Проблем с климатика

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 22.07.2006

Проблем с климатика

Мнение от tedoto » 24 Апр 2008, 9:57

Привет колеги! С риск да се повторя отново с тая тема , искам отново да се допитам до вас понеже сте далеч по светнати от мен :uups: Преди време бях писал за проблем при степените на климатика и изобщо на парното . 3-те степени не работеха , ала 4-тата си беше наред.Един колега ми беше отговорил че това е резистор.Нямах време да проверя и един ден слизам си аз да я изкарвам обаче бях сложил друг акумулатор беше за дизел пробвах е така просто дали ще тръгнат степените ,но нямаше резултат.Като се прибирам може би съм я карал около час и реших вече пак да пробвам и за моя изненада -тръгнаха всички степени!!!На другата сутрин пак я изкарвам няма никой до 3та степен.И след известно време като я запаля няколко пъти пак тръгват.Защо се получава така , много ще съм ви благодарен ако споделите мнение.И още един въпрос: колата ми е без филтър на климатика обаче има супер гадна миризма вътре в купето когато го пусна ... Какво може да е ? :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 24 Апр 2008, 12:29

Аз също нямам филтър и моят проблем е при самите кабели които влизат във врътката за степените :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 22.07.2006

Мнение от tedoto » 24 Апр 2008, 13:16

///peter написа:Аз също нямам филтър и моят проблем е при самите кабели които влизат във врътката за степените :)


Мда братле не го изключвам като възможност , обаче сега пресен случей слязах да я огледам запалих я само да работи, въртя на 2-ра 3-та степен айде пак тръгна и сега работи . Направо се побърквам вече . :?: :evil:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 24 Апр 2008, 13:53

///peter написа:Аз също нямам филтър и моят проблем е при самите кабели които влизат във врътката за степените :)


Какъв ти е проблема там, понеже и аз мисля че имам същия проблем. Мислех, че е резистора проблема(и на мен не ми работят 3-те степени), обаче го изкарах измерих го , почукнах го и според мен си е напълно наред. Та мерих какво влиза в него като напрежение при различните положение, на врътката за степените и установих, че имам друг проблем. Или е във врътката или е някъде по кабелите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 24 Апр 2008, 14:41

ами буксата която държи снопа с кабели е много смотана и кво направих аз, пуснах 2ра степен и започнах да ги мърдам, при което тя тръгна :)
Сложих всичко и работеше 2-3 дена, после пак същото явно прекъсва някъде и трябва да се презапоят за буксите, но ме домързя :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 24 Апр 2008, 16:24

проблема със степените е във "меча"
сменят се 2 транзистора и бачка. не съм го правил но го знам :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 24 Апр 2008, 16:57

_65536_kb_sec_ написа:проблема със степените е във "меча"
сменят се 2 транзистора и бачка. не съм го правил но го знам :mhihi: :mhihi:


Ай ела да ми намериш меча като там е проблема :mhihi: от тея изказвания съм търсил като луд и КУРЕЦ, ни меч ни резистор ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 22.07.2006

Мнение от tedoto » 24 Апр 2008, 17:37

///peter "Не сте сами !" И аз така търся и накрая нищо :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 24 Апр 2008, 18:00

1.как се маха "меча" и филтъра
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/54597
2.и нагледно как се ремонтира
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/355700
айде действайте с ръкоделията :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 24 Апр 2008, 18:26

ох, ко да пиша кат не се чете :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с климатика

Мнение от ivan1979g » 24 Апр 2008, 23:15

tedoto написа:..И още един въпрос: колата ми е без филтър на климатика обаче има супер гадна миризма вътре в купето когато го пусна ... Какво може да е ? :help:

Има и други коли без филтър. При мен гадната миризма е за няколко секунди като пусна парното. Не е голям проблем

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 25 Апр 2008, 13:27

///peter написа:ами буксата която държи снопа с кабели е много смотана и кво направих аз, пуснах 2ра степен и започнах да ги мърдам, при което тя тръгна :)
Сложих всичко и работеше 2-3 дена, после пак същото явно прекъсва някъде и трябва да се презапоят за буксите, но ме домързя :D


Сега ако ми кажеш и как да разглобя таблото и да стигна до връткатааа цена няма да имаш :mhihi: . Последния път напъвах напъвах ама нещо не ми било писано да го отворя.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 22.07.2006

Мнение от tedoto » 26 Апр 2008, 20:54

Сега ако ми кажеш и как да разглобя таблото и да стигна до връткатааа цена няма да имаш :mhihi: . Последния път напъвах напъвах ама нещо не ми било писано да го отворя.[/quote]

Да ти кажа днес рискувах и по принцип излиза целия панел с врътките и другите истории за климатика.Обаче се спрях до там понеже нямах много време,но излиза целия панел със сигурност.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 26 Апр 2008, 21:07

Pavlinius написа:
///peter написа:ами буксата която държи снопа с кабели е много смотана и кво направих аз, пуснах 2ра степен и започнах да ги мърдам, при което тя тръгна :)
Сложих всичко и работеше 2-3 дена, после пак същото явно прекъсва някъде и трябва да се презапоят за буксите, но ме домързя :D


Сега ако ми кажеш и как да разглобя таблото и да стигна до връткатааа цена няма да имаш :mhihi: . Последния път напъвах напъвах ама нещо не ми било писано да го отворя.


Ами махаш каСтфона, натискаш лявата част на самото панелче по-силно и ще излезне малко, след това пак от същата страна ще видиш как жилата се държат на щипки, стискаш ги и ги вадиш. После махаш куплунга от дясно и си ти :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 22.07.2006

Мнение от tedoto » 01 Май 2008, 9:50

Аз пък установих нещо което е доста странно ама е факт . Като ми работи около 4,5 мин колата и като загрее леко тръгват всички степени ... е т'ва вече съвсем ме вкара в мрака :evil: :?:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook