За тресенето във волана!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

За тресенето във волана!

Мнение от Kregec » 11 Юни 2008, 11:58

Здравейте колеги! Чета в доста форуми за това тресене във волана при скорост от 120 като се сваля на 80! Аз имах същия проблем, питах четох и накрая реших да отида на реглаж на предницата, преди да започна да сменям всичко. Оказа се че не е от дисковете а прсто е трябвало да се направи реглаж. Просто исках да го споделя с вас защото виждам че доста колеги го имат тоя проблем, и преди да смените цялата предница, е хубаво парво да е проверите. Защото иначе сменяш нещо което не му е дошло времето за смяна и проблема си стои!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

a

Мнение от pinko_23 » 11 Юни 2008, 12:45

колега аз имам подобен проблем, искам да направя същото кажи къде си направи реглажа и колко кинти струва.
Няма начин да няма начин

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 11 Юни 2008, 13:10

Като трагнеш по Шипченски проход посока Дружба, има един сервиз казва се Дунев спорт, подминавашго и на 200 метра по надолу има една петролска безиностанция до нея има автомивка и зад автомивката е сервиза, отиваш там и маняка ще ти я качи и ще ти я оправи. На мен ми взема 30 кинта. Той като ти е закачи на компа излиза всичко. Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 11 Юни 2008, 14:25

Ама имайте предвид че ако има чарколяци за смяна (тип кормилни накрайници) реглаж няма смисъл да се прави
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 11 Юни 2008, 22:14

Както се изрази колегата,ако имаш др разбити части по предницата,регулажа е последното нещо което се прави.Така че първо препоръчвам диагностика на предницата и ако всичко е бетон тогава до регулаж.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook