Въпрос с повишена трудност
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпрос с повишена трудност
Колеги онзи ден в жегите почнах да екпериментирам и наистина никога не бих предположил, че може да имам такъв проблем. Става въпрос за някакво неразбирателство между климатика и газовия инжекцион
! Ето описвам по-подробно. Значи миналото лято климатика си бачкаше , не беше много силен ама работеше после сложих ГИ и сега в жегите онзи ден за пръв път викам да го пусна, че да не се потим много
. И натискам копчето - ама резултат никакъв. Не говоря въобще за охлаждане ами за това, че той въобще не тръгва - нито лампата на бутона светва нито се усеща по оборотите на двигателя, нито се чува лекия звук на компресора когато работи. Натисках като луд резултат никакъв. Проверих бушоните - всичко здраво. Реших да рестартна колата и изключих акумулатора
. След това климатика тръгна (обаче бях на бензин) като ми загря двигателя и ми превключи на газ и оп се изключи - разбирам по това, че лампата му изгасна. Следва пак изключване на акумулатора и този път оставих колата само на бензин покарах малко палих я гасих я няма проблем = климатика включен. Както е включен климатика понечвам да мина на газ и задържам бутона на газта обаче не минава и пак пробвах и пак не минава . Помъчих се още малко и взе че тръгна на газ и с включен климатик. Ама после спрях изгасих колата и като я палнах и пак не иска да се включва климатика . Е кажете ми къде може да е проблема !?



- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
иди си при тия дето са ти слагали газовицата да си я оправят...ина4е нищо общо нема между климата и газовицата--две савсем разли4ни понятия 


ivan. написа:да не му е малко фриона и да вкл.защитата
Че му е малко фреона малко му е, защото още миналата година беше малко и сега даже като беше включен почти не охлаждаше . Сигурно ли е, че има защита против малко фреон ? Ако се окаже това направо....


- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
bmwfena написа:иди си при тия дето са ти слагали газовицата да си я оправят...ина4е нищо общо нема между климата и газовицата--две савсем разли4ни понятия
Колега послушай това!!!
най-вероятно са взели + не от правилното място,или са използвали някой температурен датчик на готово!!!
това са само предполуженя

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
добре
искам да попитам за да не отварям нова тема и понеже нямам опит с климатиците на тия коли
от къде се губи този фреон?
и защо?
искам да попитам за да не отварям нова тема и понеже нямам опит с климатиците на тия коли
от къде се губи този фреон?
и защо?

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
_65536_kb_sec_ написа:добре
искам да попитам за да не отварям нова тема и понеже нямам опит с климатиците на тия коли
от къде се губи този фреон?
и защо?
Ми тук нада, там гума, 2 винтила, общо взето има от де да се загуби. Нормално е за дозареждаш на няколко години по малко, поне тоя дето ми зарежда моя климатик така ми каза, ако тряба да го цитирам "на година по 300гр.", обаче пък не можа да ми обясни що на е34-ка за 2 год. при мен не стана нужно да и доливам, нито пък тоя от който я зех е доливал.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Обикновенно от цевичките изтича фреон...Те се сменят...Мойта беше за доливане близо кило и пак включваше компресора...Ама миналата година я оправихме и дори и цевичките сменихме... От тях идва белята...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
не, плюнчи го_65536_kb_sec_ написа:и ко ша правиш - заварка ли ?

Заварява се, ако може, т.е. мястото позволява, ако не се сменя.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Pavlinius написа:ivan. написа:да не му е малко фриона и да вкл.защитата
Че му е малко фреона малко му е, защото още миналата година беше малко и сега даже като беше включен почти не охлаждаше . Сигурно ли е, че има защита против малко фреон ? Ако се окаже това направо....![]()
. Аз окачвах да върти дори и с малко фреон, просто да не охлажда !
Защита има

Ходи да ти допълнят, и после при газаджиите да видят к`во са засрали.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Pavlinius написа:Явно ще ходя да зареждам и да сменям маслото на компресора. Чудя се къде да отида. Последно имаше теми миналото лято. Нещо по-пресничко като съвет ? Спомням си, че миналата година в студентски град ми казаха някаква цифра отиваше към 150лв за зареждане с Р134.

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани