реглаж на клапани е34(524тд)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

реглаж на клапани е34(524тд)

Мнение от golov_bg » 23 Май 2008, 23:33

здравейте колеги искам да попитам колко трябва да са натегнати клапаните на е34(524тд)смятам да си сменя гарнитурите сам но нз колко да ги натегна
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 29.04.2008

Мнение от Pavkata_svt » 26 Май 2008, 21:51

Колко и да ги"натегнеш"-изгорел си.
0888 700 336 0898 69 65 03

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 26 Май 2008, 22:18

^ Колега ,обясни на човека ,защо е изгорял :idea:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 28 Май 2008, 12:07

Моя мотор е М21Д24 като твоя но е атмосферен. Направих си клапаните на топъл мотор - 0,35мм. Колата оттогава работи много тихо, приятеля който ми ги натяга, сподели че са били доста разхлабени и е било нужно това. Ако имаш съмнения за тази стойност можеш да провериш в "Аутодата" за съжаления тази програма я нямам , но много колеги от форума разполагат с нея.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 28 Май 2008, 15:49

мерси колега
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 28 Май 2008, 16:04

а някои да знае каква трябва да е хлабината на клапаните на 520 - 90 г. ,м20 , б20, 129 к.с.
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 28 Май 2008, 16:50

Sesko написа:а някои да знае каква трябва да е хлабината на клапаните на 520 - 90 г. ,м20 , б20, 129 к.с.


0.25mm
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 28 Май 2008, 17:38

това 0.25 мм при студен деигател нали ?
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 29.04.2008

Мнение от Pavkata_svt » 28 Май 2008, 21:41

Penchev написа:^ Колега ,обясни на човека ,защо е изгорял :idea:


Георги Пенчев

Колегата не попита правилно,за това му отговорих така.Но ще му обясня-"натегнат"клапан остава отворен и следствията са разлияни,но винаги неприятни.Сега сериозно-И двата са по 0.30мм. на студено.
0888 700 336 0898 69 65 03

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 28 Май 2008, 22:46

извинявам се за което не съм формулирал правилно въпроса
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 28 Май 2008, 22:57

Pavkata_svt и golov_bg - никой от вас нищо лошо не е казал/формулирал :)
Няма за какво да се притеснявате ,важното е да се установи причината и да се оправят нещата и най-важното ,което много хора след проблема пропускат е да кажат как са се оправили точно ,за да остане информацията в архива :D


Георги Пенчев
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook