Проблеми с 524тд

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Проблеми с 524тд

Мнение от Andriu » 27 Май 2008, 16:57

Преди около 2-месеца купих едно 524тд 90-та година от едно приателско семеиство на наште..Почти няма екстри и скъпичко го вземах за 3.900 уж че е доста запазено и затова викам старо ама запазено.Промлемите Охл.Система взима въздух от някаде, на стенда подава грешна информация за Обороти в момента дава променливи между 2500 до 4600 което е невъзможно, на определени километри между 80-100 прави едно предърпване и колата повече от 130-140-неможе което е доста смешно.Масленият филтър прекапва от скобите. Датчика за маслото неработи както трябва.Ходих по сумати сервизи в Бъргас при митко на 5-тия километър, В Лозово в DISELHOUSE при едни други и секи вика незнам....Какво да правя насякаде пари зимат пък ништо неправят.Като бях при Митко на 5-тия качи колата на стенда и показа че имам грешка CruizeControl или нещо такова самоче аз нямам ръчката за газ много странно.При другите дава грешна информация За обороти те дава 16.7волта на Акумолатора забравих да кажа че като я запаля си пуши димът е горе доло черен.Какво да правя каде да ходя Единия вика че може да е от горивната помпа другия че дава погрешна информация за оборотите и затова колата неможе да дига повече километри нещо като защита.Неска даде грешка ATT Колеги кажете какво да правя и другия вариант е Главата.Кажете каде да отида.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 27 Май 2008, 17:21

наи вероятно 95% проблема ти е в гнп-то
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 27 Май 2008, 20:14

И аз така си мисля че зареди ГНП-то немога да дигам повече от 130-км а защо ще ми подава грешна информация на стенда?в най лошия вариант ко става ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 27 Май 2008, 22:09

Колега и двамата сме от Бургас и двамата сме с един и същ мотор давай тея дни да се видим и да обсъдим моторя ше отидем при приятел сервиз ще погледнат (момчетата си разбират)
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 28 Май 2008, 17:09

Колега ще се чуем тея дни, ако можеш да хелпнеш че направо ми пуши кифлата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 28 Май 2008, 18:10

Младежи :D не се къхарете и двамата имате проблем с ГНП-то - управлението.
- грешката за темпомата и на мен ми я е изкарвало и като смених управлението не съм ходил на стенд, но колата върви добре
- маслото ще го спреш като смениш масления филтър и наредиш уплътненията ТОЧНО както трябва
- пушека може да е от старо (тънко) масло или запушен въздушен филтър
ДА НЕ СИ ПОСМЯЛ да пипаш главата - всичко е от управлението на помпата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 29 Май 2008, 15:52

Така да обобщя Днес бях с колегата мнгоо точно Момче.Ще споделя какво забелязах аз,дано не ми се обиди нещо че пиша от негово име ако има нещо да добави...Първо системата яко възздух надути маркучи...Датчика който е на горивния филтър е скъсан,Датчика за маслото е скъсан.Цялата беше омяслена ,Скъсан маркуч на масления филтър и пръска масло .Минахме я на автомивка измиха двигателя открихме че едини маркуч от престягане е скъсан (скбата го е прерязала) Колата като запали претриса,но само за момент ,това беше след като я михме на пароструйа вярвам се беше охладила доста и дори изгасна нослед това няма проблем,Колата пуши бяло и аз го забелязах леко бяло синъо после почва да пуши черно....ама си пуши бяло ...в началото.половината маркучи са напукани (доколкото аз виждам) или са поне нацъфкани може да зема въздух:) Има след горивния филтър една стъклена като колбичка с филтър вътре(уж за водата ) обаче бургаските майстори са му счупили единия край (вЪзможно ли е от там да зема въздух)
Още нещо много важно тъй като имаше един колега МОЛЯ АКО КОЛЕГАТ ЧЕТЕ ДА ПИШЕ. мисля че имаше такъв проблем пак с 3.4 тд и не мну дигаше повече от 140 150 и имаше нещо свързано с маркучи които бяха разменени ..та ако има нещо общо това ,,Както казва андрю след 130 140 все едно няма никой на педала все едно нафта не влиза в вдигателя..това е ..Навсякаде ни връщат Дори и в БОШ нна тези двигатели не правят диагностика само и единствено на ТДС ...При Митко е ходил ,Другия Бош е ходил ,моля ви споделете че момчето се е наплашило (както аз преди време)не може да и се нарадва още:)
Благодаря за вниманието
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 29 Май 2008, 15:54

да добавя МАСЛОТО е АРАЛ 15в40 какво ще кажете за това масло има ли някой впечатление ,ама това да остане за накрая ,ще потърся отговор на въпроса си из форума
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 29 Май 2008, 17:07

Скоро ще кажа и аз щото ми се е тръснала на главата една такава 524-ка невървяща :mhihi: :mhihi: :mhihi: ще и праа едни химии скоро и ще пиша за резултата ;)
пп. Е току що ми звъня момчето и вика кога ще я оправиш :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 30 Май 2008, 9:01

Снощи френда ме сгащи пред нас след работа и ми вика давай да я прайм колата че не издържам вече :mhihi: И аз викам нема кво мързел не мързел ще я правя.Викам му ще и пускам нафта повече а той така :conf: Мръднах му плочката на помпата малко назад и викам пали.Запали колата видимо работеше добре с малко високи обороти някъде към 1100-1200 оборота по слух че оборотомера му не работи.Като я изфорсира фърляше яко черно отзад и той вика ко ми напрай колата бре идиот :mhihi: :mhihi: :mhihi: а аз нищо прай едно кръгче и кажи как е.Малиии кат тръгна та 24-ка скрими шапката автомат с вратити напред и аз така :shock: чак неповярвах кво напрайх с тая кола :mhihi: :mhihi: :mhihi: моя ТДС ряпа да яде :mhihi: .Гледам връщасе от кръгчето така :mrgreen: а след него една патрулка иде :cop: :mhihi: :mhihi: :mhihi: и го навикаха че дрифтирал пред тях а той вика не ги видях :mhihi: :mhihi: :mhihi: Та както и дае после я върнахме малко да се нормализират минималните обороти спря да пуши толкова черно и сега колата си пее и пича е много доволен сега остава да сподели впечатления от разход ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 30 Май 2008, 13:45

ЛЕЛЕЛ ти си Diesel GOD :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Та кажи кога ще наминаваш към Бургас;) :mhihi: :mhihi:
Андрю четеш ли бате.. за ко става дума спретвай му масата на човека и да иди да тинапраи колата не 140 ми с 222 ще ти е малко да я караш:)
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 30 Май 2008, 13:55

Момчета да ви се намеся и аз в дизеловата тема. Понеже в този раздел е по-голяма вероятността да се срещне отговор. Моята е М21 но е с механичната помпа, изчел съм почти всичко което сте писали колеги за тдс-а и за плочката, му за разглобяването на помпите и т.н. Но моята машина при рязко подаване на газ си изпушва доволно черен пушек, с задържането на газта се изчиства, само първоначално пуши. Мислихме си че е от запушени разпръсквачи но с колега от форума цял ден си играхме да ги сваляме, носене в сервиз за закачане на рейка, и се оказа че са читавки. Ако имате идея пичове, драснете някой ред, от какво е черното пушече не е фатално, колата не гори маско (много) но е и неприятно задимяващо пейзажа. Ако е от помпата (то друго кво да е) как да действаме.
Andriu съжалявам че ти пиша в темата но е по добре информацията да е систематизирана.
Лек ден колеги.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 30 Май 2008, 14:28

deyan-enchev написа:Момчета да ви се намеся и аз в дизеловата тема. Понеже в този раздел е по-голяма вероятността да се срещне отговор. Моята е М21 но е с механичната помпа, изчел съм почти всичко което сте писали колеги за тдс-а и за плочката, му за разглобяването на помпите и т.н. Но моята машина при рязко подаване на газ си изпушва доволно черен пушек, с задържането на газта се изчиства, само първоначално пуши. Мислихме си че е от запушени разпръсквачи но с колега от форума цял ден си играхме да ги сваляме, носене в сервиз за закачане на рейка, и се оказа че са читавки. Ако имате идея пичове, драснете някой ред, от какво е черното пушече не е фатално, колата не гори маско (много) но е и неприятно задимяващо пейзажа. Ако е от помпата (то друго кво да е) как да действаме.
Andriu съжалявам че ти пиша в темата но е по добре информацията да е систематизирана.
Лек ден колеги.

Имаш повече пуснато гориво да върви колата затова изпушва първоначално.Вчера като я бях напрайл като М5 тая 24-ка и тя така изпушваше ама да видиш черен дим все едно 10 икаруса тръгват едновременно но във високите обороти изчистваше ;) Ако нямаш проблеми с разход и работа на двигатеря съвет от мен нея барай колата ;)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 30 Май 2008, 14:29

dancenation написа:ЛЕЛЕЛ ти си Diesel GOD :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Та кажи кога ще наминаваш към Бургас;) :mhihi: :mhihi:
Андрю четеш ли бате.. за ко става дума спретвай му масата на човека и да иди да тинапраи колата не 140 ми с 222 ще ти е малко да я караш:)

Малиии много ша земе съ въртат тия печки ей :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 30 Май 2008, 14:33

За последно пиша по темата, с ОФФ топик. dinozab двигателя работи чудесно, няма проблеми нито с студен нито с топъл старт. Разхода е 10 градско (София) и 6 извън, мотора има мощност колата си върви според данните на производителя.
Мислих си че е кахър така да изпушва, но утре като монтираме разпръсквачите, и си работи нормално може би си прав да не се разбутва, ще вземем насила да я строшим.
Благодаря за отговора и лек ден пичове.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook