Проблем съединител или...?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Проблем съединител или...?
Колеги , имате ли някаква идея от какво може да ми тресе колата след по-продължителна работа на двигателя, при потегляне? Получава се при по-ниски обороти (до към 1500) , на 1-ва и полусъединител. Ако дам повече газ или като пусна съединителя спира, но иначе "подскача" цялото купе. Предполагам , че е съединител или помпа на съединител , но може да греша. Ако някой има идеи, да казва, ще съм много благодарен. 

Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=94450
И при мен е така.
И при мен е така.
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
И при мен се получава абсолютно същото като карам повече градско и в задрастванията и ми се появява това неприятно предърпване за което е обяснил колегата по горе.Иначе колата когато е студена няма никакви проблеми.Ако някои знае да пише.
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
това е точно съединителя като прегрее и започва да прави тъка -зимата го нямахте тоз проблем нали? но не е болка за умиране .
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Evgeni написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=94450
И при мен е така.
Прочетох темата, благодаря ,колега, ама нито съм виждал съединител на живо, нито знам какво е "демпферен маховик"

Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
'начи нов съединител, от сега се усещам с 400 лв по-беден
Благодаря за помощта, колеги!

Благодаря за помощта, колеги!

Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
и на мен ми се случи този проблем 2-3 пъти после малко понамирисва. проблема е във феродовия диск на съединителя....

- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
И все пак това означава ли, че на съединителят ми му остава съвсем малко живот (дотук е на 65К км) или мога да си го карам на подскоци?
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
аз мисля че може да поживее още малко. има начин да разбереш със сигурност дали е за смяна. като си на място, включваш първа натискаш леко спирачката и отпускаш плавно съединителя и ако колата ти изгасне знаши си работи, а ако работи значи си за смяна. може и да бъркам с обяснението на метода защото не аз си пробвах колата така а само гледах ка става. при мен съединителя е износен, но все още не е за смяна

- Evgeni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
- Ivo318is
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: София, Предградие 13
- Пол: Мъж
- Кара: ....318is
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани