маи потроших мотора ....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: sofia ,varna

Мнение от oktan » 04 Юни 2008, 9:10

Първо сипи масло...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 4.06.2008
Пол: Мъж
Кара: ...
Мечтае да кара: годзила

Мнение от Plamenavramov » 06 Юни 2008, 13:35

Joro_Paveto написа:
GOGY написа:е не не това не е истина ако е строшила нещо повече от клапан тия коли са супер захаросани и вобще не са толкова здрави но да не избързваме като отворя главата ще се види какъв то4но и колко е здрав тоя двигател :idea:

Колега посочи ми една незахаросана кола дето като и набиеш от 3-та на 2-ра при 6000 оборота няма да се прееебе!
Още повече, че не може да вършиш такива простотий и после да обвиняваш колата...не тя е вкарала скоростния лост на 2-ра, а не на 4-та!
Колко съм обяснявал тоя скоростен лост се мести с 2 пръста...затова инженерите не са спали и са измислили синхронизаторите...Скоростния лост не служи за фитнес уред, че да се вкарват предавките с пълна сила...
Успех и дано се разминеш само с клапани!

Прав си колега! Не е фитнес уред! На скоро се пусках с 318 ис ии при 135 км вместо 4-та 2-ра (съчуствам на колегата) за ГОЛЯМ мой късмет се разминах с ангренажни вериги и успокоители! Та след случея,колата започна да почуква като на повдигач! След разговор с доста компетентен човек в областа на БМВ,разбрах,че съм късметлия! Нито скоростна кутия,нито клапани итн. :) държи си 500 оборота на място върви пали итн. Но това не значи,че не съм се издънил!!! Все пак при Е36 инжинерите сса се потрудили да направят двоен синхронизатор на 2-ра педавка и това обяснява нещата ! А за клапаните,не трябва ли ако са счупени да загубиш работата на въпросния цилиндър!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 06 Юни 2008, 14:39

да колега изгуби се компресията на 3ти цилиндър и колата звуче6е като субару :( резултата е ясен ве4е 12 изпускателни клапана са криви неска ги сменят в шлаиф базата в княжево напасват клапаните и си я зимам утре и си я сглабям колицата и полека полека щото иначе ФАЛИТ :confused: :(
jba jbu jbadu jmuc bajuu

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 4.06.2008
Пол: Мъж
Кара: ...
Мечтае да кара: годзила

Мнение от Plamenavramov » 06 Юни 2008, 15:18

GOGY написа:да колега изгуби се компресията на 3ти цилиндър и колата звуче6е като субару :( резултата е ясен ве4е 12 изпускателни клапана са криви неска ги сменят в шлаиф базата в княжево напасват клапаните и си я зимам утре и си я сглабям колицата и полека полека щото иначе ФАЛИТ :confused: :(

Кофти е знам,отиват доста грешни пари за една таква глупост,нооо за друг път по по лека :) УСПЕХ


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 06 Юни 2008, 16:00

Колеги понеже си говорите за скорости а на мен защо ми включва много трудно 3-та

тоест не трудно но по скоро докато го налу4кам бутам 2-3 пъти и налу4кам да влезне
Не си го води само и е някакво много гадно на дръпки като испусна 3-та и после ми се смеят 4е за малко само съм им дръпнал :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 06 Юни 2008, 19:52

GOGY написа:да колега изгуби се компресията на 3ти цилиндър и колата звуче6е като субару :( резултата е ясен ве4е 12 изпускателни клапана са криви неска ги сменят в шлаиф базата в княжево напасват клапаните и си я зимам утре и си я сглабям колицата и полека полека щото иначе ФАЛИТ :confused: :(

хм колега абе не бяха ли малко по-малко на брой тези клапани дето са се изпокривили и защо съм останал с впечатлението че само тези на въпросния цилиндър са се изкривили. сега изведнъж половината...??? :shock: неприятна ситуация....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 Touring M50

Мнение от EnthusiasT » 06 Юни 2008, 21:30

е не не това не е истина ако е строшила нещо повече от клапан тия коли са супер захаросани и вобще не са толкова здрави

?????????????????????WTF???????????
аве ей колега...по здраво от BMW няма!Не е имало,няма и да има!Изобщо факта че пали го прави изключително здраво! + тва ти си бил на секунди от прекъсвача и биеш предавка надолу !?! Сеедно да тичаш със сичка сила и неkои да те бутне за да те засили още повече ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 4.06.2008
Пол: Мъж
Кара: ...
Мечтае да кара: годзила

Мнение от Plamenavramov » 07 Юни 2008, 12:05

Хах,колеги ако това беше някоя кола с ангренажни ремаци итн. при такова натоварване като на колегата и моето,ще си изплюе всичките карантии по асвалта! А аз разпънах само вериги! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 07 Юни 2008, 23:25

taba4ko написа:
GOGY написа:да колега изгуби се компресията на 3ти цилиндър и колата звуче6е като субару :( резултата е ясен ве4е 12 изпускателни клапана са криви неска ги сменят в шлаиф базата в княжево напасват клапаните и си я зимам утре и си я сглабям колицата и полека полека щото иначе ФАЛИТ :confused: :(

хм колега абе не бяха ли малко по-малко на брой тези клапани дето са се изпокривили и защо съм останал с впечатлението че само тези на въпросния цилиндър са се изкривили. сега изведнъж половината...??? :shock: неприятна ситуация....
е като ги завартяха на машината клапаните се оаказаха леко крвиви и аз реших да си ги сменя сичките за по сигорно и си викам са ше си зема 12 некви готини и само при некаф пич в некво магазинче в лагера намерих (мале ) 35лв броиката обаче само 10 поръчах си още два са треа да чакам 20 дена до доставката вобще ебати каръщината на всякъде предлагат предимно некви (осват ) италиански обаче аз не съм фен на техните коли вече и особенно на техните части :)
jba jbu jbadu jmuc bajuu

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 10 Юни 2008, 19:42

момци от каде идва проблема ? защо е ударила клапаните ? некви идеи даите :idea: защото днеска срещнах един индивид които ми обясни , че колата има проблем неможело еи така да удари клапаните
jba jbu jbadu jmuc bajuu

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 10 Юни 2008, 20:37

прав е че има и проблема е в задкормилното у-во

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Мнение от Chapai » 10 Юни 2008, 22:52

момци от каде идва проблема ? защо е ударила клапаните ? некви идеи даите


От свръхвисоките обороти които са се получили в двигателя, пружините не са смогнали да затворят клапаните и буталата са ги настигнали. Затова съществуват двигатели за състезателни автомобили при които не само отварянето на клапаните в определен момент става принудително чрез разпределителен вал, но и затварянето им става принудително с подобен разпределителен вал който е в помощ на пружините затварящи клапаните. Тъй, че ако има проблем то той е във водача на автомобила допуснал непоносимо високи обороти...

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook