Смяна на устройство

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 4.06.2008

Смяна на устройство

Мнение от bobbyblabby » 06 Юни 2008, 21:16

Здравейте, съжалявам за некомпетентността ми към проблема, който имам, но за това ви пиша и имам нужда от помоща ви.

Устройството чрез което с ключа включвам на контакт и стартирам двигателя на колата ми е развалено. Интересувам се как се нарича, къде бих могъл да го намеря и ориентировъчната му цена каква е.

Благодаря ви!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Мнение от koleto_78 » 06 Юни 2008, 21:29

сигорно имаш предвид контактния ключ :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 4.06.2008

Мнение от bobbyblabby » 06 Юни 2008, 21:35

Ами да, дочух от някъде, че се нарича БОШ...? Смисъл знам, че има Производител на части BOSCH, но явно и това така се нарича...?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 06 Юни 2008, 21:41

Здравей,

и аз съм малко непросветен, но мисля, че се нарича клеморед. Все пак колегите да кажат. Ти как разбра, че е развалено. Какво точно ти се случва, защото и аз имам съмнения дали моя не ми прави проблем. Понякога като се мъча да зяпаля се чува само "чат", без да върти или пък нищо не се чува. Не мога да разбера дали е стартер или въпросното устройство, а не съм имал време да отида на майстор.
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 4.06.2008

Мнение от bobbyblabby » 06 Юни 2008, 21:48

Ха-ха-ха! Повярвай ми развалено е! Ключът се върти на където си иска, а за стартиране на двигателя е сложено още едно такова устройство, което виси под волана ми. Туку що си взех колата и това си е сложено по този начин и сега разрешавам проблемите по нея както с всеки стар автомобил...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 06 Юни 2008, 21:54

bobbyblabby написа:Ха-ха-ха! Повярвай ми развалено е! Ключът се върти на където си иска, а за стартиране на двигателя е сложено още едно такова устройство, което виси под волана ми. Туку що си взех колата и това си е сложено по този начин и сега разрешавам проблемите по нея както с всеки стар автомобил...


Според мен е целият стартер...не може самият клеморед...не би ли следвало ако той е нещо сгърчен- да не може да се върти ключа?
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 4.06.2008

Мнение от bobbyblabby » 06 Юни 2008, 22:12

незнам колега, не ми е въобще ясно точно за тази част на автомобила абсолютно нищо...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 07 Юни 2008, 1:42

Извинявайте ама какво е "клеморед"???

Я дайте една снимка за какво говорите, че хвърлихте половината академична и инжинерна общност в детската градина?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 07 Юни 2008, 1:50

Доколкото разбрах става въпрос за ключалката за запалване на двигателя. Не е добре така да виси от долу втора, понеже някой може да свърже жичките и да изчезне с колата без да му е нужен ключ.
Така, че на сервиз да я оправят.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 4.06.2008

Мнение от bobbyblabby » 07 Юни 2008, 2:03

Определено точно това е нещото, което ще направя веднага след като стана от сън!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 07 Юни 2008, 3:22

Клеморед няма въобще нищо общо със случая...викам си тази ли беше думата...то това било нещо хиляди пъти по различно. Това което аз имам предвид(а може би и колегите) е ключалката в самия стартер, която задейства имобилайзера. Следователно- пластините, които ключа избутва с издутините/вдлъбнатините си(т.нар. четворки), за да отключи стартера и да отчита движението - контакт 1, 2 и запалване.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 21.02.2008
Местоположение: shumen

контактен ключ

Мнение от mpz » 07 Юни 2008, 9:58

колега не се чуди а отиди на ключар че и мен ми беше така и стана по сложно има едни пласмаси и те се износват и почва да се4 варти на пред и на зад свободно :banghead:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 1,8 97g

Мнение от maksim_uk » 07 Юни 2008, 10:47

предполагам че колата ти е след 95г. и ти сее счупил превартащия механизам в момента колата ти е останала с отключен волан и за това са сложили друг клеморед от кадето да палиш с отверка.
мога да го оправя ....
подробности на ЛС.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook