва,свалят се с дърпане,НО ВНИМАТЕЛНО!!! На кората на вратата под дръжката има 2 тапи под които се намират 2 рапидки (еврейска звезда) отвиваш ги тях,после сваляш лаисничката около ръкохвадката за отваряне.Лаисничката се избутва напред (ако не се лъжа) НЕ СЕ ДЪРПА,а се "хлъзга" ,малко е тегавичко ама става :yes: .После подхвашташ кората отдолу и почваш да "отпаряш"щипките една по една (най) добре почни от някой ъгъл на кората.Може да си помогнеш с някоя дълга плоска отвертка ,но подложи нещо на ламарината да не я одереш без да искаш!Отгоре при стъклото кората я изтегляш "към теб" като внимаваш с "пишката"за заключване отвъре.

Задния панел се държи изцяло на щипки и там само с ВНИМАТЕЛНО дърпане става демонтажа.Няма скрити винтчета
Пиша внимателно с главни букви не за да не счупиш някоя щипка (ати 99% ще шчупиш :mhihi: ) а заради самата кора и панел.Едно пакетче с щипки струва 4.80лв-20 бр. купи си.

Това е от мен със свлянето!Дано съм помогнал.Успех

И те подкрепям в мнението,че ако ти е по възможностите сам да отстраниш проблема,няма кой да го направи по-качествено :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 23 Юли 2008, 15:37

Ще го правя сега, като се пооправи пак времето и намеря някъде място, където да си седя поне 3 часа, без да има кой да ми оглозга колата.

Сваляш кората и изолацията, сваляш целия механизъм, откачаш моторчето и потапяш механичната част в корасилинова баня за поне 1 час
После чистиш гадостите с четка за рисуване от тънките (върши чудеса).

След това измиваш хубаво целия механизъм, изсушаваш и смазваш с двигателно масло (не с грес). Зимата като е смазано с грес не се затваря добре вратата :) Трябва да тряскаш. Не го оливай много с масло, колкото да се движат елементите безшумно.

Сглобяваш и все едно колата е излязла от завода.
Правил съм го на 4ри врати досега, но не на БМВ-то още. При мен моторчето не може да заключи. Пробва се и се отказва.

От друга страна, твоя проблем може да в частта от бравата, която е захваната за купето. Онова палче създава проблеми съм чувал.

P.S. Има още един винт под регулаторчето на ел.огледалата. Навсякъде пропускат да го споменат, и аз си загубих поне половин час да го намеря къде е последното винтче.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 23 Юли 2008, 18:39

P.S. Има още един винт под регулаторчето на ел.огледалата. Навсякъде пропускат да го споменат, и аз си загубих поне половин час да го намеря къде е последното винтче.


На coupe-тата няма (поне на моето и на още едно,което съм му разглобявал вратата) :winky:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook