проблем с м-50
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
проблем с м-50
Искам да споделя проблема си.
Колата пали леко трудно(на 4-5сек. след започване на въртене). Поддържа стабилни обороти но при рязко подаване на газ се чува леко пропукване в смукателите и нестабилност в мотора ако и подам газ при повече от 1500об. този проблем не съществува. А върви добре. Прегледах бензиновата помпа, горивен филтър, свещи и дебитомер. Закачихме я днес на диагностика отчете неизправно реле подгряване ламдсонда, но имам чувството че не е само това а и не знам къде е това реле?
Колата пали леко трудно(на 4-5сек. след започване на въртене). Поддържа стабилни обороти но при рязко подаване на газ се чува леко пропукване в смукателите и нестабилност в мотора ако и подам газ при повече от 1500об. този проблем не съществува. А върви добре. Прегледах бензиновата помпа, горивен филтър, свещи и дебитомер. Закачихме я днес на диагностика отчете неизправно реле подгряване ламдсонда, но имам чувството че не е само това а и не знам къде е това реле?

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
еми виж какво се случва с въздуховодите, клапаните добре ли затварят (компресия) и такива нещица
успех

успех

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: проблем с м-50
kapsula написа:... Поддържа стабилни обороти но при рязко подаване на газ се чува леко пропукване в смукателите и нестабилност в мотора ако и подам газ при повече от 1500об. този проблем не съществува. А върви добре. ...
Намирисва ми на бобина, ама при М50 са 6 и има само няколко човека в София, които да познаят коя точно. Всъщност аз знам за двама, Сашо от Бош-сервиза при гаража на паяците и инжинера с/у входа на затвора. И моят съвет е да отидеш при един от двамата. Защото майстори много, ама като не разбират ....

- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
мирише на запушени дюзи-един дезолит 15 литра бензин и караш или 30 литра 2 дезолита и караш-15 или 30 литра общо в резервоара за да има ефект!след една 30 литрова доза ще усетиш сериозна разлика!
На си чисти дюзите на ултразвук че след това можеш да ги хвърлиш!
Една опаковак дезолит в Дару кар струва 12 лева!!!
Успех!
На си чисти дюзите на ултразвук че след това можеш да ги хвърлиш!
Една опаковак дезолит в Дару кар струва 12 лева!!!
Успех!
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
kapsula написа:...
Бобините като ги вадя една по една докато работи двигателя правят една и съща разлика ако проблема е бобина нямали да има смущения в празния ход? ...
Точно това имах предвид като казах, че повечето майстори не могат да хванат коя бобина не работи. Всъщност работи, но не както трябва. За това имаш припукване в изпускателния колектор при рязко подаване на газ. За момент няма изгаряне, и това гориво се пали при напускането на цилиндъра. Това с гърменето става при загрял ДВГ, нали? А Дезолита няма та ти попречи, хубаво е веднъж годишно да се налива. Така че направи го!

Явно не си прегледал линка по горе който ти пуснах, ако си го гледал сори за повторението, но се чувствам длъжен да ти кажа какво знам от личен опит.
Само да уточня, че ако даде грешка на "релето за подгряване на ламбда сонда" това на 99% не е от релето а от това, че не работи самата ламбда сонда. Иначе колата по принцип не мени обороти когато ламбдата не работи, защото компютъра влиза в авариен режим и от опит ви казвам, че в възможно дори да не разберете кога е спряла да работи. Аз лично разбрах когато започна да ми глъхне към 2000 оборота. Друг е въпроса ако работи но не както трябва... но за това вече съм писал няколко теми :-)
ПС: Точно от ламбда сонда BOSH ви говоря че чисто нова не работеше както трябва и ми скъса нервите! Докато не си купих някаква универсална за 60 лв.
Поздрави.
Красимир Дянков
Само да уточня, че ако даде грешка на "релето за подгряване на ламбда сонда" това на 99% не е от релето а от това, че не работи самата ламбда сонда. Иначе колата по принцип не мени обороти когато ламбдата не работи, защото компютъра влиза в авариен режим и от опит ви казвам, че в възможно дори да не разберете кога е спряла да работи. Аз лично разбрах когато започна да ми глъхне към 2000 оборота. Друг е въпроса ако работи но не както трябва... но за това вече съм писал няколко теми :-)
ПС: Точно от ламбда сонда BOSH ви говоря че чисто нова не работеше както трябва и ми скъса нервите! Докато не си купих някаква универсална за 60 лв.
Поздрави.
Красимир Дянков
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
какво значи "прегледахме" свещите?
смени ги. огледай за напукване по лулите, стисни ги ако се пропукат ги смени, виж дали има черно отстрани на бобините между метала и заливката, ако има то това е пробив.
смени ги. огледай за напукване по лулите, стисни ги ако се пропукат ги смени, виж дали има черно отстрани на бобините между метала и заливката, ако има то това е пробив.

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани