Няколко малки проблема

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София / Ихтиман

Няколко малки проблема

Мнение от trespasser » 22 Апр 2008, 13:52

Здравейте колеги!
Наскоро си взех Е34 със M20B20 двигател. До тук хвърлил солидна сума пари за ремонти, но мисля, че си заслужава. Идеята ми е да върна колата във вида, в който е напуснала завода, но знам, че това ще отнеме и време, и пари, и нерви и т.н. Както и да е.

Имам няколко въпроса:

1. Как се сваля елемента, който покрива капачката на резервоара? Не се връща обратно освен, ако аз не я затворя и ако направя по-бързо ляв завой се отваря:
Изображение Изображение Изображение


2. Следващия проблем, който имам е дясната чистачка на предното стъкло! При най-ниско положение рамото й се удря в горната част на предния капак. Играхме си 1 ден с брат ми да го повдигнем нагоре, но в момента разстоянието е по-малко от милиметър. Вече не стърже, но се чудех дали това е нормално. Загледах няколко 5-ци и на някои от тях го имаше същия проблем, докато на други нещата изглеждаха по съвсем различен начин...?
Изображение Изображение


3. Вчера си нулирах SI (Service Inspection Light), но при завъртане на контактния ключ до положение "2" все още ми светят зелените светлини за маслото (сменено преди 1000 км или 3-4 седмици). Така ли трябва да изглеждат нещата след нулирането, или и тези светлини трябва да изгаснат?
Изображение

За сега толкова :)
За вбъдеще мисля да сменя корите на вратите, предните седалки, претапициране таван и т.н...

Благодарско за каквато и да е информация!
it's not what you drive, it's what drives you

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 22 Апр 2008, 13:58

1 - купуваш си нова пантичка от Дару за 17 - 18 лева :D
2 - :dunno:
3 - така трябва да е :D Като занулиш инспекшъна трябва да ти останат само зелени лампи, които изгасват малко след като запалиш ;)
R6 - Was sonst?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: E 34

Re: Няколко малки проблема

Мнение от 200cm » 22 Апр 2008, 14:05

2. Следващия проблем, който имам е дясната чистачка на предното стъкло! При най-ниско положение рамото й се удря в горната част на предния капак. Играхме си 1 ден с брат ми да го повдигнем нагоре, но в момента разстоянието е по-малко от милиметър. Вече не стърже, но се чудех дали това е нормално. Загледах няколко 5-ци и на някои от тях го имаше същия проблем, докато на други нещата изглеждаха по съвсем различен начин...?

на доста Е34 положението е такова, доколкото знам трябва да се смени някаква втулка на оста на рамото на чистачката
Обичам Родината, Мразя Държавата

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София / Ихтиман

Мнение от trespasser » 22 Апр 2008, 14:06

Първо - благодарско за бързия отговор
Второ - нова пантичка ще си взема, но как да махна старата, че нещо не иска да излиза...?
Трето - Като запаля зелените гаснат :)
it's not what you drive, it's what drives you

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: E 34

Мнение от 200cm » 22 Апр 2008, 14:11

Трето - Като запаля зелените гаснат :)[/quote]

нормално е :)
Обичам Родината, Мразя Държавата

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София / Ихтиман

Мнение от trespasser » 22 Апр 2008, 14:15

Да де... затова се радвам :)
Че в сервиза дето я карам ми казаха "Не можахме да ти занулим Inspection-а, сигурно има някакъв проблем!"...
Аз след 10 минути ровене в интернет, едно тънко медно жило и 1 минута работа се оправих сам. Както и да е.
Някакви идеи как се сваля тоя елемент? Капака на капачката? :)
it's not what you drive, it's what drives you

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 22 Апр 2008, 14:21

по втория проблем с чистачката
почти всички 34-ки го имат (проблема е в самото рамо ,което с времето леко се усуква )може да се избегне удрянето на рамото в капака ,като самия капак се повдигне леко (но само ако усукването е малко)
...а самия капак може да се повдигне леко от номер 21 ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София / Ихтиман

Мнение от trespasser » 22 Апр 2008, 14:24

Това с номер 21 го направих, но като гледам картинката, май 23 и 22 са ми разменени и от там може би идва малко ниско отзад.

А за повдигане на предния ръб на капака някакви идеи???
it's not what you drive, it's what drives you


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Апр 2008, 14:27

trespasser написа:Това с номер 21 го направих, но като гледам картинката, май 23 и 22 са ми разменени и от там може би идва малко ниско отзад.

А за повдигане на предния ръб на капака някакви идеи???

За предният ръб от №9 ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София / Ихтиман

Мнение от trespasser » 22 Апр 2008, 14:36

Предния ръб готов!
Динозъб има почерпка до тука :)

Дайте идеи да оправя проблем 1 и евентуално какво трябва да се купува за проблем 2.

Благодарско много за съветитеи!!!
it's not what you drive, it's what drives you

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 22 Апр 2008, 14:36

Старата пантичка излиза почти без много бой :mhihi:
R6 - Was sonst?

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София / Ихтиман

Мнение от trespasser » 22 Апр 2008, 14:48

Значи да избия самата ос, на която се държи капачето?
it's not what you drive, it's what drives you

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 22 Апр 2008, 14:51

Моята се счупи подпомогната от един пич на ОМВ :mhihi: После беше лесно да се сваля счупените и части - те се държат на щифтове към купето и към вратичката.Счупи я внимателно, да не изкривиш нещо :roll:
R6 - Was sonst?

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София / Ихтиман

Мнение от trespasser » 22 Апр 2008, 14:54

Мен точно това ме интересува - дали има начин без да се чупи нищо въпросните щифтове да се отворят и цялата работа да си излезе навънка без проблеми??? Затова и ги снимах...
it's not what you drive, it's what drives you

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 22 Апр 2008, 14:57

А моята пък сама се затваря :roll: така ли трябва да е? като ида на бензиностанцията и оня трябва да я държи, че иначе се прибира :mhihi:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook