Съединител - проблемче

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Съединител - проблемче

Мнение от NikiNikolov » 02 Юли 2008, 22:10

Здравейте колеги.

ДВГ-то е М40Б18, скоростна кутия Гетраг 240.

Проблема е, че при натиснат съединител и запален ДВГ 1-ва скорост влиза на половина и при отпускане на педала влиза с много помощ до края, останалите скорости по време на движение също влизат трудно. Педала отделя високо - в края на хода му. При запален ДВГ и натискане и отпускане на педала се чува звучно щракане и тупкане. Нивото на течноста си е на мястото и не е падало изобщо, помпата на скор.кутия е суха, утре ще проверя в купето на педала на съединителя дали има помпа и там, но определено нямам омазани педали и също е сухо.

И някой който има опашка от скор. кутия или някаква втулка за центриране на съединителя ще може ли да ми услужи с този инструмент за да не си правя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 02 Юли 2008, 22:11

най-вероятно притискателя е счупен/износен
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 02 Юли 2008, 22:30

Stanchev написа:най-вероятно притискателя е счупен/износен
точно :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 03 Юли 2008, 14:32

Според мене пък е лагера... А и както казваш отделял отгоре значи съединителя е за смяна... Но тоя проблем с влизането трудно е от оксиалния лагер
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 03 Юли 2008, 16:26

Благодаря за отговорите, днес взех комплект притискател, феродо и аксиален лагер SACHS и ще видя как ще ги сменям, в сервиз няма да ходя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 03 Юли 2008, 16:34

NikiNikolov написа:Благодаря за отговорите, днес взех комплект притискател, феродо и аксиален лагер SACHS и ще видя как ще ги сменям, в сервиз няма да ходя.



Аз бих си взел Люк ама това е мое мнение... Брах ядове със Закс и небих повече си сложил такъв... Дали от монтаж или от Съединителя незнам... Ама все още ми вибрира леко педала на съединителя...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 03 Юли 2008, 16:50

NikiNikolov написа:Благодаря за отговорите, днес взех комплект притискател, феродо и аксиален лагер SACHS и ще видя как ще ги сменям, в сервиз няма да ходя.

Каква цена ти легнаха общо? И за М50B20 дали ще е пак толкова?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 03 Юли 2008, 18:12

Здравейте отново. Цената на която се сдобих с комплекта е 240 лв. с отстъпката. За твойта каляска ще питам ако искаш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 03 Юли 2008, 18:21

Трябва ми опашка от стара скоростна кутия или втулка за да центрирам новия съединител. Има ли някой колега който може да ми услужи с този инструмент или да си блъскам главата.
Не няма да си блъскам главата: на всеослушание подробно ще обясна как да си сменят колегите съединител за да не ги дерат с 200 лева минимум по сервизите и ще им искам една топла скара, бира, мастика, мента и домашна ракия.

Много се скрънзите бре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 03 Юли 2008, 18:39

може и без дорник да се центри феродото и кви са тия 200лв :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 03 Юли 2008, 18:42

И как става номера без дорник/втулка или каквото е там. Такава цифра ми обявиха в 3 сервиза - инфлация се казва това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 03 Юли 2008, 18:46

Ти каза че си купил нови, но не каза като разглоби съединителя какво установи :roll: И моят отделя горе изатова питам, че незнам дали е тръгнал и колко ще изкара евентуално...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 03 Юли 2008, 19:18

Е, много бързате. Пред блока не става тая работа, утре купувам онез шантави еврейски звезди гедоре, лумбуси ли им казват незнам - те са налични ама няма да трябват. И в събота по обяд - скоростна кутия на земята по "гръб". Ако имам ядове по пътя /до Радомир/ ще търся някой от Вас /на който попадна, първия от софия и по ред/ ако може да помогне за теглене евентуално.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook