Проблем с климатика
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с климатика
Привет колеги! С риск да се повторя отново с тая тема , искам отново да се допитам до вас понеже сте далеч по светнати от мен
Преди време бях писал за проблем при степените на климатика и изобщо на парното . 3-те степени не работеха , ала 4-тата си беше наред.Един колега ми беше отговорил че това е резистор.Нямах време да проверя и един ден слизам си аз да я изкарвам обаче бях сложил друг акумулатор беше за дизел пробвах е така просто дали ще тръгнат степените ,но нямаше резултат.Като се прибирам може би съм я карал около час и реших вече пак да пробвам и за моя изненада -тръгнаха всички степени!!!На другата сутрин пак я изкарвам няма никой до 3та степен.И след известно време като я запаля няколко пъти пак тръгват.Защо се получава така , много ще съм ви благодарен ако споделите мнение.И още един въпрос: колата ми е без филтър на климатика обаче има супер гадна миризма вътре в купето когато го пусна ... Какво може да е ? 


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
///peter написа:Аз също нямам филтър и моят проблем е при самите кабели които влизат във врътката за степените
Мда братле не го изключвам като възможност , обаче сега пресен случей слязах да я огледам запалих я само да работи, въртя на 2-ра 3-та степен айде пак тръгна и сега работи . Направо се побърквам вече .


///peter написа:Аз също нямам филтър и моят проблем е при самите кабели които влизат във врътката за степените
Какъв ти е проблема там, понеже и аз мисля че имам същия проблем. Мислех, че е резистора проблема(и на мен не ми работят 3-те степени), обаче го изкарах измерих го , почукнах го и според мен си е напълно наред. Та мерих какво влиза в него като напрежение при различните положение, на врътката за степените и установих, че имам друг проблем. Или е във врътката или е някъде по кабелите.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
ами буксата която държи снопа с кабели е много смотана и кво направих аз, пуснах 2ра степен и започнах да ги мърдам, при което тя тръгна
Сложих всичко и работеше 2-3 дена, после пак същото явно прекъсва някъде и трябва да се презапоят за буксите, но ме домързя

Сложих всичко и работеше 2-3 дена, после пак същото явно прекъсва някъде и трябва да се презапоят за буксите, но ме домързя

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
_65536_kb_sec_ написа:проблема със степените е във "меча"
сменят се 2 транзистора и бачка. не съм го правил но го знам![]()
Ай ела да ми намериш меча като там е проблема


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
1.как се маха "меча" и филтъра
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/54597
2.и нагледно как се ремонтира
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/355700
айде действайте с ръкоделията

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/54597
2.и нагледно как се ремонтира
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/355700
айде действайте с ръкоделията







- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Проблем с климатика
tedoto написа:..И още един въпрос: колата ми е без филтър на климатика обаче има супер гадна миризма вътре в купето когато го пусна ... Какво може да е ?
Има и други коли без филтър. При мен гадната миризма е за няколко секунди като пусна парното. Не е голям проблем
///peter написа:ами буксата която държи снопа с кабели е много смотана и кво направих аз, пуснах 2ра степен и започнах да ги мърдам, при което тя тръгна
Сложих всичко и работеше 2-3 дена, после пак същото явно прекъсва някъде и трябва да се презапоят за буксите, но ме домързя
Сега ако ми кажеш и как да разглобя таблото и да стигна до връткатааа цена няма да имаш

Сега ако ми кажеш и как да разглобя таблото и да стигна до връткатааа цена няма да имаш
. Последния път напъвах напъвах ама нещо не ми било писано да го отворя.[/quote]
Да ти кажа днес рискувах и по принцип излиза целия панел с врътките и другите истории за климатика.Обаче се спрях до там понеже нямах много време,но излиза целия панел със сигурност.

Да ти кажа днес рискувах и по принцип излиза целия панел с врътките и другите истории за климатика.Обаче се спрях до там понеже нямах много време,но излиза целия панел със сигурност.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Pavlinius написа:///peter написа:ами буксата която държи снопа с кабели е много смотана и кво направих аз, пуснах 2ра степен и започнах да ги мърдам, при което тя тръгна
Сложих всичко и работеше 2-3 дена, после пак същото явно прекъсва някъде и трябва да се презапоят за буксите, но ме домързя
Сега ако ми кажеш и как да разглобя таблото и да стигна до връткатааа цена няма да имаш. Последния път напъвах напъвах ама нещо не ми било писано да го отворя.
Ами махаш каСтфона, натискаш лявата част на самото панелче по-силно и ще излезне малко, след това пак от същата страна ще видиш как жилата се държат на щипки, стискаш ги и ги вадиш. После махаш куплунга от дясно и си ти

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани