Проблем с токовете на е34 525i

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Проблем с токовете на е34 525i

Мнение от shengi » 28 Май 2008, 21:59

Здравейте. Пиша от името на вуйчо ми който неможе да влезе тука. Та ситуацията която ми обясни е следната: Колата скоро имаше челен удар и я изпънаха оправиха я и му сложиха някакъв акумулатор/че бяха я изтарашили колата след удара/ Та кара си човека най спокойно и колата изведнъж и намалят осветлението на километража падат всички стрелки на нула и почва да губи мощност прекъсва и угася. Сменил е акумулатора и след едно известно време пак същата работа. Казаха ми че динамо делко или още какви бяха предположенията, но аз знам че вие знаете повече от тия които го казаха :mhihi: колата е 525i бензинка 89-та с м20б25 мотор. А също така преди тая история нещо абс-а му светнал и така си стоял угасял на моменти. Странното е, че след като е угаснала на 2-та пъти колата цд-то и плафоните си работели.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Май 2008, 22:02

да ходи на жичкаджия
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

....

Мнение от shengi » 28 Май 2008, 22:09

То хубаво ще се ходи на жичкаджия ама каде в околията на Слънчев Бряг /колата е Кошарица/ има такива добри и който като му видят колата и няма да му сложат 1 нула още ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 28 Май 2008, 22:10

На плюсовия кабел има една кутийка вътре има предпазител, отворете и вижте как е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 28 Май 2008, 22:19

Лоша работа, четох в упътването, че като свети ABS-a и после угасне след като покараш малко е проблем в акумулатора, т.е. няма зареждане на същия. Виж му алтернатора и си купи 2 четки за 4 лв. и ги смени, или реле-регулатора е фира, около 15 лв. е за голф 2, да не кажеш за БМВ /по ръководството го гледах и сравних с лимузината, 1:1/. Прегледай целия силов кабел от акумулатора до бушончета да няма утечка, по-добре го мерни с мултицета, веднага ще каже има-няма.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 29 Май 2008, 15:56

Има ли развитие или още имаш кола акумулаторо-убиец ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 29 Май 2008, 16:16

аз вчера цял ден оправях такъв проблем :mhihi: :twisted:

та ситуацията беше следната
карам си и изведнъж абс-а светна климатика спря,кастфоня и тн :shock:
натискам борда да покаже колко вотлта дава 9-10 :shock: за 15 мин
100 амперов акумулатор падна :shock:
няква яка консумация се бе получила
та този проблем и миналото лято ми го беше правила на няколко пъти но като смених акумулатора и се оправи
почваше да зарежда като и дам едни регулатори :mhihi: :mhihi:
та свалих динамото да видя ко става и :shock: :shock:
вътре 2 скоби от мъркуч :mhihi: :mhihi: :banghead:

и познаите ко станало вътре :mhihi:
влезнали през отвора за вентилация :idea: :idea:
как и аз незнам може отпреди да са там
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

....

Мнение от shengi » 29 Май 2008, 16:26

Благодаря момчета. Момчето сега е на работа и утре ще има възможност да ходи на доктор ама някой знае ли някой който си разбира от работата в околностите на Свети Влас /колата е в Кошарица/ :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 29 Май 2008, 17:50

Ха, това не мога да помогна, но за 20 мин. работа с поялника и да те тръснат 20 лв. мерси. Свали си ръководството за колата и разгледай схемата на алтернатора, специално има схема на реле-регулатора. Елементарно е като бобена чорба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 29 Май 2008, 17:58

NikiNikolov написа:Ха, това не мога да помогна, но за 20 мин. работа с поялника и да те тръснат 20 лв. мерси. Свали си ръководството за колата и разгледай схемата на алтернатора, специално има схема на реле-регулатора. Елементарно е като бобена чорба.


то ако е реле регулатора се сменя за 10 мин :idea:

аз взех на бош 41 лв

има и някви ментаци по 15-18лв които не са за предпочитане :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 29 Май 2008, 20:37

Да, вярно е за ментетата, изглеждат напълно като истински, като се сещам навремето се изръсих 70 лв. на бош за голфето

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

....

Мнение от shengi » 01 Юни 2008, 20:13

Динамото се оказа проблема. Оправен е срещу 73 бг левчета и колата е пушка сега :) Благодаря за помоща колеги. :D

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook