Лампа за маслото

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: E 34

Лампа за маслото

Мнение от 200cm » 20 Апр 2008, 22:53

здравейте, карам М20Б25, от близо 7месеца когато ми загрее колата лампата за маслото започваше да свети на ниски обороти някаде до към 1000 , първото което направих още при първото светване беше да сменя маското с минерално, рових из форума и видях че не само аз имам този проблем и до някаде се успокоих преди 2 дни смених датчика за маслото надявайки се да е от него понеже струва само 15лв. качвам се аз след това да карам и ужас :bcry: лампата започна да гасне чак след 2000 оборота, зарадваха ме че почти със сигурност съм за биелни лагери, има ли някакъв шанс да е от маслената помпа (четох че тя на практика е вечна) или от нещо друго,че малко ще ми доиде изнанагорно да извадя 1500лв за отваряне на мотора
Обичам Родината, Мразя Държавата

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 20 Апр 2008, 23:33

а некъв шум от матора при подаване на газ :(
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 21 Апр 2008, 6:34

Залагам 5 лева (сиромашия, ко да го правиш), че са биелни лагери :winky:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 21 Апр 2008, 8:25

точно така трее да съска само без никви тупортевици :P

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: E 34

Мнение от 200cm » 21 Апр 2008, 9:03

не съм специалист ама определено не чувам не характерен шум от маторя и вобще не знам как тракат биелните лагери
Обичам Родината, Мразя Държавата

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 21 Апр 2008, 12:19

Колега, просто работата натам отива и според мен :confused:
това с минералното масло даже още повече влошава нещата ,то не стига ,че е вода ами и като загрее гледай какво става :help:
Ако не искаш да го отваряш мотора ,купи добавка на лики Моли примерно и я сипи в това масло ,би трябвало малко да се оправят нещата за не много време ...

Не знам дали имаш около 1500 лв за ремонт на този етап ,но ако отремонтираш двигателя ще видиш за какво удоволствие говорим :D
Аз съм на около 200 000 км след основен ремонт и сутрин като паля колата лампата ми загасва за максимум 1 секунда :idea: разхвърляла маслото из двигателя през деня ми гасне докато въртя на стартер :idea: Винаги съм карал със синтетики и то доста яки ...


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 21 Апр 2008, 13:27

хмм синтетиката е доста по рядка от минералното...по средата по гъстота разбираемо е полусинтетиката...0В150 ми е маслото на мотора и е буквално на вода още като ново

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: E 34

Мнение от 200cm » 21 Апр 2008, 13:41

ако някои успее да ми гарантира че до 1500лв. ще се класирам почти сигурно ще го правя (това е колата в която си заслужавам да инвестирам в границите на нормалното), за момента ми опънаха около 1700-2500лв. което ми идва малко нанагорно, и аз се знам едно нещо почна ли да го правя ще гледам да е качествено , отворя ли го как видя че нещо е затръгвало просто няма да се замисля

ако някои колега е правил подобни операций моля да сподели колко е струвало удоволствието
Обичам Родината, Мразя Държавата

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 21 Апр 2008, 13:49

Колега, събери цени за всички части ,които се сменят по глава ,всичко необходимо по коляно-мотовилковата група и всички гарнитури и семеринги аз ще попитам вдругиден моя майстор за това колко пари ще струва и ще се разбере ....


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: E 34

Мнение от 200cm » 21 Апр 2008, 14:27

по моите груби и невежи сметки около 500лв. са чаркалъците по цени от realoem.com , само че гаранция пропускам части който ще ми трябват и важни неща като шлайфане и тем подобни
Обичам Родината, Мразя Държавата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: E 34

Мнение от 200cm » 21 Апр 2008, 14:44

когато избирах колата се колебаех между М20Б25 и М50Б20, тогава някои спомена че М20 става много лесно на 3.1л. , така и така мотора ще се отваря и ще се ръсят пари, ако някои има инфо и е правил подобно нещо колко $$$ излиза
Обичам Родината, Мразя Държавата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 21 Апр 2008, 14:54

тва за 1500 лв ще смениш целия матор бре от -до :shock: :shock:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 22 Апр 2008, 11:21

и защо за да се сменят биелните лагери трябва да се сваля главата че не мога да се сетя....колега ако ще правиш основен ремонт ще ти трябват към 2500 лв.но за смяна на основните и биелните лагери и шлайфане на коляновия вал които вероятно са в основата на загубата на налягане ще ти стигнат към 400-500 лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: E 34

Мнение от 200cm » 22 Апр 2008, 12:50

Вчера казах на един познат (самоук майстор) и ме попита същото защо да свалям главата, това май е едно от малкото неща което не съм правил никога и хабер си нямам как става , сега остава да намеря някои да извърши операцията, че не искам аз да се уча точно на тази кола, преди на ХЛопела се учех каквото и да станеше сам си го правих и смея да твърдя че се справях, но към БМВ-то се отнасям с уважение :lalala: 400-500лв. звучи много добре
Обичам Родината, Мразя Държавата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: E 34

Мнение от 200cm » 22 Апр 2008, 14:21

преди малко ми казаха че трябвало да се вдигне мотора за да се свали картера, защото гредата на предния мост пречела да излезне :dunno: , до сега съм си сменял 2 пъти сам маслото и нямам спомен нещо да ми е пречило :dunno:

трябва ли да се вдига мотора???
Обичам Родината, Мразя Държавата

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook