Регулатор на налягане - излишно гориво... ? М50
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Регулатор на налягане - излишно гориво... ? М50
Колеги имам проблем с инжекцията, колата е Е34 520 М50. Слобихме друга бензинова помпа, тази прави налягане и по някое време спира - като махна маркуча за входното гориво от горивната релса и направо хвръква и пръска яко бензин. Налягане има, но на другия край на релсата, където трябва да излиза излишното гориво е сухо!
Смених цялата горивна релса, защото регулатора на налягане е залепен за нея с такава от Е34 525 М50, сигурен съм, че колата палеше и бачкаше (не е имала газ) и сега пак същото се получава. Какво може да не е наред, би трябвало да връща излишно гориво, нали? Иначе колата ми пали, но на половината цилиндри (най-много), притриса малко, никакво форсиране и гасне. Ясно ми е, че дюзите са зле, нищо чудно дебитомера и ламбдата да са заминали (газаджийка е моята), но все пак искам първо този факт да изясня. Моля дайте акъл какво да правя! Той при 3 бара мисля се отваряше? Имам съмнения помпата да не вдига достатъчно налягане, но ми се струва, че не е това 


BMW only!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
бах,то ако няма излишно де отива 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- dqvola666
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: София и оклолията
- Пол: Мъж
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Май не му помогнахте много а ...dqvola666 написа:Юзър написа:скрап бате
Много точно и на място казано!
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
недостатъчно налягане или запушен горивен филтър--немам идея от кво друго може да е...оттам задължително през възвратния клапан трее да тече тунджата
ами замерете го тва налягане ве--и вижте горивния филтър че от него доста помпи са изгорели







- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Горивния филтър е сменен с нов, защото имахме съмнения точно за него. Налягане уж има голямо, защото както казвам като махнем маркуча за входното гориво с отверката блика гориво много яко, пръска жестоко. Но това не е мерило, явно ще се ходи на диагностика в София при човек, който си разбира от работата, трябва да има 3 бара за да отвори регулатора на налягане и да пусне обратно гориво. Иначе помпата се товари като дигне налягане и спира по някое време.
Явор и Ангел съм им свикнал, но за сметка на Явор, който като е на кеф е пич, Ангел ми се заяжда във всяка тема
Явор и Ангел съм им свикнал, но за сметка на Явор, който като е на кеф е пич, Ангел ми се заяжда във всяка тема

BMW only!
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
налягането е в рамките на 2.5-2.9 бара ама това че хвърчи гориво не е гаранция че там всичко е ОК.иди си го примери иначе на око не ставаamd написа:Горивния филтър е сменен с нов, защото имахме съмнения точно за него. Налягане уж има голямо, защото както казвам като махнем маркуча за входното гориво с отверката блика гориво много яко, пръска жестоко. Но това не е мерило, явно ще се ходи на диагностика в София при човек, който си разбира от работата, трябва да има 3 бара за да отвори регулатора на налягане и да пусне обратно гориво. Иначе помпата се товари като дигне налягане и спира по някое време.
Явор и Ангел съм им свикнал, но за сметка на Явор, който като е на кеф е пич, Ангел ми се заяжда във всяка тема


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани