Температура на двигателя и показание на стрелката

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 12.05.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18

Температура на двигателя и показание на стрелката

Мнение от Maverikkk » 08 Юли 2008, 14:37

Здравейте колеги, проблема е следния стрелката показваща температурата на двигателя преди седмица седеше малко по в ляво /12 без 3 мин./ отколкото е нормалния стоеж на стрелката. Сега забелязвам, че стрелката стои малко след средата на 12 и 2 мин. Когато ходя до вилата щото е само изкачване се чува, че виското работи. То се включва и при двете показания на стрелката. Нови са термостат водна помпа и виско. Закачах я на компютър и компютъра показа 90 - до 96,6 градуса качваше и после виското се задействаше на пълно обороти. Маркучите като пипам са нормални и термостата отваря май нормално все пак е нов. Сега се чудя дали е датчика, но както знаете е на много неудобно място, за да го сменям. Има ли начин да му замеря съпротивлението и колко трябва да показва, че е на много ама много кофти място. Благодаря на всеки който може да помогне, че вече не зная на кого да вярвам - на датчика ли или на виското когато се включва или на компютъра.
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 08 Юли 2008, 15:20

Поне на мойта кола, стрелката се изправя право нагоре маааааалко след 80С... следено с комп.... следващата промяна в + посока т.е. подминаване на средата го прави чак след 102С... т.е. в диапазона 80-102С седи право нагоре... аз съм с ел. перка и при мен поне датчика на радиатора сигура е различен от твоя.... казвам всичко това да си направиш сметка колко "инертна" е стрелката или по-точно как се управлява поне при мен... не си мисли, че на всеки 1-2С стрелката мърда... :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 08 Юли 2008, 15:27

По скоро в таблото е проблема :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 12.05.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18

Мнение от Maverikkk » 08 Юли 2008, 15:30

правих теста на таблото уж е наред, но преди време точно тази стрелка ми трепереше и сама се оправи не зная как. Има ли нещо общо и къде да търся проблема?
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 08 Юли 2008, 15:32

Колегата има предвид датчика на инжекцията, не на радиатора.Аз сменях моя датчик на инжекцията, ама на мен проблема ми беше в това, че стрелката си беш на нормална позиция, а на диагностиката датчика показа 120 градуса което беше нереално. Наистина е на много шибано място :)
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 08 Юли 2008, 15:52

Виж масълцето да не е към минимума ;)
_!_

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 12.05.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18

Мнение от Maverikkk » 08 Юли 2008, 16:24

Масло има, датчика за температурата е този по в дясно на по кофти мястото нали така? Стрелката седи или в ляво или в дясно от нормалното си положение.
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 08 Юли 2008, 16:51

Нищо ти няма на колата, понякога мърда термостата, ако ти се дават пари за нов вземи си.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 11.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E 91 325d
Мечтае да кара: Z8

Мнение от laary » 08 Юли 2008, 22:12

:roll:
А при мен стрелката се връща до синьото и след време пак се лепи на средата?От термостата не може да изстива до синьо! :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ШесТакА пОд КапАкА да РЕВЕ...

Мнение от DDR » 08 Юли 2008, 22:30

Колега, Maverikkk Миналата седмица бях на диагнонстка и на компютара на майстора ми показа че колата е на 87 С като преди това колата работи 15-20 мин на празен ход,т.е. без натоварване. Мойта стрелка седи една идея на дясно, както ти си писал на 12 и 2. Но седи там в жега, с яко ръчка, в задръстване ,извън града- просто е като нарисувана. Майстора ми каза че имало два датчика единия на водната риза май че каза и др. в таблото та проблема ми каза че е от тоя в таблото. Аз за са не го пипам защото си знам че е на около 90 С като е леко в дясно. Да не е и при теб подобна ситуацията да са бели кахъри, особенно както си сменил всичко.
Успех!
Ако я мАчкАш... и дреХите от гЪрбА ще ти ИЗгОРИ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: гр.Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 83 /2.0d /2006
Мечтае да кара: M 3
Детайли за колата: Тайна

Мнение от svetoslavned » 08 Юли 2008, 22:36

Колега карай си колата и не се занимавай с глупости...всичко ти е наред. 8)
свн

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 12.05.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18

Мнение от Maverikkk » 10 Юли 2008, 8:35

Реших проблема! Проблема бе в самата стрелкова система за показване на температурата. Смених измерителните системи на температурата и на горивото и сега стрелката е като закована. Сега проблема се появи на стрелката за измерване на бензина, но по-добре там да мърда :)
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook