фабрична аларма е 34 - 520
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
фабрична аларма е 34 - 520
здравейте почитатели на БМВ , искам да питам какви особености има тази оригиналната аларма на БМВ 520 с едното копче която е ? Примерно има ли функция като натисна да заключа да се вдигат стъклата и т.н. Скоро купих колата и от тогава е само на безшумен режим , иначе пищи като се отвори вратата или се удари , дали има режим със звук ?
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Здравей колега
Всички фабрични аларми са идвали от Италиянската фирма "Serp& star". До копчето за фаровете отдясно трябва да имаш червено бутонче ,което има две степени.едната степен ,когато е натиснато е да вдига стъклата при заключване а когато е в положение "Изключено" не ги вдига
На самата сирена има една шапка ,под която се намира една ключалка.Трябва да има ключ с който да включваш и изключваш сирената ... Не мога да разбера обаче как е безшумна пък пищи при отваряне на врата
Това е невъзможно в случай ,че наистина алармата е тази за която говоря
Моята е такава ,но неотдавна спря да работи ,дадох платката на майстор да я види ,но нищо не можа да направи и май Ники Николов може да ми помогне сега само
Георги Пенчев

Всички фабрични аларми са идвали от Италиянската фирма "Serp& star". До копчето за фаровете отдясно трябва да имаш червено бутонче ,което има две степени.едната степен ,когато е натиснато е да вдига стъклата при заключване а когато е в положение "Изключено" не ги вдига

На самата сирена има една шапка ,под която се намира една ключалка.Трябва да има ключ с който да включваш и изключваш сирената ... Не мога да разбера обаче как е безшумна пък пищи при отваряне на врата


Моята е такава ,но неотдавна спря да работи ,дадох платката на майстор да я види ,но нищо не можа да направи и май Ники Николов може да ми помогне сега само

Георги Пенчев
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
Колиги като става въпрос за аларми и аз да попитам дали мога да си сложа аларма и дали ще имам проблеми искам да вдига и стъклата
а може ли да се присади оригинална аларма от БМВ
иначе колата никога не е имала аларма





- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
за слагането на аларма нямащ никакъв проблем колега , можеш да сложиш , а за вдигането на стъклата в зависимост от това каква е алармата , трябва да попиташ човека от когото я вземаш
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Penchev написа:Здравей колега![]()
Всички фабрични аларми са идвали от Италиянската фирма "Serp& star".
Георги Пенчев
моята не е такава

светодиода е на голямата решетка на таблото
горе до огледалото има някви работи и свирката и се намира до чистачките под тея решетки

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
а някои да знае дали тези аларми имат някакви допълнителни функции , като например един мой приятел тази му функция да вдига стъклата със заключването на колата се регулира от алармата и ако има такива функция може би мойта е изключена и за това не се вдигат джамовете .. 

- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Таман и аз да попитам ? Моята аларма е фабрична , нямам ел. стъкла ! Човека от когото я купих ми каза така: "завърташ ключа веднъж и централното заключва ! После завърташ още веднъж (малко повече) и се включва алармата !" Направих го това и светва лампичката която е горе на решетката ! Въпросът ми е : как работи тази аларма ? Къде и е сирената ? Какви датчици има и къде се намират ? Кога пищи и като пищи трябва ли сама да спре , щото аз от балкона не мога да я спра(няма дистанционно) имам само ключа ! На него има бутон - казаха ми че този бутон бил за да светне някакъв диод на ключа (само дет диода липсва) ! Трябва ли да си търся дистанционно ?
Някой може ли да ми даде по подробна информация ? 





- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
pantzer3 написа:..."завърташ ключа веднъж и централното заключва ! После завърташ още веднъж (малко повече) и се включва алармата !" Направих го това и светва лампичката която е горе на решетката !
и аз съм на същото полужение

на първото завъртане се заключа колата,а на второто се получава двойното централно заключане (или по точно пускаш резетата на машинките си(централното) и тогава светва диода дето се намира горе на решетката за въздуха)
съветвам те да не я заключаш на двойното,че понякога става проблем с машинките(блокират) и филма е голям

- bonbonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.02.2005
- Местоположение: София - най-голямото село...
алармата
ами колеги аз съм с оригинална аларма на БМВ и с оригинален ключ - в който е вградено дистанционното. Ключа е с два бутона голям кръгъл и малък квадратен, принципа на действие на алармата е:
1. натискам големия бутон веднъж - заключва колата с централното и пуска алармата
2. ако след това натискане натисна и малкия бутон - болкира палчетата на централното да не реагират на дърпане, т.е. ако е отворено стъклото и да дърпаш палчетата не отключва колата
3. ако натисна пак големия бутон отключва колата и спира фабричната аларма
4. ако натисна и задържа големия бутон - алармата се включва и пуска модула който отговаря за ел пакета и се опитва да затвори всичко което е отворено : стъкла , шибедах в определена последователност... (под се опитва имам предвид че и да няма отворено нищо пак се напъва да затваря
), интересното е че ако изпусна бутона докато модула затваря стъклата - спира да ги затваря - докъдето е стигнало затварянето дотам си остава... и ак трябва да я отключа и пак да я включа и задържа бутона за да дозатвори.
в крайна сметка малкият бутон управлява блокажа на централното, а големия отговаря за пускането на алармата и вдигането на стъклата и евентуално шибедаха
моята фабрична аларма е вързана към сирена, която наподобява клаксон на жигула
и алармата ми се пуска само ако се отвори колата... при пускане на фабричната ларма започва да свири и светят фаровете и стоповете
отделно имам и допълнителна аларма.... която също отключва и заключва с централното колата.... но ако съм пуснал блокажа на централното на фабричната... допулнителната не може да отвори колата с центарлното при изключването й
като цяло двете ми аларми не си пречат а по-скоро си взаимодействат, имам и 2 имобилайзера...явно предишният собственик е бил параноик
надявам се да съм ви бил полезен с нещо от написаното
1. натискам големия бутон веднъж - заключва колата с централното и пуска алармата
2. ако след това натискане натисна и малкия бутон - болкира палчетата на централното да не реагират на дърпане, т.е. ако е отворено стъклото и да дърпаш палчетата не отключва колата
3. ако натисна пак големия бутон отключва колата и спира фабричната аларма
4. ако натисна и задържа големия бутон - алармата се включва и пуска модула който отговаря за ел пакета и се опитва да затвори всичко което е отворено : стъкла , шибедах в определена последователност... (под се опитва имам предвид че и да няма отворено нищо пак се напъва да затваря

в крайна сметка малкият бутон управлява блокажа на централното, а големия отговаря за пускането на алармата и вдигането на стъклата и евентуално шибедаха
моята фабрична аларма е вързана към сирена, която наподобява клаксон на жигула


отделно имам и допълнителна аларма.... която също отключва и заключва с централното колата.... но ако съм пуснал блокажа на централното на фабричната... допулнителната не може да отвори колата с центарлното при изключването й
като цяло двете ми аларми не си пречат а по-скоро си взаимодействат, имам и 2 имобилайзера...явно предишният собственик е бил параноик

надявам се да съм ви бил полезен с нещо от написаното
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
деба аз незнаех че с двоиното заключване се пуска и алармата
еи ся ппробвах и установих че не ми бачка двоиното закл. и имам проблем с пасажерската брава
някви идеи защо може да не работи

еи ся ппробвах и установих че не ми бачка двоиното закл. и имам проблем с пасажерската брава



някви идеи защо може да не работи

- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
kumo82 написа:Колиги като става въпрос за аларми и аз да попитам дали мога да си сложа аларма и дали ще имам проблеми искам да вдига и стъклатаа може ли да се присади оригинална аларма от БМВ
иначе колата никога не е имала аларма
![]()
стъклата може да ги вдига всяка аларма стига да са ти оригинали ел стъклата щото ако са ти слагани допълнително нямаш модул за тях а алармата се връзва за този модул за да се вдигат стъклата

- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Turbo_Ted написа:и ако са допълнително монтирани не е проблем, стига алармата да го позволява
точно така но алармата трябва да има тази опция но тези аларми не са никак евтини а по другия начин става с аларма от 50 лв


24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани