Няколко малки проблема
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- trespasser
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София / Ихтиман
Няколко малки проблема
Здравейте колеги!
Наскоро си взех Е34 със M20B20 двигател. До тук хвърлил солидна сума пари за ремонти, но мисля, че си заслужава. Идеята ми е да върна колата във вида, в който е напуснала завода, но знам, че това ще отнеме и време, и пари, и нерви и т.н. Както и да е.
Имам няколко въпроса:
1. Как се сваля елемента, който покрива капачката на резервоара? Не се връща обратно освен, ако аз не я затворя и ако направя по-бързо ляв завой се отваря:
2. Следващия проблем, който имам е дясната чистачка на предното стъкло! При най-ниско положение рамото й се удря в горната част на предния капак. Играхме си 1 ден с брат ми да го повдигнем нагоре, но в момента разстоянието е по-малко от милиметър. Вече не стърже, но се чудех дали това е нормално. Загледах няколко 5-ци и на някои от тях го имаше същия проблем, докато на други нещата изглеждаха по съвсем различен начин...?
3. Вчера си нулирах SI (Service Inspection Light), но при завъртане на контактния ключ до положение "2" все още ми светят зелените светлини за маслото (сменено преди 1000 км или 3-4 седмици). Така ли трябва да изглеждат нещата след нулирането, или и тези светлини трябва да изгаснат?
За сега толкова
За вбъдеще мисля да сменя корите на вратите, предните седалки, претапициране таван и т.н...
Благодарско за каквато и да е информация!
Наскоро си взех Е34 със M20B20 двигател. До тук хвърлил солидна сума пари за ремонти, но мисля, че си заслужава. Идеята ми е да върна колата във вида, в който е напуснала завода, но знам, че това ще отнеме и време, и пари, и нерви и т.н. Както и да е.
Имам няколко въпроса:
1. Как се сваля елемента, който покрива капачката на резервоара? Не се връща обратно освен, ако аз не я затворя и ако направя по-бързо ляв завой се отваря:



2. Следващия проблем, който имам е дясната чистачка на предното стъкло! При най-ниско положение рамото й се удря в горната част на предния капак. Играхме си 1 ден с брат ми да го повдигнем нагоре, но в момента разстоянието е по-малко от милиметър. Вече не стърже, но се чудех дали това е нормално. Загледах няколко 5-ци и на някои от тях го имаше същия проблем, докато на други нещата изглеждаха по съвсем различен начин...?


3. Вчера си нулирах SI (Service Inspection Light), но при завъртане на контактния ключ до положение "2" все още ми светят зелените светлини за маслото (сменено преди 1000 км или 3-4 седмици). Така ли трябва да изглеждат нещата след нулирането, или и тези светлини трябва да изгаснат?

За сега толкова

За вбъдеще мисля да сменя корите на вратите, предните седалки, претапициране таван и т.н...
Благодарско за каквато и да е информация!
it's not what you drive, it's what drives you
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
1 - купуваш си нова пантичка от Дару за 17 - 18 лева
2 -
3 - така трябва да е
Като занулиш инспекшъна трябва да ти останат само зелени лампи, които изгасват малко след като запалиш 

2 -

3 - така трябва да е


R6 - Was sonst?
- 200cm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 30.07.2007
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: E 34
Re: Няколко малки проблема
2. Следващия проблем, който имам е дясната чистачка на предното стъкло! При най-ниско положение рамото й се удря в горната част на предния капак. Играхме си 1 ден с брат ми да го повдигнем нагоре, но в момента разстоянието е по-малко от милиметър. Вече не стърже, но се чудех дали това е нормално. Загледах няколко 5-ци и на някои от тях го имаше същия проблем, докато на други нещата изглеждаха по съвсем различен начин...?
на доста Е34 положението е такова, доколкото знам трябва да се смени някаква втулка на оста на рамото на чистачката
на доста Е34 положението е такова, доколкото знам трябва да се смени някаква втулка на оста на рамото на чистачката
Обичам Родината, Мразя Държавата
- trespasser
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София / Ихтиман
Първо - благодарско за бързия отговор
Второ - нова пантичка ще си взема, но как да махна старата, че нещо не иска да излиза...?
Трето - Като запаля зелените гаснат
Второ - нова пантичка ще си взема, но как да махна старата, че нещо не иска да излиза...?
Трето - Като запаля зелените гаснат

it's not what you drive, it's what drives you
- 200cm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 30.07.2007
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: E 34
- trespasser
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София / Ихтиман
Да де... затова се радвам
Че в сервиза дето я карам ми казаха "Не можахме да ти занулим Inspection-а, сигурно има някакъв проблем!"...
Аз след 10 минути ровене в интернет, едно тънко медно жило и 1 минута работа се оправих сам. Както и да е.
Някакви идеи как се сваля тоя елемент? Капака на капачката?

Че в сервиза дето я карам ми казаха "Не можахме да ти занулим Inspection-а, сигурно има някакъв проблем!"...
Аз след 10 минути ровене в интернет, едно тънко медно жило и 1 минута работа се оправих сам. Както и да е.
Някакви идеи как се сваля тоя елемент? Капака на капачката?

it's not what you drive, it's what drives you
- trespasser
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София / Ихтиман
Това с номер 21 го направих, но като гледам картинката, май 23 и 22 са ми разменени и от там може би идва малко ниско отзад.
А за повдигане на предния ръб на капака някакви идеи???
А за повдигане на предния ръб на капака някакви идеи???
it's not what you drive, it's what drives you
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
trespasser написа:Това с номер 21 го направих, но като гледам картинката, май 23 и 22 са ми разменени и от там може би идва малко ниско отзад.
А за повдигане на предния ръб на капака някакви идеи???
За предният ръб от №9

- trespasser
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София / Ихтиман
Предния ръб готов!
Динозъб има почерпка до тука
Дайте идеи да оправя проблем 1 и евентуално какво трябва да се купува за проблем 2.
Благодарско много за съветитеи!!!
Динозъб има почерпка до тука

Дайте идеи да оправя проблем 1 и евентуално какво трябва да се купува за проблем 2.
Благодарско много за съветитеи!!!
it's not what you drive, it's what drives you
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Моята се счупи подпомогната от един пич на ОМВ
После беше лесно да се сваля счупените и части - те се държат на щифтове към купето и към вратичката.Счупи я внимателно, да не изкривиш нещо 


R6 - Was sonst?
- trespasser
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София / Ихтиман
Мен точно това ме интересува - дали има начин без да се чупи нищо въпросните щифтове да се отворят и цялата работа да си излезе навънка без проблеми??? Затова и ги снимах...
it's not what you drive, it's what drives you
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
А моята пък сама се затваря
така ли трябва да е? като ида на бензиностанцията и оня трябва да я държи, че иначе се прибира 


28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани