ванос
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
ванос
възможно ли е да сложа ванос на обикновенния м 50 и какво ми трябва за да го направя?
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
pesho написа:Ми сигурно е възможно ..... ама смисъл дали ще има ... пък време,
пари, нерви.
Като за начало сигурно глава ще ти трябва .... след това някои по
запознат колега да се изкаже.
за главата ми е ясно,но не ми е ясно ще пасне ли към моя ангренаж и има ли допълнителни датчици или някакво управление?
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Това, което искаш е смислено, единствено ако ъпгрейднеш направо към М50Б25ТУ
Според мен ако двигателя ти си е ок няма никакъв смисъл да се филмираш за един ванос
Лично мнение 



R6 - Was sonst?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Всъщност какво би спечелил от тази интервенция? По-голям въртящ момент при по-ниски обороти ? Някой да разясни какви са предимствата на мотора с ванос пред този без.
ПС Колега намали си подписа малко че прилича на Wallpaper...
ПС Колега намали си подписа малко че прилича на Wallpaper...
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
^Теоретично максимума на въртящия момент е при по-ниски обороти, следователно има повече тяга в ниските, оттам върви повече и харчи по-малко, НО на практика разликите са в допуска на грешката
Реално Ванос-а дава около половин литър икономия, това е


Реално Ванос-а дава около половин литър икономия, това е

R6 - Was sonst?
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
расхода не ме интересува,трябва ми повече въртящ момент в ниските за да може двигателя да стане по еластичен,съответно да мога да контролирам колата по добре,сега когато пързалям я държа в диапазона от 4500 до 6500,целта ми е да сваля този диапазон и да почне да дърпа от 3000,предполагам че с ванос ще стане,са някой ще кажат-смени маторя
...нищаа,искам да се мъча със 150 коня,засега са ми достатъчни и добре се получава
п.п.
немога да си намаля подписа щот незнам как става


п.п.
немога да си намаля подписа щот незнам как става

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
става един поанат мнго одавна го направи
а и намали подписа а ако неможеш го махни една година зарежда заради него
а и намали подписа а ако неможеш го махни една година зарежда заради него

- sote_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: като простаците на бензин
- Мечтае да кара: BMW 7.. IL
- Детайли за колата: 520 M50 VANOS
1993. лето и 530DA комбе
Колега идеята ти е добра ама питаш ли ме в кви филми съм с тоя вАНУС
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=94601
за разлика с и без АНУС немога да говоря защото не съм карал без
П.С Скоро ще има цени кое колко и каде (по мята тема)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=94601
за разлика с и без АНУС немога да говоря защото не съм карал без
П.С Скоро ще има цени кое колко и каде (по мята тема)
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
sote_1 написа:Колега идеята ти е добра ама питаш ли ме в кви филми съм с тоя вАНУС
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=94601
за разлика с и без АНУС немога да говоря защото не съм карал без
П.С Скоро ще има цени кое колко и каде (по мята тема)
мерси много за инфото

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани