Смяна накладки-разказ в картинки.
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
Смяна накладки-разказ в картинки.
Повечето знаят как става,но сигурно има някой на който ще му е от полза!
1. Значи махаме колелото,подпираме задължително колата с нещо като дървен чукан
,щот може да падне
2. Откачаме датчика на накладките(само задна дясна и предна лява),Махаме пласмасовите капачета (с отверка) на двата болта които държат самия супорт (механизма с накладките),и развиваме болтовете със шестограм 7мм.(По принцип във обикновенните комплекти шестограми 7мм. няма за това трябва да си го набавите предварително
).
3.Махате металната пластина отпред с отверка и вадите механизма като го издърпвате назаде,(първо може да го натиснете към диска,за да може да се прибере малко буталото за да ви е по лесно като го дърпате).
4. Ако имате случайно скъсано маншонче на буталото(както беше при мен
)сменяте и него,(Продават го комплект с другите оплътнения около 8-9лв.).
5.Ако ви е светнала лампата за накладките със сигурност трябва да смените поне единия дачик,(макар че тоя датчик си е най обикновен кабел
,но това е друга тема.7лв.струва).Ако не ви е светнала лампата вадите стария заедно с пластинката и го слагате на новата накладка
.
6. Преди да сложите новите накладки трябва да приберете буталото на вътре което може да стане като го натиснете с дръжката на чука,или слагате новата накладка(вътрешната) и слагате механизма на диска,а от външната провирате по-дълга отверка и дърпате към вас докато се прибере буталото!
7. Слагате накладките и сглобявате по обратния ред.
Цялата процедура за едно колело трае 30-40мин.(за непрофесионалист като мен
).Снимките съм ги подредил по реда на описаното,дано да мога да ги кача
!
п.с.....снимал съм смяната на задна дясна,и част от предната.
Дано да съм бил полезен на някой!

1. Значи махаме колелото,подпираме задължително колата с нещо като дървен чукан


2. Откачаме датчика на накладките(само задна дясна и предна лява),Махаме пласмасовите капачета (с отверка) на двата болта които държат самия супорт (механизма с накладките),и развиваме болтовете със шестограм 7мм.(По принцип във обикновенните комплекти шестограми 7мм. няма за това трябва да си го набавите предварително

3.Махате металната пластина отпред с отверка и вадите механизма като го издърпвате назаде,(първо може да го натиснете към диска,за да може да се прибере малко буталото за да ви е по лесно като го дърпате).
4. Ако имате случайно скъсано маншонче на буталото(както беше при мен

5.Ако ви е светнала лампата за накладките със сигурност трябва да смените поне единия дачик,(макар че тоя датчик си е най обикновен кабел


6. Преди да сложите новите накладки трябва да приберете буталото на вътре което може да стане като го натиснете с дръжката на чука,или слагате новата накладка(вътрешната) и слагате механизма на диска,а от външната провирате по-дълга отверка и дърпате към вас докато се прибере буталото!

7. Слагате накладките и сглобявате по обратния ред.
Цялата процедура за едно колело трае 30-40мин.(за непрофесионалист като мен


п.с.....снимал съм смяната на задна дясна,и част от предната.
Дано да съм бил полезен на някой!

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна crazy_d на 10 Май 2008, 0:33, променена общо 1 път
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
айде да ми се посмеете малко, взимам си накладки и тръгвам да сменям, стигам до скобата на апарата с имбус 7 и установявам, че е хванал крака
Събирам всичко, отивам в магазина и гледам наредени по единични бройки - 5,6,7,8... грабвам един 7 и се връщам обратно, стигам до седмака, вкарвам го и .... превърта
загледах се в етикета и хоп 6
някой калъф е разглеждал шестака и го е сложил на местото на 7 и аз като не обърнах внимание падна голям смях 





- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Много добре изпипано, полезно за който не знае как става. Дали си внушавам, ама за да прибера буталата паля ДВГ-то, по лесно влизат отколкото при изключен ДВГ.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Би трябвало да няма значение дали е запален или не... а каква е цената на накладките и датчика? Предни/задни...
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Според мен прибирането на буталото става по-лесно преди да се свалят накладките. Аз ползвам шанга от москвич. Набутвам я между супорта и външната накладка и леко започвам да натискам навътре, т.е. дърпам щангата навън, накладката отива навътре. Процедурата може да се направи и със свалена външна накладка, но рискувате да нараните диска.

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
TheBoss написа:Според мен прибирането на буталото става по-лесно преди да се свалят накладките. Аз ползвам шанга от москвич. Набутвам я между супорта и външната накладка и леко започвам да натискам навътре, т.е. дърпам щангата навън, накладката отива навътре. Процедурата може да се направи и със свалена външна накладка, но рискувате да нараните диска.
отвиваш болтчето за обезвъздушаване

и почваш да натискаш буталото навътре да изкарва сп.течност става много по лесно

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Съжалявам за офтопика, но неискам да пускам нова тема та така при смяна на лагерите на главините отзад трябва ли да се прави реглаж на задния мост тъй, като малко ми играе задницата.
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
_65536_kb_sec_ написа:от какъв материал е изработен датчика?
графит?
Най-обикновен кабел,залят с пластмаса(главичката на Датчика)




32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани