E34 524td може и да ви звучи скучничкооо(за продан спешно!!)
Модератор: Технически модератори
59 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
E34 524td може и да ви звучи скучничкооо(за продан спешно!!)
Здравейте на всички фенове на Баварската Мощ!!!
Нов съм в форума,главно поради две причини,1во от скоро се сдобих с горепосочената "нафтова печка" това е 2рото БМВ в моя живот и 2рата причина е че когато имах първото си Е21 328i този форум не съществуваше,но нека спра да ви отекчвам и ви кажа какво мисля да правя.
"печката" си я взех за под 2000лв,поради стечения на обстоятелствата,беше в много занемарен вид,но намерих една немска сервизна книжка в която се е водил постоянен отчет на живота на колата до преди удара!!!(калата е влязла между пикап и кола)
смених предните два калника и ми я докараха на ход от Германия
колата е 92 и е на рялни 253000км,за екстри неможе и дума да става,НО мотора е в перфектно състояние,ходовата част също,днес и смених тампоните на задния мост!!!
Решил съм да и сложа един интерколер,но имам само от А6 2002,който е твърде голям ,и почти съм уредил да го заменя за един от Корадо Г60,мисля един Бууст-контролер да и взема ,че да компенсирам намаляването на буста след интерколера!!!
Въпроса ми е как да я обогата малко щото днес скивах ,че помпата е с електронно управляние???
замислям и по-голямо турбо,но това е за по-нататък.
Целта на занятието ми е:да направя старата "нафтена печица" по-Бърза от голямата си кака 525TDS!!!
Днес след като смениха всички филтри и масла,я пробвах на магистралата скоростомера показа малко след 215,колата върви много добре до 190 но после не и стига малко вътък,надявам се утре да ми донесат и G-TECH ,че да я видим за какво време ще даде на 1/4 миля!
Колеги пределно ми е ясно ,ЧЕ това не е кола за такава цел ,но просто искам да я видя за какъв ресурс става на въпрос???
ако някой има инфо относно на какъв бууст е направена тази "печица" Стоково да върви ,моля да сподели !!!
А пък аз ще ви пиша редовно до къде съм стинал със пробуждането на кончетата!!!
Чао за сега :
шпер-а най ме радва от всичко!!!

Нов съм в форума,главно поради две причини,1во от скоро се сдобих с горепосочената "нафтова печка" това е 2рото БМВ в моя живот и 2рата причина е че когато имах първото си Е21 328i този форум не съществуваше,но нека спра да ви отекчвам и ви кажа какво мисля да правя.
"печката" си я взех за под 2000лв,поради стечения на обстоятелствата,беше в много занемарен вид,но намерих една немска сервизна книжка в която се е водил постоянен отчет на живота на колата до преди удара!!!(калата е влязла между пикап и кола)
смених предните два калника и ми я докараха на ход от Германия
колата е 92 и е на рялни 253000км,за екстри неможе и дума да става,НО мотора е в перфектно състояние,ходовата част също,днес и смених тампоните на задния мост!!!
Решил съм да и сложа един интерколер,но имам само от А6 2002,който е твърде голям ,и почти съм уредил да го заменя за един от Корадо Г60,мисля един Бууст-контролер да и взема ,че да компенсирам намаляването на буста след интерколера!!!
Въпроса ми е как да я обогата малко щото днес скивах ,че помпата е с електронно управляние???
замислям и по-голямо турбо,но това е за по-нататък.
Целта на занятието ми е:да направя старата "нафтена печица" по-Бърза от голямата си кака 525TDS!!!
Днес след като смениха всички филтри и масла,я пробвах на магистралата скоростомера показа малко след 215,колата върви много добре до 190 но после не и стига малко вътък,надявам се утре да ми донесат и G-TECH ,че да я видим за какво време ще даде на 1/4 миля!
Колеги пределно ми е ясно ,ЧЕ това не е кола за такава цел ,но просто искам да я видя за какъв ресурс става на въпрос???
ако някой има инфо относно на какъв бууст е направена тази "печица" Стоково да върви ,моля да сподели !!!
А пък аз ще ви пиша редовно до къде съм стинал със пробуждането на кончетата!!!
Чао за сега :
шпер-а най ме радва от всичко!!!



Последна промяна mx13 на 13 Май 2008, 8:34, променена общо 1 път
Провери първо вси4ки вакумни марку4и(ако са стари ги смени с нови,а ако не ги по4исти и оплатни хубаво)вклю4ително и този за баипаса на турбината,поиграи си с гнп-то(пусни и пове4ко нафта)и не ти трябва нито кулер,нито буст контрол-този мотор си е достатъ4но пъргав,по-тих от тдс-а ,а и нямаш проблема с разтгнатите вериги.
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
Благодаря колега,но как точно да си поиграяс помпата?!?!
Чух за чип?!!!!??? ама на такава стара кола дали може незнам!!!
целта ми е да го направя по-бързо и по-пъргаво от ТДС!!!
а за веригата си прав,днес имам малко задачки ,но ще ми остане поне един час време за работа по "печката" ще и сменя ремъка!!!
Чух за чип?!!!!??? ама на такава стара кола дали може незнам!!!
целта ми е да го направя по-бързо и по-пъргаво от ТДС!!!
а за веригата си прав,днес имам малко задачки ,но ще ми остане поне един час време за работа по "печката" ще и сменя ремъка!!!

- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Ето колега про4ети тази тема и ще ти стане ясно за какво става вапрос.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=60723
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=60723
Здравейте,
Чип също може колега, но по добре ако може да се справиш с помпата поиграй си с нея(поне ще ти останат малко излишни пари). Прочети темите които са дадени в подписа на колегата zvetiko. Послушай колегите в този подфорум защото са напред с матеряла
.
Добавяне на кулер само че е за е36
По принцип при тебе налягането на турбината трябва да е ~0.8 бара(ако не е сменено вече) може също да го увеличиш(освен подаване на повече гориво, но внимателно и на малки стъпки). Пробвал съм го до 2 бара и си надува, но колата издава странни звуци. На 1.2-1.3 бара си е чудесно.
Когато правиш някакви интервации ако имаш възможност по снимай и споделяй стъпките, лично на мене ще ми е интересно(сигурно и на другите колеги)
Поздрави
Чип също може колега, но по добре ако може да се справиш с помпата поиграй си с нея(поне ще ти останат малко излишни пари). Прочети темите които са дадени в подписа на колегата zvetiko. Послушай колегите в този подфорум защото са напред с матеряла

Добавяне на кулер само че е за е36
По принцип при тебе налягането на турбината трябва да е ~0.8 бара(ако не е сменено вече) може също да го увеличиш(освен подаване на повече гориво, но внимателно и на малки стъпки). Пробвал съм го до 2 бара и си надува, но колата издава странни звуци. На 1.2-1.3 бара си е чудесно.
Когато правиш някакви интервации ако имаш възможност по снимай и споделяй стъпките, лично на мене ще ми е интересно(сигурно и на другите колеги)
Поздрави
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
колеги днес време за ремъка не устана,Но пък да бутна помпата имах 2 минутки.
Резултата е точно това което търсех!!!!
бутнах я само с 0.4-0.7мм оборотите ми скочиха със 100,бууста идва по-рано с около 300-400 оборота от 2100/2200 на 1800об/мин
мисля да елиминирам АРГ-то ,но за сега времето ми е ограничено!!!
цялата настройка ми отне макс 5мин,защото главата на помпата беше само с Т30,
по-късно и снимчици ще има !!!
п.п.
следи по пътищата останаха много!!!!
Резултата е точно това което търсех!!!!
бутнах я само с 0.4-0.7мм оборотите ми скочиха със 100,бууста идва по-рано с около 300-400 оборота от 2100/2200 на 1800об/мин
мисля да елиминирам АРГ-то ,но за сега времето ми е ограничено!!!
цялата настройка ми отне макс 5мин,защото главата на помпата беше само с Т30,




по-късно и снимчици ще има !!!
п.п.
следи по пътищата останаха много!!!!
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
Това с маркучите без интерколер, се съмнявам да има много ефект но ще го направя,а колкото до закъснението имам си достатъчно,преди да подхвана тази темичка,1во това направих!
сега "печицата" работи много мекичко и малко трудно пали,хахах
Я дайте един съвет от къде да взема маркучета и колко ми трябва?!?!?
1.5 дали ще стигне???
работата с интерколер е уговорена давам от А6-та и вземам от Корадото,така че се надявам следващата седмица вече да съм на 1/2 ТДС,хахахаа
Я кажете на колко да навия турбото,аз си мислех на 1,2-1,4.
сега е на 0.8 или поне така трябва да е!!
сега "печицата" работи много мекичко и малко трудно пали,хахах
Я дайте един съвет от къде да взема маркучета и колко ми трябва?!?!?
1.5 дали ще стигне???
работата с интерколер е уговорена давам от А6-та и вземам от Корадото,така че се надявам следващата седмица вече да съм на 1/2 ТДС,хахахаа
Я кажете на колко да навия турбото,аз си мислех на 1,2-1,4.
сега е на 0.8 или поне така трябва да е!!

- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Не май ами е задължително. Така ще я отпушиш мъничко.
Успех и ще следя как се развива темата
Успех и ще следя как се развива темата
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
mx13 зануляването на таблото за маслото става по следния начин: взимаш си една жичка,кабелче или нещо такова отваряш предния капак отпред в ляво има една голяма букса с доста пинове които си имат номера намираш пин 19 и 7 правиш мост м/у тях давашш на контакт задържаш около 10сек и се занулява. По принцип тая интервенция се прави с една машинка която я закачат към тая голяма букса и вземат около 10лв за тази интервенция но това с жичката пробвано и работи. Тука някъде във форума имаше една такава тема.
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
колеги благодаря за инфото..
днес и хакнах и буустконтролер,надух я на 1,2 и неми стига нафтата!!!
върви много до 4хил оборота и после направо спира!!!!
сега смятамда янамаля на 1.0 да видимко ши стане,ще пиша по-късно
днес и хакнах и буустконтролер,надух я на 1,2 и неми стига нафтата!!!

върви много до 4хил оборота и после направо спира!!!!
сега смятамда янамаля на 1.0 да видимко ши стане,ще пиша по-късно
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
stambo_81dg написа:я виж тва кво вади 133кв![]()
![]()
524тд+кулер и незнам още кво
Кое бе Стамбо, я дай повече инфо, че рано сутрин в събота ми давате идеи да ходя да въртя гайки по турбото.

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
аве забраил съм да постна линка ве
http://youtube.com/watch?v=tjpnfuKJ43c&feature=related
http://youtube.com/watch?v=v3IfYJdAiMc&feature=related



http://youtube.com/watch?v=tjpnfuKJ43c&feature=related


http://youtube.com/watch?v=v3IfYJdAiMc&feature=related
59 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани