Регулатор на налягане - излишно гориво... ? М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Регулатор на налягане - излишно гориво... ? М50

Мнение от amd » 25 Апр 2008, 23:05

Колеги имам проблем с инжекцията, колата е Е34 520 М50. Слобихме друга бензинова помпа, тази прави налягане и по някое време спира - като махна маркуча за входното гориво от горивната релса и направо хвръква и пръска яко бензин. Налягане има, но на другия край на релсата, където трябва да излиза излишното гориво е сухо! :shock: Смених цялата горивна релса, защото регулатора на налягане е залепен за нея с такава от Е34 525 М50, сигурен съм, че колата палеше и бачкаше (не е имала газ) и сега пак същото се получава. Какво може да не е наред, би трябвало да връща излишно гориво, нали? Иначе колата ми пали, но на половината цилиндри (най-много), притриса малко, никакво форсиране и гасне. Ясно ми е, че дюзите са зле, нищо чудно дебитомера и ламбдата да са заминали (газаджийка е моята), но все пак искам първо този факт да изясня. Моля дайте акъл какво да правя! Той при 3 бара мисля се отваряше? Имам съмнения помпата да не вдига достатъчно налягане, но ми се струва, че не е това :roll:
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 26 Апр 2008, 0:37

ти май зе поредната сервизна :confused:
ТДС - Турбо Див Селянин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 26 Апр 2008, 0:58

бах,то ако няма излишно де отива :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 26 Апр 2008, 1:04

скрап бате :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 26 Апр 2008, 16:31

Ми ти си споменал всичко което трябва да сменош и тогава ако не се оправи да търсиш проблема иначе не знам какво може да е.

На гас правили го???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: София и оклолията
Пол: Мъж

Мнение от dqvola666 » 26 Апр 2008, 17:54

Юзър написа:скрап бате :mhihi:

:yes: Много точно и на място казано! :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 26 Апр 2008, 19:51

dqvola666 написа:
Юзър написа:скрап бате :mhihi:

:yes: Много точно и на място казано! :mhihi:
Май не му помогнахте много а ...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 26 Апр 2008, 20:08

недостатъчно налягане или запушен горивен филтър--немам идея от кво друго може да е...оттам задължително през възвратния клапан трее да тече тунджата :mhihi: :mhihi: :mhihi: ами замерете го тва налягане ве--и вижте горивния филтър че от него доста помпи са изгорели :shock: :shock:
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 26 Апр 2008, 21:27

Горивния филтър е сменен с нов, защото имахме съмнения точно за него. Налягане уж има голямо, защото както казвам като махнем маркуча за входното гориво с отверката блика гориво много яко, пръска жестоко. Но това не е мерило, явно ще се ходи на диагностика в София при човек, който си разбира от работата, трябва да има 3 бара за да отвори регулатора на налягане и да пусне обратно гориво. Иначе помпата се товари като дигне налягане и спира по някое време.
Явор и Ангел съм им свикнал, но за сметка на Явор, който като е на кеф е пич, Ангел ми се заяжда във всяка тема :winky:
BMW only!

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 26 Апр 2008, 22:17

amd написа:Горивния филтър е сменен с нов, защото имахме съмнения точно за него. Налягане уж има голямо, защото както казвам като махнем маркуча за входното гориво с отверката блика гориво много яко, пръска жестоко. Но това не е мерило, явно ще се ходи на диагностика в София при човек, който си разбира от работата, трябва да има 3 бара за да отвори регулатора на налягане и да пусне обратно гориво. Иначе помпата се товари като дигне налягане и спира по някое време.
Явор и Ангел съм им свикнал, но за сметка на Явор, който като е на кеф е пич, Ангел ми се заяжда във всяка тема :winky:
налягането е в рамките на 2.5-2.9 бара ама това че хвърчи гориво не е гаранция че там всичко е ОК.иди си го примери иначе на око не става :confused:
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook