уредите полудяха!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 30.01.2007

уредите полудяха!

Мнение от nikavashnika » 27 Апр 2008, 8:16

От вчера съм горд собственик на е34 525 :))))))
Но естествено не бях карал и 20тина километра когато тя реши да си покаже рогата - скоростомера, разходомера изведнъж откачиха и почнаха да се държат много странно!
Ту отчитат, ту не, стрелките подскачаха нагоре надолу като бесни. Това продължи около 10тина километра(ужасно разсейващо е да ти играят така стрелките) и след това тотално умряха.
Оборотомера работеше през цялото време, както и индикатора за горивото. По някое време забелязах че и километража не отчита изминатите километри.

На влизане в София станахме свидетели на катастрофа с моя приятел (бяхме с 2 бмв-та) и спряхме като аз се обадих на КАТ и решихме да поизчакаме. Чакахме час и половина и ни омръзна та си тръгнахме... и уредите проработиха! Но за няма километър :(

Дайте някакви идеи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 27 Апр 2008, 8:18

лоши връзки или кондензатори
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
други варианти няма и не питай от къде знам :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 30.01.2007

Мнение от nikavashnika » 27 Апр 2008, 8:25

Добре... към кой да се обърна да ми я погледне и да ми го оправи това? Някой свестен майстор. Че аз съм с две леви ръце по техническата част :mhihi:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 27 Апр 2008, 8:59

Ако оборотомерът през цялото време е работил нормално, а километражът е подскачал като луд след което е спрял и през това време е валял дъжд или иси минавал през голяма вода(напр. локва) легни под колата. На диференциала има един куплунг с кабелите, които дават инфо на таблото. Изваждаш го, хубаво напръскваш него и гнездото на дифа с ВД40, ама хубаво, да тече като лейка, слагаш го обратно и поне две години няма да имаш проблем!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 30.01.2007

Мнение от nikavashnika » 27 Апр 2008, 9:09

Човека от който взех колата каза същото :)
С риск да изглеждам пълен глупак какво е ВД40?
p.s. ок проверих какво е в гугъл вече :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 27 Апр 2008, 11:12

Абе да не отварям нова тема, та ще са нагнездя в темата на колегата :mhihi:
Имате ли идея що ми показва че карам с +30-40км отгоре :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 27 Апр 2008, 11:13

nikavashnika написа:Човека от който взех колата каза същото :)
С риск да изглеждам пълен глупак какво е ВД40?
p.s. ок проверих какво е в гугъл вече :D


Спрейче за почистване има и други подобни АБ80 и тн

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 27 Апр 2008, 11:14

///peter написа:Абе да не отварям нова тема, та ще са нагнездя в темата на колегата :mhihi:
Имате ли идея що ми показва че карам с +30-40км отгоре :)
сега е момента да я продадеш Пешек :mhihi: :mhihi: ще им изкараш ъкъла с тоа километраж :mhihi: :mhihi: иначе по темата -загасена стрелката на 0 ли е
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 27 Апр 2008, 11:21

Да бе, така всички ще мислят, че ще харчи много :mhihi:
Да седи си на 0, обаче........

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 27 Апр 2008, 13:32

TheBoss написа:Ако оборотомерът през цялото време е работил нормално, а километражът е подскачал като луд след което е спрял и през това време е валял дъжд или иси минавал през голяма вода(напр. локва) легни под колата. На диференциала има един куплунг с кабелите, които дават инфо на таблото. Изваждаш го, хубаво напръскваш него и гнездото на дифа с ВД40, ама хубаво, да тече като лейка, слагаш го обратно и поне две години няма да имаш проблем!


:yes:
Много ми е любопитно, като се разиграят уредите как работят чистачките.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 27 Апр 2008, 20:31

е са точно за теб няма да си мокря датчика и да гледам как ми работят чистачките. :mhihi: :mhihi: :mhihi: Но предполагам, че те интересува ниската скорост. Вероятно ще работи само на интервали, защото и тя взима инфо от същия датчик.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 02 Май 2008, 16:49

rado_rf написа:
TheBoss написа:Ако оборотомерът през цялото време е работил нормално, а километражът е подскачал като луд след което е спрял и през това време е валял дъжд или иси минавал през голяма вода(напр. локва) легни под колата. На диференциала има един куплунг с кабелите, които дават инфо на таблото. Изваждаш го, хубаво напръскваш него и гнездото на дифа с ВД40, ама хубаво, да тече като лейка, слагаш го обратно и поне две години няма да имаш проблем!


:yes:
Много ми е любопитно, като се разиграят уредите как работят чистачките.



Не работят както трябва, работят все едно си спрял. Имам го абсолютно същия проблем. Отново са засегнати скоростомера, разходомера и не отчита правилно изминатите километри (отчита по-малко защото при подскачането една част от времето все едно не отчита че се движа). При мен обаче има и друго. Когато се прецакат уредите - работят когато ускорявам и не работят когато намалям. Чудя се дали е от датчика на диференциала или от таблото. Таблото уж го почиствах. Май ще лягам под колата.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 30.01.2007

Мнение от nikavashnika » 03 Май 2008, 19:43

Pavlinius написа:
rado_rf написа:
TheBoss написа:Ако оборотомерът през цялото време е работил нормално, а километражът е подскачал като луд след което е спрял и през това време е валял дъжд или иси минавал през голяма вода(напр. локва) легни под колата. На диференциала има един куплунг с кабелите, които дават инфо на таблото. Изваждаш го, хубаво напръскваш него и гнездото на дифа с ВД40, ама хубаво, да тече като лейка, слагаш го обратно и поне две години няма да имаш проблем!


:yes:
Много ми е любопитно, като се разиграят уредите как работят чистачките.



Не работят както трябва, работят все едно си спрял. Имам го абсолютно същия проблем. Отново са засегнати скоростомера, разходомера и не отчита правилно изминатите километри (отчита по-малко защото при подскачането една част от времето все едно не отчита че се движа). При мен обаче има и друго. Когато се прецакат уредите - работят когато ускорявам и не работят когато намалям. Чудя се дали е от датчика на диференциала или от таблото. Таблото уж го почиствах. Май ще лягам под колата.


Да бе и аз усетих същото като че ли, тука от една седмица и 1000 навъртяни с кеф километра откакто имам колата. Забелязах че уредите отказват понякога когато върна газта след ускорение. Общо взето избирателно си бачкат :) След празниците ще я разходя по майстори, дано попадна на свестен. В един сервиз ми казаха че е заради батерията на таблото и ми искат 50 кинта за смяна. Не знам, първо ще мина през някой канал да видя отдолу кво става и после ще видим.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 12.03.2008

Мнение от hippo524 » 08 Май 2008, 21:30

Най-вероятно е влязла вода при компютрите. От шума или боклуци се затиска улея за отточване на водата покрай кутията на компютрите. Аз имах подобен проблем. Едно реле между първи и втори компютър ми прекъсваше и при изгасен топъл двигател после не палеше или гаснеше почти веднага изчистих (изшкурих) крачетата и се оправи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 09 Май 2008, 17:22

Моите компове са перфектни. Чистички са, направо като нови изглеждат.
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook