Съединител - проблемче
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Съединител - проблемче
Здравейте колеги.
ДВГ-то е М40Б18, скоростна кутия Гетраг 240.
Проблема е, че при натиснат съединител и запален ДВГ 1-ва скорост влиза на половина и при отпускане на педала влиза с много помощ до края, останалите скорости по време на движение също влизат трудно. Педала отделя високо - в края на хода му. При запален ДВГ и натискане и отпускане на педала се чува звучно щракане и тупкане. Нивото на течноста си е на мястото и не е падало изобщо, помпата на скор.кутия е суха, утре ще проверя в купето на педала на съединителя дали има помпа и там, но определено нямам омазани педали и също е сухо.
И някой който има опашка от скор. кутия или някаква втулка за центриране на съединителя ще може ли да ми услужи с този инструмент за да не си правя.
ДВГ-то е М40Б18, скоростна кутия Гетраг 240.
Проблема е, че при натиснат съединител и запален ДВГ 1-ва скорост влиза на половина и при отпускане на педала влиза с много помощ до края, останалите скорости по време на движение също влизат трудно. Педала отделя високо - в края на хода му. При запален ДВГ и натискане и отпускане на педала се чува звучно щракане и тупкане. Нивото на течноста си е на мястото и не е падало изобщо, помпата на скор.кутия е суха, утре ще проверя в купето на педала на съединителя дали има помпа и там, но определено нямам омазани педали и също е сухо.
И някой който има опашка от скор. кутия или някаква втулка за центриране на съединителя ще може ли да ми услужи с този инструмент за да не си правя.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Според мене пък е лагера... А и както казваш отделял отгоре значи съединителя е за смяна... Но тоя проблем с влизането трудно е от оксиалния лагер
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Благодаря за отговорите, днес взех комплект притискател, феродо и аксиален лагер SACHS и ще видя как ще ги сменям, в сервиз няма да ходя.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
NikiNikolov написа:Благодаря за отговорите, днес взех комплект притискател, феродо и аксиален лагер SACHS и ще видя как ще ги сменям, в сервиз няма да ходя.
Аз бих си взел Люк ама това е мое мнение... Брах ядове със Закс и небих повече си сложил такъв... Дали от монтаж или от Съединителя незнам... Ама все още ми вибрира леко педала на съединителя...
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
NikiNikolov написа:Благодаря за отговорите, днес взех комплект притискател, феродо и аксиален лагер SACHS и ще видя как ще ги сменям, в сервиз няма да ходя.
Каква цена ти легнаха общо? И за М50B20 дали ще е пак толкова?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Здравейте отново. Цената на която се сдобих с комплекта е 240 лв. с отстъпката. За твойта каляска ще питам ако искаш.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Трябва ми опашка от стара скоростна кутия или втулка за да центрирам новия съединител. Има ли някой колега който може да ми услужи с този инструмент или да си блъскам главата.
Не няма да си блъскам главата: на всеослушание подробно ще обясна как да си сменят колегите съединител за да не ги дерат с 200 лева минимум по сервизите и ще им искам една топла скара, бира, мастика, мента и домашна ракия.
Много се скрънзите бре.
Не няма да си блъскам главата: на всеослушание подробно ще обясна как да си сменят колегите съединител за да не ги дерат с 200 лева минимум по сервизите и ще им искам една топла скара, бира, мастика, мента и домашна ракия.
Много се скрънзите бре.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
може и без дорник да се центри феродото и кви са тия 200лв 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
И как става номера без дорник/втулка или каквото е там. Такава цифра ми обявиха в 3 сервиза - инфлация се казва това.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Ти каза че си купил нови, но не каза като разглоби съединителя какво установи
И моят отделя горе изатова питам, че незнам дали е тръгнал и колко ще изкара евентуално...

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Е, много бързате. Пред блока не става тая работа, утре купувам онез шантави еврейски звезди гедоре, лумбуси ли им казват незнам - те са налични ама няма да трябват. И в събота по обяд - скоростна кутия на земята по "гръб". Ако имам ядове по пътя /до Радомир/ ще търся някой от Вас /на който попадна, първия от софия и по ред/ ако може да помогне за теглене евентуално.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани