Два ел. въпроса

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Два ел. въпроса

Мнение от ///peter » 04 Май 2008, 20:44

Кажете сега какъв може да е проблема при ИЗКЛЮЧЕН двигател да свети лампата на алтернатора? :shock: :D
Колата е М50
Другия въпрос е, като цъкам копчето за аварииките не включват, трябва да го задържа постоянно, някакъв проблем с релета или в самото копче, че взех цяло, но ги разглобях, данеби да има някакъв механизъм дето задържа и аз да съм го бастисал? :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Re: Два ел. въпроса

Мнение от the_gate » 04 Май 2008, 20:51

///peter написа:Другия въпрос е, като цъкам копчето за аварииките не включват, трябва да го задържа постоянно, някакъв проблем с релета или в самото копче, че взех цяло, но ги разглобях, данеби да има някакъв механизъм дето задържа и аз да съм го бастисал? :shock:

определено е от копчето ;)
сменяй и готово (може и да се пробваш да го разглобиш... ;) )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 04 Май 2008, 20:53

Абе аз купих едно ново, ма и него ли съм насрал ве да еба :evil:
Имаш ли идея за алтернатора?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 04 Май 2008, 20:56

тия копчета много лесно се чупят
просто трябва много внимателно да се цъкат
вътре има една малка пишка която прави далаверата със задържането и тя се чупи много лесно ама сега тепърва ще и търся цаката :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 04 Май 2008, 21:01

Ясно, видях че падна нещо, целата работа беше, че исках да си смена крушката вътре :mhihi:
Еми то се е видело, НОВА ОТ ДАРУУУУУУ

Кажете за алтернатора някакви идеи?


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 04 Май 2008, 21:14

///peter написа:Ясно, видях че падна нещо, целата работа беше, че исках да си смена крушката вътре :mhihi:
Еми то се е видело, НОВА ОТ ДАРУУУУУУ

Кажете за алтернатора някакви идеи?

да има едно малко штифче паднало ти е като си го разглобил и ас така веднъж го изгубих :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 04 Май 2008, 21:16

Предполагам говориш за едно от тези металните които правят контакт с платката, тях ги имам, аз говоря за пластмасата, май е в нея проблема :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 04 Май 2008, 21:19

пластмасата е проблемна :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 04 Май 2008, 21:35

Мерсаж, а за алтернатора идеи?

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2714
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 05 Май 2008, 12:25

Мерсаж, а за алтернатора идеи?
При контакт и работещ мотор показанията коректни ли са?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 05 Май 2008, 12:26

Да лампата се държи нормално, но при изключен от контакт лееко свети :shock: :confused:

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2714
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 05 Май 2008, 12:56

Значи в алтернатора всичко е наред, а за да свети лампата трябва да и се появят 12 волта (+) от контактния ключ (краче с означение 15),което при изключен контакт не трябва да се случи.Кабела трябва да е зелен от контакта до таблото (лампата).Пробваш да откачиш останалите консуматори за да видиш откъде идва нежелания + от тях или от ключа. Малко май объркано го написах но така е "онлине".Питай ако мога да помога ще.Сноповете с кабели са доста и ако не знаеш какво правиш търси помощ на живо.
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook