Проблем с оборотите М44
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Проблем с оборотите М44
Скоро забелязах нещо странно на моята кола.Паля сутринта и докато е студена всичко е идеално работи като часовник.Загрява си нормално и отново всичко е наред, но доста често след като я загася и после паля отново на загрял двигател оборотите леко играя и колата леко притриса.След като и подам гас и задържа малко на определени обороти всичко се изчиства.Въртят ми се три варианта в главата:
1.Моторче за празен ход (определено ми се струва, че е много малко вероятно, но не знам защо
)
2.Акумолатор (преди известно време го замерваха и се оказа, че е тръгнал да си отива + това е с по-малък ампераж от нужния на колата)
3.Свещи (не знам в какво състояние са и даже не см ги виждал, но динамиката на колата като цяло ме кара да си мисля, че за сега са добре)
Аз как си обяснявам нещата: при положение, че акумолатора не е много читав, а е и с по-малък ампераж от нужното при завъртане на стартера пада напрежението и от там започва да мени оборотите.След като подам газ и вдигна оборотите динамото зарежда по-интензивно и вдига напрежението=>двигателя нормализира работата си.Дали разъждавам правилно очаквам вие да кажете и да давате съвети!
П.П.Ходих на диагностика и човечето дето ми гледа колата каза, че няма абсолютно никакъв проблем.
1.Моторче за празен ход (определено ми се струва, че е много малко вероятно, но не знам защо

2.Акумолатор (преди известно време го замерваха и се оказа, че е тръгнал да си отива + това е с по-малък ампераж от нужния на колата)
3.Свещи (не знам в какво състояние са и даже не см ги виждал, но динамиката на колата като цяло ме кара да си мисля, че за сега са добре)
Аз как си обяснявам нещата: при положение, че акумолатора не е много читав, а е и с по-малък ампераж от нужното при завъртане на стартера пада напрежението и от там започва да мени оборотите.След като подам газ и вдигна оборотите динамото зарежда по-интензивно и вдига напрежението=>двигателя нормализира работата си.Дали разъждавам правилно очаквам вие да кажете и да давате съвети!
П.П.Ходих на диагностика и човечето дето ми гледа колата каза, че няма абсолютно никакъв проблем.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Значи аз откакто имам моята ИСка нещата стоят по следния начин. Когато загрее и я спра след което я запаля още преди да е изстинала, оборотите са си нормални докато си работи на празен ход. Но ако кача обороти като се връщат към тия на празен ход (изключена скорост и движение по инерция) не се задържат а за кратко пропадат под 800 като се залюляват без да стига чак до претрисане де. След някоя минута каране на обороти се оправя и повече не го прави. И на мен на диагностики всичко ми е идеално 

- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
vitamincpp написа:Значи аз откакто имам моята ИСка нещата стоят по следния начин. Когато загрее и я спра след което я запаля още преди да е изстинала, оборотите са си нормални докато си работи на празен ход. Но ако кача обороти като се връщат към тия на празен ход (изключена скорост и движение по инерция) не се задържат а за кратко пропадат под 800 като се залюляват без да стига чак до претрисане де. След някоя минута каране на обороти се оправя и повече не го прави. И на мен на диагностики всичко ми е идеално
Какво ще кажеш за варианта акумолатора да е виновен?Твоя как е?
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Едва ли е акумолатор, и при мен се получава това но след продължително каране се оправа.Нещо ме съмнява ламбдата да не е прецакана.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Е то ако е ламбдата няма ли да запише някаква грешка. А и в началото обикалях по майстори чистих моторчето за празен ход, свещи съм сменил, на 3 места диагностики съм правил но нямаше промяна. Повече от 2 години вече не се е влошило изибщо а и е толкова слабо като проявление че съм се отказал да се занимавам. Друго което може да се пробва е тоя филтър за картерните газове, ламбда, и т.н. но то така може да се пробва и със смяна на колата 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем с оборотите М44
Според мен вариантите за три:
1. Неверни показания на датчика, отчитащ температурата на охлаждащата течност.
2. Не съм сигурен дали на М44 има датчик за температурата на постъпнащия ваздух на air mass устройството. Ако има такъв, не е лошо да се провери.
3. Стъпков мотор. При положение, че мененето на обороти идва от него, в скоро време ще го прави и на студен двигател. В никакъв случай да не се почиства този мотор, особено с WD40.
1. Неверни показания на датчика, отчитащ температурата на охлаждащата течност.
2. Не съм сигурен дали на М44 има датчик за температурата на постъпнащия ваздух на air mass устройството. Ако има такъв, не е лошо да се провери.
3. Стъпков мотор. При положение, че мененето на обороти идва от него, в скоро време ще го прави и на студен двигател. В никакъв случай да не се почиства този мотор, особено с WD40.
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
И все пак мисля, че акумолатора има връзка!Помислете малко...моя акумолатор е 54 милиампера, а трябва да е 75 мисля...така май пишеше в книжката.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Mpower84 написа:И все пак мисля, че акумолатора има връзка!Помислете малко...моя акумолатор е 54 милиампера, а трябва да е 75 мисля...така май пишеше в книжката.
Акумулаторът не влияе изобщо, дори да е почти напълно изтощен, стига да запали двигателя, си поддържа нормални обороти. Единственото, за което се сещам при положение, че капацитета на твоя акумулатор е по-малък от предписания, е падане на оборотите на празен ход след включване на някой консуматор. Но веднага след това се възстановяват.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани