Проблем с ... фланци? Колата тресе от 80-100км/ч
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Crossblade
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 3.01.2007
- Местоположение: Варна
Проблем с ... фланци? Колата тресе от 80-100км/ч
Здравейте,
Имам ето тази кола и с джантите и гумите на снимката при 80 до 100 км/ч тресе зверската ...
Гумаджиите - твърдят че са балансирани гуми/джанти и не би трябвало да имам проблем. Качвам се и пак го има!
После се усетих, че на предните джанти имам допълнително и фланци. Честно казано не съм сигурен какво точно правят
- изкарват джантите навън? Предполагам че проблема е от тях.
Имате ли идеи как да го реша ? Нови фланци - но от къде?
Възможно е и да ми приказват глупости гумаджиите и да не ме балансират както трябва, но пък ... при кой да ида във Варна?
За момента все още съм със зимния комплект - страх ме да сложа летните и да тръгна пак по мъките
Със зимни гуми и други джанти нямам този проблем.
Поздрави.
Имам ето тази кола и с джантите и гумите на снимката при 80 до 100 км/ч тресе зверската ...
Гумаджиите - твърдят че са балансирани гуми/джанти и не би трябвало да имам проблем. Качвам се и пак го има!
После се усетих, че на предните джанти имам допълнително и фланци. Честно казано не съм сигурен какво точно правят

Имате ли идеи как да го реша ? Нови фланци - но от къде?
Възможно е и да ми приказват глупости гумаджиите и да не ме балансират както трябва, но пък ... при кой да ида във Варна?
За момента все още съм със зимния комплект - страх ме да сложа летните и да тръгна пак по мъките

Със зимни гуми и други джанти нямам този проблем.
Поздрави.
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Проблема ти е разликата между вътрешният диаметър на джантите и диаметъра на главината!
Решение:центроващи втълки на главините и карай!!!
Решение:центроващи втълки на главините и карай!!!

- Crossblade
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 3.01.2007
- Местоположение: Варна
IAV написа:Проблема ти е разликата между вътрешният диаметър на джантите и диаметъра на главината!
Решение:центроващи втълки на главините и карай!!!
Мерси за поста!
За да се подсигуря в това и за да разбера какви втулки да взема, да измеря вътрешния диаметър на летните и зимните джанти, нали ?
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Погледни си тампоните на горните носачи най-добре...Според мене те ти заминават... Мойта по същия начин тресе.. Проверих джантите не са криви...Балансирани са гумите... Джантите са оригиналните ББС 15'' така че неможе да ми го прави от втулки щото нямат....Погледни тези тампони първо и тогава виж за втулките....
- Crossblade
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 3.01.2007
- Местоположение: Варна
SaSo написа:Погледни си тампоните на горните носачи най-добре...Според мене те ти заминават... Мойта по същия начин тресе.. Проверих джантите не са криви...Балансирани са гумите... Джантите са оригиналните ББС 15'' така че неможе да ми го прави от втулки щото нямат....Погледни тези тампони първо и тогава виж за втулките....
Има ли логика да е така само с единия комплект гуми/джанти?
Мерси!
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
- Crossblade
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 3.01.2007
- Местоположение: Варна
mitko_n1 написа:Ела утре в сервиза да погледнем за какво става дума
Опа хубаво че се намери колега


- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- Crossblade
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 3.01.2007
- Местоположение: Варна
Между другото да отбележа че тресе само и единствено в този скоростови диапазон - 80-100... под 80 и от 100 до 200
няма проблеми
Не нищо не разбирам от коли, но искам да се подсигуря че свястно съм ви описал проблема ...


stambo_81dg написа:и аз съм зая тампоните
Crossblade написа:SaSo написа:Погледни си тампоните на горните носачи най-добре...Според мене те ти заминават... Мойта по същия начин тресе.. Проверих джантите не са криви...Балансирани са гумите... Джантите са оригиналните ББС 15'' така че неможе да ми го прави от втулки щото нямат....Погледни тези тампони първо и тогава виж за втулките....
Има ли логика като е от тампоните да е така само с единия комплект гуми/джанти? а с другия да няма забележка
Мерси!
Не нищо не разбирам от коли, но искам да се подсигуря че свястно съм ви описал проблема ...
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
наи добре ги смени тея тампони 95% е от тях
и да не земеш някви ментаци за 20лв
след 2 месеца пак да ги сменяш
тука може да прочетеш повече подробности и какви тампони е наи добре да вземеш
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=31922
и да не земеш някви ментаци за 20лв

след 2 месеца пак да ги сменяш
тука може да прочетеш повече подробности и какви тампони е наи добре да вземеш

- Crossblade
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 3.01.2007
- Местоположение: Варна
Здрасти, мерси отново но:
При мен не завива сама, ами ТРЕСЕ. И не само при намаляване на скорост, а просто при движение в интервала от 80 до 100 км/ч. Дори да няма дупки тя си си тресе. Но това е само с летния комплект (гуми, джанти, фланци), а не със зимния.
Доколкото разбирам, темата е за друг проблем:
При мен не завива сама, ами ТРЕСЕ. И не само при намаляване на скорост, а просто при движение в интервала от 80 до 100 км/ч. Дори да няма дупки тя си си тресе. Но това е само с летния комплект (гуми, джанти, фланци), а не със зимния.
Доколкото разбирам, темата е за друг проблем:
dinozab написа:Това сеене се получава като се натиснат спирачките на колата и тогава започва да дърпа волана на ляво или на дясно.Причината както е писана е от тампоните на горните криви носачи тези които са надлъжно разположени.При теб тресенито може да се получава от криви джанти,дискове и т.н.Също така над кормилната кутия има едно каре което често се разбина.Около 70лв. и е причина за гадно тропане и лек луфт във волана.Провери и него щото много често го пропускат майсторите или незнаят за него.Ако ти са заминали амортесьорите предполагам че при неравности предницата даста ще ти клати и ще е доста нестабилна.Въпросните тампони най-лесно се проверяват като я качиш колата на канала и даваш напред-назад с резки натискания на спирачките.Това е доно сам ти бил полезен
Penchev написа:sajonara написа:сеене синоним на вибриране ли е,защото мойта има вибрация във волана при спиране
Колега ,отиди да ти проверят носачите и изобщо всички накрайници,шарнири отпред ,защото от това обикновенно възниква вибрацията във волана при спиране![]()
Сеенето е друго,просто чувстваш как колата сама си завива в права посока наляво-надясно помалко ...
Георги Пенчев
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
И при мене е така.. Само в този диапазон... Според мене си е от горните тампони... Моите поне са тръгнали...Сега не съм я тествал на дълъг път... Но ще я тествам и ще кажа.. .Но според мене е от тампоните и ще ги сменя...
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
леле момци от мерак някой да са разбирачи ще накарате човека да смени цялата кола а проблема му е на стойност 10-15 лева и се отсраняма за 10 минути!
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Абе какви тампони, какви 5 лева? Вие сте се побъркали!!! Четете бре!!! Колегата ясно е обяснил : тресе само с летния комплект, който е с фланци. Това е и проблемът. Колега аз имах същия проблем преди години. Има и тема по въпроса, ще я потърся и ще сложа линк. Но решението е едно: преходни втулки между фланеца и джантата. Най-лесно се проверява каква като премериш външния диаметър на ръба на фланеца(този дето влиза в джантата) и вътрешния диаметър на отвора на джантата. Втулките струват около 2,50-3,00 лв/бр. Слагаш и колата заспива. Успех.
Edit: Ето и линка към темата за втулките.
Edit: Ето и линка към темата за втулките.

- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Колега, иди при Краси Корадото, на изхода на града към Виница. По баира, преди първия десен завой, в ляво гледай. Там ще ти кажат причината и намел/р/ят решение. Успех!
Последна промяна ktv на 28 Май 2008, 16:12, променена общо 1 път
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани