Два ел. въпроса
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Два ел. въпроса
Кажете сега какъв може да е проблема при ИЗКЛЮЧЕН двигател да свети лампата на алтернатора?
Колата е М50
Другия въпрос е, като цъкам копчето за аварииките не включват, трябва да го задържа постоянно, някакъв проблем с релета или в самото копче, че взех цяло, но ги разглобях, данеби да има някакъв механизъм дето задържа и аз да съм го бастисал?


Колата е М50
Другия въпрос е, като цъкам копчето за аварииките не включват, трябва да го задържа постоянно, някакъв проблем с релета или в самото копче, че взех цяло, но ги разглобях, данеби да има някакъв механизъм дето задържа и аз да съм го бастисал?

- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: Два ел. въпроса
///peter написа:Другия въпрос е, като цъкам копчето за аварииките не включват, трябва да го задържа постоянно, някакъв проблем с релета или в самото копче, че взех цяло, но ги разглобях, данеби да има някакъв механизъм дето задържа и аз да съм го бастисал?
определено е от копчето

сменяй и готово (може и да се пробваш да го разглобиш...

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
тия копчета много лесно се чупят
просто трябва много внимателно да се цъкат
вътре има една малка пишка която прави далаверата със задържането и тя се чупи много лесно ама сега тепърва ще и търся цаката
просто трябва много внимателно да се цъкат
вътре има една малка пишка която прави далаверата със задържането и тя се чупи много лесно ама сега тепърва ще и търся цаката


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Ясно, видях че падна нещо, целата работа беше, че исках да си смена крушката вътре
Еми то се е видело, НОВА ОТ ДАРУУУУУУ
Кажете за алтернатора някакви идеи?

Еми то се е видело, НОВА ОТ ДАРУУУУУУ
Кажете за алтернатора някакви идеи?
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
///peter написа:Ясно, видях че падна нещо, целата работа беше, че исках да си смена крушката вътре![]()
Еми то се е видело, НОВА ОТ ДАРУУУУУУ
Кажете за алтернатора някакви идеи?
да има едно малко штифче паднало ти е като си го разглобил и ас така веднъж го изгубих

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Предполагам говориш за едно от тези металните които правят контакт с платката, тях ги имам, аз говоря за пластмасата, май е в нея проблема 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Значи в алтернатора всичко е наред, а за да свети лампата трябва да и се появят 12 волта (+) от контактния ключ (краче с означение 15),което при изключен контакт не трябва да се случи.Кабела трябва да е зелен от контакта до таблото (лампата).Пробваш да откачиш останалите консуматори за да видиш откъде идва нежелания + от тях или от ключа. Малко май объркано го написах но така е "онлине".Питай ако мога да помога ще.Сноповете с кабели са доста и ако не знаеш какво правиш търси помощ на живо.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани