Angel Eyes - защо не светят вързани към габаритите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- voltmachine
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 6.10.2007
Angel Eyes - защо не светят вързани към габаритите
Защо не светят очите като ги вържа към габаритите, а директно към акумулатора светят - не им достига ток ли ?
Очите са CCFL с трансформатори.
Очите са CCFL с трансформатори.
Re: Angel Eyes - защо не светят вързани към габаритите
voltmachine написа:- не им достига ток ли ?
Абсурд е да не им стига .Нещо бъркаш в свързването им

0898578595
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Re: Angel Eyes - защо не светят вързани към габаритите
mityooo написа:voltmachine написа:- не им достига ток ли ?
Абсурд е да не им стига .Нещо бъркаш в свързването им
Тъй то не свързва правилно кабелите-а преди това габарита ти светеше ли?!
- voltmachine
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 6.10.2007
Ами то само + и - има къде може да бъркам ?
Пускам габаритите и както си светят вадя крушката на габарита и свързвам първо минуса на трансформаторчето към минуса на габарита след това и плюса, но не светват очите.
А към акумулатора директно - светят.
На крушката на габарита пише 12 V, толкова иска и трансформаторчето, значи не е от напрежението. За бушона си мислех да не би да иска по-голям, ама пък този щеше да се стопи докато пробвам.
Незнам от акумулатора до габарита през какво минава кабела освен един ключ и един бушон
Утре ще правя още опити.
Пускам габаритите и както си светят вадя крушката на габарита и свързвам първо минуса на трансформаторчето към минуса на габарита след това и плюса, но не светват очите.
А към акумулатора директно - светят.
На крушката на габарита пише 12 V, толкова иска и трансформаторчето, значи не е от напрежението. За бушона си мислех да не би да иска по-голям, ама пък този щеше да се стопи докато пробвам.
Незнам от акумулатора до габарита през какво минава кабела освен един ключ и един бушон

Утре ще правя още опити.

- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Имаш само 2 варианта
1. Бъркаш поляритета на кабелчетата във фара
2. Просто няма връска по начина по който го свързваш
Съвета е да ползваш мултицеп и да замериш от кабелите преди кръглата букса за фара за да видиш кое кабелче ти е + и -
Там вече заголваш , връзваш и изолираш
Гарантирано ше светне
1. Бъркаш поляритета на кабелчетата във фара
2. Просто няма връска по начина по който го свързваш
Съвета е да ползваш мултицеп и да замериш от кабелите преди кръглата букса за фара за да видиш кое кабелче ти е + и -
Там вече заголваш , връзваш и изолираш
Гарантирано ше светне

- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Icco® написа:Съвета е да ползваш мултицеп и да замериш от кабелите преди кръглата букса за фара за да видиш кое кабелче ти е + и -
Там вече заголваш , връзваш и изолираш
Гарантирано ше светне
С червената точка(белия кабел) е + а синята точка(кафевия кабел) е -
Както каза колегата оголваш,свързваш и увиваш с изолирблад +,а - го захващаш там където е синята точка на снимката!

- voltmachine
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 6.10.2007
Благодаря колеги сега светнаха от поляритета е било въпреки че още преди първия опит замерих с минуса с мултицет
Знаете ли за какво служат 4-те щипки и лепенките които има към всяка двойка рингове:
http://webfusion-bg.com/img/DSC04861.JPG

Знаете ли за какво служат 4-те щипки и лепенките които има към всяка двойка рингове:
http://webfusion-bg.com/img/DSC04861.JPG
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Човек, извини ме, че толкова късно се намесвам.
Четирите щипки са за закрепянето на самото рингче в горната част на фара, а с лепенките можеш да си залепиш инверточето за задната външна част на фара, става много добре.
Четирите щипки са за закрепянето на самото рингче в горната част на фара, а с лепенките можеш да си залепиш инверточето за задната външна част на фара, става много добре.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани