320-96-97
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
signala написа:ми хаиде колега звер намери маистор които да ти разбере кои повдигач ти е износен и смени само него,пак след 5х км пак отваряи главата.големи сте майстори всички,аз ти казвам от опит и давам съвет на момчето.
Хай пък ти намери търговец, дето след като свали главата ще ги смени всичките. Щото говорим за констатация при търговеца.
Не споря. Вероятно е да няма начин да с разбере кой как е. Не ъм техник. Само че определено направихме тъп спор. Друга е идеята, а не 20 или 22 и 50 лева са повдигачите и колко са на брой.
Предполагам ,че не препоръчваш на момчето да си вземе тая кола, защото диагнозата е вярна. нали? Защото отстрани изглежда скаш, че горещо му я препоръчваш, оспорвайки някакви неточности в техническата част, на които аз въобще не съм наблегнал.
Поздрави!

Re: 320-96-97
Доста мнения прочетох ,а не видях някой да "свърже" тези два проблема :
Кой ви излъга ,че трябва да се сменят повдигачите въобще та чак разсъждавате колко ли са повредените
Как искате те да работят коректно като не се "хранят" с масло
Ако нещо ме притеснява в тази кола е ,че не знам колко време е работила с липсващо или влошено мазане на двигателя
Колко ли биели са "изтропали " вече и какво ли се е случило с леглата на разпределителните валове в главата .Гърбиците и ....
novak58 написа: хидравличните повдигачи........маслената помпа
Кой ви излъга ,че трябва да се сменят повдигачите въобще та чак разсъждавате колко ли са повредените



Как искате те да работят коректно като не се "хранят" с масло


Ако нещо ме притеснява в тази кола е ,че не знам колко време е работила с липсващо или влошено мазане на двигателя

Колко ли биели са "изтропали " вече и какво ли се е случило с леглата на разпределителните валове в главата .Гърбиците и ....



0898578595
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Колега mityooo, точно това беше смисълът на по-горният ми пост по темата.
Разбира се, че когато се сменят повдигачи, сегменти, основни лагери, биелни лагери, се подменят ВСИЧКИ.
Разбира се, че когато се сменят повдигачи, сегменти, основни лагери, биелни лагери, се подменят ВСИЧКИ.
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
А нужно ли е, Митьо....
За повдигачите ако питаш кой ни е излъгал - нас никой, собственика на темата са го излъгали, виж, в първия му пост пише че повдигачите са за смяна. И всъщност аз съм првия, който се е усъмнил в тая диагноза. Ясно, че ако няма масло повдигачите няма д аработят добре, въпрос е и колко са работили без масло и дали наистина не са зле. Както вече казах, ако се сменят повдигачи, може и с вала. Естествено че и лагерите най добре. Сегментите да видим как са. А що да не изпилим и главата... И то ко стана....
Би било майсторство да блеснете със знанията си без винаги да търсите унижение на някой друг. Дай боже се научите с времето. Специално към колегата Митьо, щото ми прави впечатление във всяка тема където се засечем.
В края на краищата знанието е просто суета във форумите, нали... А за да си красив не е нужно непременно да кажеш, че другият е грозен.
Според мен требва доктори по сервизна дейност от три месеца гладни и без работа за да оправят тоя мотор.
Като знам, че аз сред най добрите майстори уж в района ходя, плащам им каквото кажат и даже ги насочвам към проблема и пак не им се занимава и го правят през пръсти, си представям за един тотално нов в бранша каква занимавка ще е как едно ще оправят друго не.
За мен колега, тая кола отива към много по - смислената смяна на мотор. Юзъра мисля ги намира хубави. ТИ си прецени искаш ли такова чудо.
За повдигачите ако питаш кой ни е излъгал - нас никой, собственика на темата са го излъгали, виж, в първия му пост пише че повдигачите са за смяна. И всъщност аз съм првия, който се е усъмнил в тая диагноза. Ясно, че ако няма масло повдигачите няма д аработят добре, въпрос е и колко са работили без масло и дали наистина не са зле. Както вече казах, ако се сменят повдигачи, може и с вала. Естествено че и лагерите най добре. Сегментите да видим как са. А що да не изпилим и главата... И то ко стана....
Би било майсторство да блеснете със знанията си без винаги да търсите унижение на някой друг. Дай боже се научите с времето. Специално към колегата Митьо, щото ми прави впечатление във всяка тема където се засечем.
В края на краищата знанието е просто суета във форумите, нали... А за да си красив не е нужно непременно да кажеш, че другият е грозен.
Според мен требва доктори по сервизна дейност от три месеца гладни и без работа за да оправят тоя мотор.
Като знам, че аз сред най добрите майстори уж в района ходя, плащам им каквото кажат и даже ги насочвам към проблема и пак не им се занимава и го правят през пръсти, си представям за един тотално нов в бранша каква занимавка ще е как едно ще оправят друго не.
За мен колега, тая кола отива към много по - смислената смяна на мотор. Юзъра мисля ги намира хубави. ТИ си прецени искаш ли такова чудо.
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Пускаш тема в "купува" и ще т идадат предложения.
Според мен повече от 1000 - 1200 недей да даваш.
Ама имай предвид, в голям филм флизаш. Защо просто не си вземеш друга кола?
Според мен повече от 1000 - 1200 недей да даваш.
Ама имай предвид, в голям филм флизаш. Защо просто не си вземеш друга кола?
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Моето мнение е следното :
На въпросният ти комшия му тракат повдигачите най вероятно обаче той дори не е сигурен дали са повдигачите и хоп веднага при първия майстор той веднага скача остро на цялата мазителна система като почне от помпата която най вероятно има нужда само от профилактика след което намесва повдигачите в схемата а дебитомера като се прецака или вдига разхода или не държи правилни обороти все неща които си личат
Но да се върнем на въпросното тракане на повдигачите!
Важно е да се видят дали тракат постоянно или само когато оставиш двигателя на обороти за няколко минути , ако тракат постоянно най вероятно са си отишли но пак не е гаранция!
Ако тракат само когато оставиш колата на обороти най вероятно тракането на повдигачите се явява като следствие на това че налягането на маслото е слабо , от там вече може да са 2 причините , основни лагери или маслена помпа ако са лагерите смяна и си ок ако е помпа се притяга и пак си ок
Обаче ако си забелязъл в описанието ми има твърде много АКО
И пак АКО гасне крушката за маслото твърде късно при палене (ако не е бил работил поне 10 мин) ти остава маслена помпа или основните лагери . И пак ако колата е карана доста време в това положение от намаленото мазане в мотора може да има и други скрити дефекти които да си покажат магариите в последствие.
В крайна сметка всичко опира до точна диагностика която се постига най добре при разглобяване на мАтора.
Като за начало почваш от към картера хем по лесно хем ще отметнеш два от проблемите които има евентуално колата
Евентуални суми за части
Помпата - само труд
Основни лагери - 120лв
Повдигачи - 40лв за 1бр.
Диагностика и Труд - 300лв
И накрая идва въпроса дали си заслужава да влизаш в тази схема ?
На въпросният ти комшия му тракат повдигачите най вероятно обаче той дори не е сигурен дали са повдигачите и хоп веднага при първия майстор той веднага скача остро на цялата мазителна система като почне от помпата която най вероятно има нужда само от профилактика след което намесва повдигачите в схемата а дебитомера като се прецака или вдига разхода или не държи правилни обороти все неща които си личат
Но да се върнем на въпросното тракане на повдигачите!
Важно е да се видят дали тракат постоянно или само когато оставиш двигателя на обороти за няколко минути , ако тракат постоянно най вероятно са си отишли но пак не е гаранция!
Ако тракат само когато оставиш колата на обороти най вероятно тракането на повдигачите се явява като следствие на това че налягането на маслото е слабо , от там вече може да са 2 причините , основни лагери или маслена помпа ако са лагерите смяна и си ок ако е помпа се притяга и пак си ок

Обаче ако си забелязъл в описанието ми има твърде много АКО
И пак АКО гасне крушката за маслото твърде късно при палене (ако не е бил работил поне 10 мин) ти остава маслена помпа или основните лагери . И пак ако колата е карана доста време в това положение от намаленото мазане в мотора може да има и други скрити дефекти които да си покажат магариите в последствие.
В крайна сметка всичко опира до точна диагностика която се постига най добре при разглобяване на мАтора.
Като за начало почваш от към картера хем по лесно хем ще отметнеш два от проблемите които има евентуално колата
Евентуални суми за части
Помпата - само труд
Основни лагери - 120лв
Повдигачи - 40лв за 1бр.
Диагностика и Труд - 300лв
И накрая идва въпроса дали си заслужава да влизаш в тази схема ?
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани