Проблем с токовете на е34 525i
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Проблем с токовете на е34 525i
Здравейте. Пиша от името на вуйчо ми който неможе да влезе тука. Та ситуацията която ми обясни е следната: Колата скоро имаше челен удар и я изпънаха оправиха я и му сложиха някакъв акумулатор/че бяха я изтарашили колата след удара/ Та кара си човека най спокойно и колата изведнъж и намалят осветлението на километража падат всички стрелки на нула и почва да губи мощност прекъсва и угася. Сменил е акумулатора и след едно известно време пак същата работа. Казаха ми че динамо делко или още какви бяха предположенията, но аз знам че вие знаете повече от тия които го казаха
колата е 525i бензинка 89-та с м20б25 мотор. А също така преди тая история нещо абс-а му светнал и така си стоял угасял на моменти. Странното е, че след като е угаснала на 2-та пъти колата цд-то и плафоните си работели.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
....
То хубаво ще се ходи на жичкаджия ама каде в околията на Слънчев Бряг /колата е Кошарица/ има такива добри и който като му видят колата и няма да му сложат 1 нула още ?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Лоша работа, четох в упътването, че като свети ABS-a и после угасне след като покараш малко е проблем в акумулатора, т.е. няма зареждане на същия. Виж му алтернатора и си купи 2 четки за 4 лв. и ги смени, или реле-регулатора е фира, около 15 лв. е за голф 2, да не кажеш за БМВ /по ръководството го гледах и сравних с лимузината, 1:1/. Прегледай целия силов кабел от акумулатора до бушончета да няма утечка, по-добре го мерни с мултицета, веднага ще каже има-няма.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
аз вчера цял ден оправях такъв проблем
та ситуацията беше следната
карам си и изведнъж абс-а светна климатика спря,кастфоня и тн
натискам борда да покаже колко вотлта дава 9-10
за 15 мин
100 амперов акумулатор падна
няква яка консумация се бе получила
та този проблем и миналото лято ми го беше правила на няколко пъти но като смених акумулатора и се оправи
почваше да зарежда като и дам едни регулатори
та свалих динамото да видя ко става и
вътре 2 скоби от мъркуч
и познаите ко станало вътре
влезнали през отвора за вентилация
как и аз незнам може отпреди да са там


та ситуацията беше следната
карам си и изведнъж абс-а светна климатика спря,кастфоня и тн

натискам борда да покаже колко вотлта дава 9-10

100 амперов акумулатор падна

няква яка консумация се бе получила
та този проблем и миналото лято ми го беше правила на няколко пъти но като смених акумулатора и се оправи
почваше да зарежда като и дам едни регулатори


та свалих динамото да видя ко става и


вътре 2 скоби от мъркуч



и познаите ко станало вътре

влезнали през отвора за вентилация


как и аз незнам може отпреди да са там
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
....
Благодаря момчета. Момчето сега е на работа и утре ще има възможност да ходи на доктор ама някой знае ли някой който си разбира от работата в околностите на Свети Влас /колата е в Кошарица/ 

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Ха, това не мога да помогна, но за 20 мин. работа с поялника и да те тръснат 20 лв. мерси. Свали си ръководството за колата и разгледай схемата на алтернатора, специално има схема на реле-регулатора. Елементарно е като бобена чорба.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
NikiNikolov написа:Ха, това не мога да помогна, но за 20 мин. работа с поялника и да те тръснат 20 лв. мерси. Свали си ръководството за колата и разгледай схемата на алтернатора, специално има схема на реле-регулатора. Елементарно е като бобена чорба.
то ако е реле регулатора се сменя за 10 мин

аз взех на бош 41 лв
има и някви ментаци по 15-18лв които не са за предпочитане

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Да, вярно е за ментетата, изглеждат напълно като истински, като се сещам навремето се изръсих 70 лв. на бош за голфето
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани