Въпрос относно LKM модулът
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Timeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: E39 M52B20
Въпрос относно LKM модулът
Здравейте колеги,
Възникна проблем с десния къс фар- щраквам копчето, левия светва, а десният- чак след 10-ина километра. Подмених буксите на фара ( седмица ги чаках пущините
)- никакво подобрение. Свалих ключето за фаровете и
- от 11 кабела дето влизат само 2 бяха здрави. Другите бяха стопени. Подмених ги. Резултат =0 . Само ляв фар. След консултация с форума(търсачката по-точно) и DEO ( благодарско пич ), изкъртих скапания LKM модул и приготвих поялника. Да, ама не. Навсякъде пише за студени спойки, а при мен се оказа заминал резистор RM7.
Някой има ли идея този резистор подлежи ли на подмяна, къде може да се намери такъв и какви стойности трябва да е?
Възникна проблем с десния къс фар- щраквам копчето, левия светва, а десният- чак след 10-ина километра. Подмених буксите на фара ( седмица ги чаках пущините



Някой има ли идея този резистор подлежи ли на подмяна, къде може да се намери такъв и какви стойности трябва да е?
- Timeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: E39 M52B20
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Здравей, явно няма други с този проблем. Може да измериш съпротивлението на съседния подобен, предполагам са едни и същи /ляв и десен фар/, но трябва да е същия понеже се нагрява достатъчно и затова са го направили в такъв вид. Предполагам е с много ниска стойнос.
- Timeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: E39 M52B20
Благодаря за съвета, Ники. RM7 и RM8 са една пластина с 3 края. На здравата част ми дава 0,9 - 1 ом.
Май ще мина на варианта за подмяна на целия модул, защото до сега не съм виждал резистори от такъв вид
.
Май ще мина на варианта за подмяна на целия модул, защото до сега не съм виждал резистори от такъв вид

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
мисля че медна калайдисана ламарина ще свърши работата
измери съпротивлението и прецени колко и каква ще ти свърши работа
иначе съвсем спокойно можеш да отидеш до някой магазин за части и да вземеш НАЙ-мощния резистор със същото съпротивление и да го сложиш
Наистина ще е голям но ще се събере там. Ако е голям за да го монтираш хоризонтално го монтираи вертикално като едното краче е по дълго.
ако ти трябват допълнителни инструкции ще помагам
препоръчвам ти да ги сменяш два по два резисторите за да са еднакви и резултатите
измери съпротивлението и прецени колко и каква ще ти свърши работа
иначе съвсем спокойно можеш да отидеш до някой магазин за части и да вземеш НАЙ-мощния резистор със същото съпротивление и да го сложиш
Наистина ще е голям но ще се събере там. Ако е голям за да го монтираш хоризонтално го монтираи вертикално като едното краче е по дълго.
ако ти трябват допълнителни инструкции ще помагам
препоръчвам ти да ги сменяш два по два резисторите за да са еднакви и резултатите

- Timeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: E39 M52B20
_65536_kb_sec_ написа:...и да вземеш НАЙ-мощния резистор със същото съпротивление и да го сложиш
...
Извинявам се ако греша, ама то май реотан трябва да взема... при 1 ом и 12 V => 12 А ток => 144 W
препоръчвам ти да ги сменяш два по два резисторите за да са еднакви и резултатите
Как така 2 по 2 ?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
ако заменяш едната пластина с резистор да се замени и другата за да светят еднакво фаровете
не ми е ясно защо са такива тия резистори но не смятам че отделят толкова топлина колкото всички си мислим
не ми е ясно защо са такива тия резистори но не смятам че отделят толкова топлина колкото всички си мислим

- Timeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: E39 M52B20
- Timeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: E39 M52B20
Проблема е решен
Стана с подмяна на съпротивлението с 1 омово на 10W(керамично). Благодаря на _65536_kb_sec_ за съветите
Само да уточня, че смених само изгорелия RM7 и няма разлика в светенето на двата фара.
И така колеги, ако имате ядове с LKM модулът, да знаете, че не винаги причината е в студени спойки на релетата(както е писано навсякъде из нета).

Стана с подмяна на съпротивлението с 1 омово на 10W(керамично). Благодаря на _65536_kb_sec_ за съветите

И така колеги, ако имате ядове с LKM модулът, да знаете, че не винаги причината е в студени спойки на релетата(както е писано навсякъде из нета).
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
е те пишат за студени спойки защото това се получава от вибрации и е нормално за остаряващата електроника.
а за съвета - моля, ще ви давам акъл в тези насоки колкото искате
а за съвета - моля, ще ви давам акъл в тези насоки колкото искате


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани