Въпрос
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- ressidentattitude
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Дълече
Въпрос
Имам едно запитване...
... има ли такова нещо като Датчик Температура на Въздуха който ми бърка вървежа на колата (М42) или това е просто още едно име за стъпково моторче?
... има ли такова нещо като Датчик Температура на Въздуха който ми бърка вървежа на колата (М42) или това е просто още едно име за стъпково моторче?
Обичам да карам багер...
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Въпрос
Разходомер на въздуха. В него няма подвижни части. Затова не се износва и притежава минимално аеродинамично съпротивление. Въздухът постъпва през направляваща решетка, препятстваща завихрянето на потока в обходен канал, където се намира мястото на измерване. Благодарение на това възвратните вертикални въздушни потоци не изкривяват резултата на измерването. В мястото на измерването заедно с термоелектрически елемент /платинена жичка/ се намира и датчик за температура на въздуха. И да го видиш неможеш да го смениш.

- ressidentattitude
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Дълече
най интересното е че днес ходих при моя майстор да ми я закачи на компютър , в следствие на което показа 4 грешки. Изчисти ми грешките след което я покарах и като я закачихме пак , показа същтата грешка - Датчик температура на въздуха.
Кое по-точно трябва да сменя за да не се появява тази грешка отново?
Кое по-точно трябва да сменя за да не се появява тази грешка отново?
Обичам да карам багер...
Re: Въпрос
ivoo написа:Разходомер на въздуха. В него няма подвижни части. Затова не се износва и притежава минимално аеродинамично съпротивление. Въздухът постъпва през направляваща решетка, препятстваща завихрянето на потока в обходен канал, където се намира мястото на измерване. Благодарение на това възвратните вертикални въздушни потоци не изкривяват резултата на измерването. В мястото на измерването заедно с термоелектрически елемент /платинена жичка/ се намира и датчик за температура на въздуха. И да го видиш неможеш да го смениш.
Несъм чел по добро описание!




Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух
Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1
Георги Пенчев
Re: Въпрос
ozy написа:ivoo написа:Разходомер на въздуха. В него няма подвижни части. Затова не се износва и притежава минимално аеродинамично съпротивление. Въздухът постъпва през направляваща решетка, препятстваща завихрянето на потока в обходен канал, където се намира мястото на измерване. Благодарение на това възвратните вертикални въздушни потоци не изкривяват резултата на измерването. В мястото на измерването заедно с термоелектрически елемент /платинена жичка/ се намира и датчик за температура на въздуха. И да го видиш неможеш да го смениш.
Несъм чел по добро описание!![]()
![]()
![]()
![]()
Поздрави.
Красимир Дянков
Може и да си прав само дето не се отнася за М42 ,ама карай

Има температурен сензор и може да се смени ,а и често повредата не е в самия сензор ,а в окабеляването му или в чисто механично "изкъртване" на същия

Тук ли няма подвижни части



http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
ПП Няма да питам какво стана с ламинарните потоци ,че съвсем за луди ще ни вземете


0898578595
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани