Температура на двигателя и показание на стрелката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Maverikkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18
Температура на двигателя и показание на стрелката
Здравейте колеги, проблема е следния стрелката показваща температурата на двигателя преди седмица седеше малко по в ляво /12 без 3 мин./ отколкото е нормалния стоеж на стрелката. Сега забелязвам, че стрелката стои малко след средата на 12 и 2 мин. Когато ходя до вилата щото е само изкачване се чува, че виското работи. То се включва и при двете показания на стрелката. Нови са термостат водна помпа и виско. Закачах я на компютър и компютъра показа 90 - до 96,6 градуса качваше и после виското се задействаше на пълно обороти. Маркучите като пипам са нормални и термостата отваря май нормално все пак е нов. Сега се чудя дали е датчика, но както знаете е на много неудобно място, за да го сменям. Има ли начин да му замеря съпротивлението и колко трябва да показва, че е на много ама много кофти място. Благодаря на всеки който може да помогне, че вече не зная на кого да вярвам - на датчика ли или на виското когато се включва или на компютъра.
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Поне на мойта кола, стрелката се изправя право нагоре маааааалко след 80С... следено с комп.... следващата промяна в + посока т.е. подминаване на средата го прави чак след 102С... т.е. в диапазона 80-102С седи право нагоре... аз съм с ел. перка и при мен поне датчика на радиатора сигура е различен от твоя.... казвам всичко това да си направиш сметка колко "инертна" е стрелката или по-точно как се управлява поне при мен... не си мисли, че на всеки 1-2С стрелката мърда... 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Maverikkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18
правих теста на таблото уж е наред, но преди време точно тази стрелка ми трепереше и сама се оправи не зная как. Има ли нещо общо и къде да търся проблема?
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Колегата има предвид датчика на инжекцията, не на радиатора.Аз сменях моя датчик на инжекцията, ама на мен проблема ми беше в това, че стрелката си беш на нормална позиция, а на диагностиката датчика показа 120 градуса което беше нереално. Наистина е на много шибано място 

- Maverikkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18
Масло има, датчика за температурата е този по в дясно на по кофти мястото нали така? Стрелката седи или в ляво или в дясно от нормалното си положение.
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!
- laary
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 91 325d
- Мечтае да кара: Z8

А при мен стрелката се връща до синьото и след време пак се лепи на средата?От термостата не може да изстива до синьо!

- DDR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ШесТакА пОд КапАкА да РЕВЕ...
Колега, Maverikkk Миналата седмица бях на диагнонстка и на компютара на майстора ми показа че колата е на 87 С като преди това колата работи 15-20 мин на празен ход,т.е. без натоварване. Мойта стрелка седи една идея на дясно, както ти си писал на 12 и 2. Но седи там в жега, с яко ръчка, в задръстване ,извън града- просто е като нарисувана. Майстора ми каза че имало два датчика единия на водната риза май че каза и др. в таблото та проблема ми каза че е от тоя в таблото. Аз за са не го пипам защото си знам че е на около 90 С като е леко в дясно. Да не е и при теб подобна ситуацията да са бели кахъри, особенно както си сменил всичко.
Успех!
Успех!
Ако я мАчкАш... и дреХите от гЪрбА ще ти ИЗгОРИ...
- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
- Maverikkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18
Реших проблема! Проблема бе в самата стрелкова система за показване на температурата. Смених измерителните системи на температурата и на горивото и сега стрелката е като закована. Сега проблема се появи на стрелката за измерване на бензина, но по-добре там да мърда 

Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани