E34 524td може и да ви звучи скучничкооо(за продан спешно!!)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

E34 524td може и да ви звучи скучничкооо(за продан спешно!!)

Мнение от mx13 » 07 Апр 2008, 23:39

Здравейте на всички фенове на Баварската Мощ!!!
Нов съм в форума,главно поради две причини,1во от скоро се сдобих с горепосочената "нафтова печка" това е 2рото БМВ в моя живот и 2рата причина е че когато имах първото си Е21 328i този форум не съществуваше,но нека спра да ви отекчвам и ви кажа какво мисля да правя.
"печката" си я взех за под 2000лв,поради стечения на обстоятелствата,беше в много занемарен вид,но намерих една немска сервизна книжка в която се е водил постоянен отчет на живота на колата до преди удара!!!(калата е влязла между пикап и кола)
смених предните два калника и ми я докараха на ход от Германия
колата е 92 и е на рялни 253000км,за екстри неможе и дума да става,НО мотора е в перфектно състояние,ходовата част също,днес и смених тампоните на задния мост!!!
Решил съм да и сложа един интерколер,но имам само от А6 2002,който е твърде голям ,и почти съм уредил да го заменя за един от Корадо Г60,мисля един Бууст-контролер да и взема ,че да компенсирам намаляването на буста след интерколера!!!
Въпроса ми е как да я обогата малко щото днес скивах ,че помпата е с електронно управляние???
замислям и по-голямо турбо,но това е за по-нататък.
Целта на занятието ми е:да направя старата "нафтена печица" по-Бърза от голямата си кака 525TDS!!!
Днес след като смениха всички филтри и масла,я пробвах на магистралата скоростомера показа малко след 215,колата върви много добре до 190 но после не и стига малко вътък,надявам се утре да ми донесат и G-TECH ,че да я видим за какво време ще даде на 1/4 миля!
Колеги пределно ми е ясно ,ЧЕ това не е кола за такава цел ,но просто искам да я видя за какъв ресурс става на въпрос???
ако някой има инфо относно на какъв бууст е направена тази "печица" Стоково да върви ,моля да сподели !!!
А пък аз ще ви пиша редовно до къде съм стинал със пробуждането на кончетата!!!
Чао за сега :
шпер-а най ме радва от всичко!!! :D :D :D
Последна промяна mx13 на 13 Май 2008, 8:34, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 07 Апр 2008, 23:56

Провери първо вси4ки вакумни марку4и(ако са стари ги смени с нови,а ако не ги по4исти и оплатни хубаво)вклю4ително и този за баипаса на турбината,поиграи си с гнп-то(пусни и пове4ко нафта)и не ти трябва нито кулер,нито буст контрол-този мотор си е достатъ4но пъргав,по-тих от тдс-а ,а и нямаш проблема с разтгнатите вериги.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 08 Апр 2008, 8:24

Благодаря колега,но как точно да си поиграяс помпата?!?!
Чух за чип?!!!!??? ама на такава стара кола дали може незнам!!!
целта ми е да го направя по-бързо и по-пъргаво от ТДС!!!
а за веригата си прав,днес имам малко задачки ,но ще ми остане поне един час време за работа по "печката" ще и сменя ремъка!!! :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 08 Апр 2008, 8:33

Ето колега про4ети тази тема и ще ти стане ясно за какво става вапрос.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=60723

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 08 Апр 2008, 10:37

Здравейте,
Чип също може колега, но по добре ако може да се справиш с помпата поиграй си с нея(поне ще ти останат малко излишни пари). Прочети темите които са дадени в подписа на колегата zvetiko. Послушай колегите в този подфорум защото са напред с матеряла ;) .
Добавяне на кулер само че е за е36
По принцип при тебе налягането на турбината трябва да е ~0.8 бара(ако не е сменено вече) може също да го увеличиш(освен подаване на повече гориво, но внимателно и на малки стъпки). Пробвал съм го до 2 бара и си надува, но колата издава странни звуци. На 1.2-1.3 бара си е чудесно.
Когато правиш някакви интервации ако имаш възможност по снимай и споделяй стъпките, лично на мене ще ми е интересно(сигурно и на другите колеги)
Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 08 Апр 2008, 15:21

колеги днес време за ремъка не устана,Но пък да бутна помпата имах 2 минутки.
Резултата е точно това което търсех!!!!
бутнах я само с 0.4-0.7мм оборотите ми скочиха със 100,бууста идва по-рано с около 300-400 оборота от 2100/2200 на 1800об/мин
мисля да елиминирам АРГ-то ,но за сега времето ми е ограничено!!!
цялата настройка ми отне макс 5мин,защото главата на помпата беше само с Т30, :D :D :D :D
по-късно и снимчици ще има !!!
п.п.
следи по пътищата останаха много!!!!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 08 Апр 2008, 15:30

Браво колега-сега смени вакумите(този за баипаса да отива в колектора,а този за мап-а долу на турбината),даи малко закъснение на гнп-та за да има сила и във високите(като преди да я събереш пробваи как пали)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 08 Апр 2008, 23:22

Това с маркучите без интерколер, се съмнявам да има много ефект но ще го направя,а колкото до закъснението имам си достатъчно,преди да подхвана тази темичка,1во това направих!
сега "печицата" работи много мекичко и малко трудно пали,хахах
Я дайте един съвет от къде да взема маркучета и колко ми трябва?!?!?
1.5 дали ще стигне???
работата с интерколер е уговорена давам от А6-та и вземам от Корадото,така че се надявам следващата седмица вече да съм на 1/2 ТДС,хахахаа
Я кажете на колко да навия турбото,аз си мислех на 1,2-1,4.
сега е на 0.8 или поне така трябва да е!! :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 09 Апр 2008, 13:40

Колеги ето колко ми се вдигнаха оборотите:
Изображение

Изображение
колеги да ви попитам един много тъп въпрос:
как да си зануля на тъблото сигнала за смяна на масло?
благодаря предварително!!!!
някой знае ли дали "печката" има катализатор?
ако има май ще го махна!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 09 Апр 2008, 23:32

Не май ами е задължително. Така ще я отпушиш мъничко.

Успех и ще следя как се развива темата
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 10 Апр 2008, 8:47

mx13 зануляването на таблото за маслото става по следния начин: взимаш си една жичка,кабелче или нещо такова отваряш предния капак отпред в ляво има една голяма букса с доста пинове които си имат номера намираш пин 19 и 7 правиш мост м/у тях давашш на контакт задържаш около 10сек и се занулява. По принцип тая интервенция се прави с една машинка която я закачат към тая голяма букса и вземат около 10лв за тази интервенция но това с жичката пробвано и работи. Тука някъде във форума имаше една такава тема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 11 Апр 2008, 13:52

колеги благодаря за инфото..
днес и хакнах и буустконтролер,надух я на 1,2 и неми стига нафтата!!! :(
върви много до 4хил оборота и после направо спира!!!!
сега смятамда янамаля на 1.0 да видимко ши стане,ще пиша по-късно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 11 Апр 2008, 18:52

я виж тва кво вади 133кв :shock: :shock:
524тд+кулер и незнам още кво
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 12 Апр 2008, 7:08

stambo_81dg написа:я виж тва кво вади 133кв :shock: :shock:
524тд+кулер и незнам още кво

Кое бе Стамбо, я дай повече инфо, че рано сутрин в събота ми давате идеи да ходя да въртя гайки по турбото. :mhihi:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 12 Апр 2008, 11:08

Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook