Ъпгрейд на спирачната система на Е34
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Ъпгрейд на спирачната система на Е34
Колеги, интересно ми е дали някопй от Вас е правил нещо подобно? Ще се радвам ако споделите опит. Сериозно съм се замислил по въпроса да подобря спирачките на моята. За сега вариантите, които обмислям са: отпред: апарати със съответните дискове от М5(без модела от '95) или от 540i.т.е отново еднобутални апарати, които обаче са с доста по-голяма сила на притискане. Мислех и за 4 буталните Брембо или Ате от 8-ма серия или 750 Е32, но свършват на доста солени цени у и-бей.
отзад: апарати от 540i и съответните вече вентилирани дискове 300х20мм.
Всичкото това комбинирано със нови (6бр.) метални спирачни маркучи.
Благодаря предварително за мненията.
отзад: апарати от 540i и съответните вече вентилирани дискове 300х20мм.
Всичкото това комбинирано със нови (6бр.) метални спирачни маркучи.
Благодаря предварително за мненията.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
миналата седмица купувах НОВ заден апарат за 540ка...560лв /бр:mhihi:...смятай колко ще ти излезе цялата манипулация
за около 4500 взимаш предни и задни д2-та


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Postman написа:stambo_81dg написа:и закво са ви??![]()
![]()
Че не ни трябват е повече от ясно, но може да спретнем позьорски конкурс за най-голям... диск.

Юзър написа:миналата седмица купувах НОВ заден апарат за 540ка...560лв /бр:mhihi:...смятай колко ще ти излезе цялата манипулацияза около 4500 взимаш предни и задни д2-та
Ммм, имах предвид втора употреба от и-бей. Миналата седмица у щатския имаше предни и задни апарати от Е32 750i German National version, демек с предни 4-бутални на АТЕ и свършиха на около 450$, ама пропуснах да ги отиграя, мамка му...
Ианче пшо-добри спирачки винаги си трябват. Особено аз съм свикнал от мотора да имам яки спирачки(330 мм диск и 4-бутални апарати) и ми се ще и колата да спира така.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
тя не може да върви чак толкова много че да спира
просто щом така са преценили в завода да ги направят спирачките значи има някаква причина.
750 е нормално да има ебаси спирачките щото минималната му скорост по аутобана не е 90 а 190км/ч. и от време на време трябва да спира тая 2 тона машина.
просто щом така са преценили в завода да ги направят спирачките значи има някаква причина.
750 е нормално да има ебаси спирачките щото минималната му скорост по аутобана не е 90 а 190км/ч. и от време на време трябва да спира тая 2 тона машина.

_65536_kb_sec_ написа:тя не може да върви чак толкова много че да спира
просто щом така са преценили в завода да ги направят спирачките значи има някаква причина.
750 е нормално да има ебаси спирачките щото минималната му скорост по аутобана не е 90 а 190км/ч. и от време на време трябва да спира тая 2 тона машина.
Колега, извини ме, не искам да те засегна, ама темата беше някой да сподели опита си ако го е правил, а не върви или не 520-ката и има ли смисъл или не от подобряването на спирачките. За себе си съм преценил, че си струва да изхвърля плътните дискове и да увелича спирачното усилие, пък и за момента мога да си го позволя.
А що се отнася за завода-производител - естествено, че ще сложат оптималния, а не най-добрия вариант! Водещото там е и цената на крайния продукт освен другите фактори. От 10 години работя в автомобилния бизнес, последните няколко в Peugeot и ще ти кажа, че допреди 4 години на всички 3-литрови мотори слагаха 4-бутални Брембо, а после минаха на еднобутални АТЕ и единствената причина беше цената!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Пробвай от пред със супорти и дискове от Е38 дори най смотаният мотор на Е38-цата ТДС-а е със малко по големи дискове от на Е34-ката мисля бяха 316мм отпред и със 4 бутални АТЕ. Мисля това ще е най евтиният вариянт. Стават идеялно със съвсем леко преправяне
И ман ме интересува въпроса със спирачките така че ако по натам направиш нещо по въпроса ще се радвам да споделиш 


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: ре
slavianko написа:Пробвай от пред със супорти и дискове от Е38 дори най смотаният мотор на Е38-цата ТДС-а е със малко по големи дискове от на Е34-ката мисля бяха 316мм отпред и със 4 бутални АТЕ. Мисля това ще е най евтиният вариянт. Стават идеялно със съвсем леко преправянеИ ман ме интересува въпроса със спирачките така че ако по натам направиш нещо по въпроса ще се радвам да споделиш
Със сигурност ще го направя, само че не ми се занимава с преправяне, така че дебна хубави апарати от Е34,Е32 или Е31 от и-бейо. Предполагам, че си наясно, че задължително трябва да пипнеш и задните иначе се променя драстично съотношението в спирачното услилие отпред/отзад?
За отзад си мисля, че иделания вариант е апаратите от 540, хем са достаъчно силни, хем са вентилирани дисковете, хем е пълно с оферти на добра цена. А металните маркучи според мен са повече от задължителен елемент. Сложих такива на мотора и съм очарован, ефекта беше осезаем, ръчката на спирачката се втвърди значително...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
Като ти казах преправяне не си мисли че е кой знае колко сложно. Мой приятел германец прави подобен ъпгрейд и знам горе долу как стана. Имам в предвид за съвсем леко преправяне което би ти спестило доста пари. А за отзад той просто сложи предните дискве но забравяш за ръчнатаPeicho написа:slavianko написа:Пробвай от пред със супорти и дискове от Е38 дори най смотаният мотор на Е38-цата ТДС-а е със малко по големи дискове от на Е34-ката мисля бяха 316мм отпред и със 4 бутални АТЕ. Мисля това ще е най евтиният вариянт. Стават идеялно със съвсем леко преправянеИ ман ме интересува въпроса със спирачките така че ако по натам направиш нещо по въпроса ще се радвам да споделиш
Със сигурност ще го направя, само че не ми се занимава с преправяне, така че дебна хубави апарати от Е34,Е32 или Е31 от и-бейо. Предполагам, че си наясно, че задължително трябва да пипнеш и задните иначе се променя драстично съотношението в спирачното услилие отпред/отзад?
За отзад си мисля, че иделания вариант е апаратите от 540, хем са достаъчно силни, хем са вентилирани дисковете, хем е пълно с оферти на добра цена. А металните маркучи според мен са повече от задължителен елемент. Сложих такива на мотора и съм очарован, ефекта беше осезаем, ръчката на спирачката се втвърди значително...




Само за информация предните супорти от Е38 можеш да ги намериш втора ръка за около 200-300лв ти си направи сметката дали не искаш да попреправиш малко

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- RS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2004
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: скрап
А има и по евтин, лесен и готов вариант. Просто си пазаруваш дискове и накладки (на оргиналните размери) с по добри характеристики от фабрично вложените и почваш да спираш.


63 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани