ПРОБЛЕМ С ЦЕНТРАЛНОТО
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW_PASSION
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 13.01.2008
- Местоположение: Асеновград
ПРОБЛЕМ С ЦЕНТРАЛНОТО
КОЛАТА МИ Е E36 ИМА ПРОБЛЕМ С ЦЕНТРАЛНОТО , КАТО НАТИСНА КОПЧЕТО ЗА ОТКЛЮЧВАНЕ КОЛАТА СЕ ОТКЛЮЧВА СЛЕД ПО МАЛКО ОТ СЕКУНДА ПАК СЕ ЗАКЛЮЧВА , НЯКОЙ АКО ЗНАЕ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е НЕКА ДА ПОМОГНЕ
- saphir
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 36/ 318iS '94
Колеги, много се извинявам, че пиша в чужда тема, но пак е свързана с централното. На моето купе като натисна копчето на моята врата се заклучва само тя, а от другото копче или от другите ключалки (багажник и дясна врата) си сработва централното, някаква идея от какво може да е?
Пускам въпроса си и тук, понеже другата тема, в която писах е доста стара.
Днес си слагах никелираните дръжки и бях забелязал че от доста време е трудно заключването със дистанционното. С ключ все още нямам проблеми. Моята е двуврата, но никога не е заключвала капачката на резервоара през дистанционното, също като заключа от пасажерската страна никога не ми е заключвала шофьорската.
Мислех досега, че майстора е направил мармалад, но почвам да преосмислям.
След като си монтирах дръжките (без да човъркам централното, се оказа че не мога да заключа моята врата отвътре. Натискам и пинчето отскача нагоре .Огледах го внимателно механизма и не видях нищо счупено или не на място. Работи нормално с ключа.
Като натисна дистанционното чувам как моторчето се мъчи едно тихичко да затвори, но не е силно и бързо щрак, както беше преди...
Просто не ми остана никакво време и не съм си играл с подробности.
Според вас има ли смисъл да разглобя механизма и да го почистя. Механизмът ли прави проблем или двигателчето? Т.е. фактът че двигателчето се мъчи и все още работи, означава ли че има проблем. На другата кола моторчето след 15 години беше перфектно чисто и работещо и просто останалото беше клеясало. Видях че един колега го беше разглобявал неговото, но по малко по-различна причина.
Разглобявал съм механизма на другата си кола и не е проблемм или проблемът е токов и късае релето. Аз нямам бушони под задната седалка в компакта.
Благодаря предварително.
Днес си слагах никелираните дръжки и бях забелязал че от доста време е трудно заключването със дистанционното. С ключ все още нямам проблеми. Моята е двуврата, но никога не е заключвала капачката на резервоара през дистанционното, също като заключа от пасажерската страна никога не ми е заключвала шофьорската.
Мислех досега, че майстора е направил мармалад, но почвам да преосмислям.
След като си монтирах дръжките (без да човъркам централното, се оказа че не мога да заключа моята врата отвътре. Натискам и пинчето отскача нагоре .Огледах го внимателно механизма и не видях нищо счупено или не на място. Работи нормално с ключа.
Като натисна дистанционното чувам как моторчето се мъчи едно тихичко да затвори, но не е силно и бързо щрак, както беше преди...
Просто не ми остана никакво време и не съм си играл с подробности.
Според вас има ли смисъл да разглобя механизма и да го почистя. Механизмът ли прави проблем или двигателчето? Т.е. фактът че двигателчето се мъчи и все още работи, означава ли че има проблем. На другата кола моторчето след 15 години беше перфектно чисто и работещо и просто останалото беше клеясало. Видях че един колега го беше разглобявал неговото, но по малко по-различна причина.
Разглобявал съм механизма на другата си кола и не е проблемм или проблемът е токов и късае релето. Аз нямам бушони под задната седалка в компакта.
Благодаря предварително.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани