Мирише на бензин...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мирише на бензин...

Мнение от Ненко Вранков » 02 Юни 2008, 20:28

Абе колеги, горе доло откакто започна да прави номера с гасненето по инерция, оттогава като спра и колата намирисва на бензин :confused: Прави ми впечатление и че по-често се налага да доливам... до преди малко се бях заровил под капака и за 2 часа нищо не открих, а колата си мирише и то в предната част на мотора... кое ми прави впечатление: - маркучите които са за бензина са сухи всичките (ще купя нови и ще ги сменя до ден-два), "тройника" за газта-нещо е омокрен при самия винт... сякаш с тънко масло или бензин... тоя моят кораб все едни такива тънки дертове ми вкарва... възможно ли е след като прехвърли на газ, да продължава да пуска и по малко бензин... който да връща назад в колекторите, знам ли и аз. Всъщност как се правят газовите на тези коли? Като мине 2000 оборота и се прехвърля на газ. ОК, ама какво става, как се спира бензина? Има сложен клапан или само се спира тока на бензиновата помпа... ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 02 Юни 2008, 21:32

Спира инжекторите, може и за това да ти гасне пич.
Има едно реле на изпарителя което е свързано с инжекторите и определя дали да работят или не.
Има вероятност да е руско и да не отлепя добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 03 Юни 2008, 7:24

Реле на изпарителя? На изпарителя имам само един клапан... :roll:
Има едно реле което е слагано допълнително, но то включва газовия клапан слаед 2К оборота... :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 24 Юни 2008, 21:17

Реших, че е редно да спомена че се отървах от проблема, макар и да не разбрах от какво беше... :roll: Закарах колата на майстор-огледа всичко и крайната му оценка беше че всичко е наред и няма причини да "губи" бензин докато работи на газ :confused: Човека каза че единсвеното което може да направи е да ми сложи едно реле което при каране на газ, да изключва бензиновата помпа. Така и направихме и вече мина седмица, а не се налага да наливам 20лв :mhihi: Вече ги няма миризмите на бензин, аи по странното-падането на обороти и гасненето при движение по инерция го няма :D Вчера се гоних с една 36-ца и се налагаше да спра заради прелез и освободих при около 160км и преди да сложа 4-та се забавих нарочно и колата си държеше стабилно обороти :D
та така-макар и да не разбрах от какво беше проблема-вече го няма :) Заобиколен е! :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 24 Юни 2008, 21:31

Казах ти да провериш какво гасне инжекторите (реле е) и да видиш дали то е в ред ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 24 Юни 2008, 22:42

То е в ред. Човека каза че си затварят, освен ако няма някоя зацапана дюза и да не затваря плътно... но каза, че дори и така е, от там ще гори по много малко бензин... :roll: а ако въобще не спираха дюзите колата нямаше да работи нормално... щеше да се дави мотора от толкова бензин и газ едновременно...
Квото е-сега съм повече от доволен :) И благодаря все пак за помоща :yes:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook