Перфорирани дискове за Е34!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Перфорирани дискове за Е34!

Мнение от IAV » 06 Май 2008, 9:12

Здравейте пичове намислил съм да слагам такива дискове -перфорирани та ми е интересно някой може ли да ме ориентира за цена и от къде?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 06 Май 2008, 9:51

Здравей, като ще слагаш такива дискове да ли ще си пасне сегашния апарат или трябва да сменяш и него ? Ако не става голъм ъпдейт ще бъде. Има едни теми наречени важни, там има доста посочени магазини, та от тях ще пазарувам съвсем скоро.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 06 Май 2008, 10:32

колега ако си забелязал става въпрос за 525 м50 и са малко моделиет с по големи от мойте дискове!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: София и оклолията
Пол: Мъж

Мнение от dqvola666 » 06 Май 2008, 10:42

Абе с бормашината и готово :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 06 Май 2008, 10:45

Аз съм със същатата 525-ца /автоматик/ и определено имам нужда от някакво подобрение на спирачната система.
Ако някой от вас поръчва дискове и апарати да ме пише и мен :D

но поне да са на 330 мм
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 06 Май 2008, 12:17

Колегата е прав с бормашината и готово прави се шаблон и се дупчи по него също и с фреза става качва се диска на делителния апарат на фрезата и готово

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2004
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Кара: скрап

Re: Перфорирани дискове за Е34!

Мнение от RS » 06 Май 2008, 13:16

Перфорираните дискове са лека безмислица, тъй като точно от перфорациите тръгват пукнатините.
От моделна гама Е34 само на 540 дисковете са различни, те са по-дебели - 28мм. За предни вентилирани става дума, иначе на всички са 302мм в диаметър(без М5).

Иначе, ако оставим гумите на страна спирането се обуславя главно от накладките.
В България вече има достатъчно приличен избор на марки за всеки джоб - EBC, Ferodo, Brembo и т.н.

Та така, въпрос на лични предпочитания.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 06 Май 2008, 14:35

Идеята ми за тези дискове идва от там че съм монтирал такива-ЗАВОДСКИ перфорирани и има доста голяма разлика просто температурата на диска спада драстично и доста се променя спирането !А не съм си НАПРАВИЛ такива на фреза тъй като заводските са от поздрав материял за да не се пукат по дупките както споменахте!!
Въпроса ми е някой знае ли от къде да си ги купя -тези който слагах на е39 бяха марка NATIONAL но не разбрах от къде са взети и има ли за е34!
Поздрави!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 06 Май 2008, 15:51

Най-добре е първо тези от вас,които чувствате някакви проблеми със спирането да започнете със смяна на всички О-пръстени,маншони и прочие джунджурии по всичките 4 спирачни апарата ,амяната на спирачна течност с нова и с поне ДОТ5,смяна на спирачни маркучи с нови оригинални или то горе-долу за тези пари някакви спортни с метална оплетка.Колите тук по мое виждане са средно на 16 години и се съмнявам да са им обслужвани спирачките по този ред от на пръв поглед дребни неща ,които съвсем обаче не са дребни ...

Оставете пърформанс дисковете за накрая.Направете си разчет на финансите ,теглете чертата и вижте до къде ще стигнете в двата случая (първия който аз казах и по който съм минал и сега съм много доволен) и втория със смяната на частите наред ,като се свърши с дискове,апарати и т.н.

За спирането знаем ,че са важни и гумите.Много от нас помпаме и караме на 2,5 бара налягане ,което е добре за дупките и за управляемоста на колата ,но така напомпани те не могат да загреят достатъчно и особенно в градски условия вечно студени не могат да предложат добро спиране в случаи когато това е крайно належащо...
Освен налягането е важно и гумите да са в кондиция.
Изобщо много са факторите докато се стигне до превъзходния резултат.


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2004
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Кара: скрап

Мнение от RS » 06 Май 2008, 16:05

Дали дисковете са Национал или Брембо, щом са перфорирани общо взето е все тая. Да охаждат се по бързо, но са по нетрайни. В тоя ред на мисли предполагам не си преглеждаш дисковете на 5к км.
Зависи какво търси човек, по рацерски вид на колата или по добро спиране.

Успех

П.П. Маркара National се внася от Хеед91 и да има за Е34

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 06 Май 2008, 17:13

Жорка спомена за спирачни маркучи с метална оплетка дарсними едно лс да ме осветлиш от къде да ги търся и някаква цена ориентировъчно!
А идеята ми за ъпгреид на спирачките ме гони от години насам но последните години смених много коли за краток време и все не успявах да стиган до тази заигравка!

Поздрави!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 06 Май 2008, 20:54

Колеги да питам :?: спирачките поне според мен ми спират добре обаче като карам по-бързо над100км/ч и ги натисна по-яко се появява някакво претрисане иначе ако спирам по-плавно няма проблем :?: кажете дали е от накладките от дисковете или от гумите че да знам какво да сменя :?: :help: :uups:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 06 Май 2008, 20:58

имам предни вентилирани+апарати+съпорти....+задни вентилирани/комлект/......+секви вариации :mhihi:..0887616782 :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 06 Май 2008, 21:55

за комерсиални обяви се плаща, а ти направо си си комерс щот си като камор ауто :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ПС да не се сърдиш, ибаам са :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 06 Май 2008, 22:05

Утре съм планувал да мина по стъпките описани от Г. Пенчев
и ще съобщя разликата. Като гумите ги смених миналата седмица и само
от тях щом има доловима разлика ....

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook