Прегряване
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Прегряване
Историята е следната:
Тръгвам към провинцията и зареждам на Б+, мия колата и спирам след автомивката да кача народа. Буквално за 15 сек дигна до червено. Преди никога не е правила така. (И преди съм имал проблеми с силикона ама так не е правило. Пак грее ама много по-бавно.)Спирам. Отварям капака дзверя се... двигателя даже не беше много горещ. Вода има.. Викам си тва е от датчика. Сигурно се е намокрил от мивката. Паля и температурата си е нормална. При едно село като намалих по дупките пак загря и пак много бързо и пак до края на червеното. Пак се спусна. Така бая пъти. Като стигнах обаче до Лом в града седя бая време в червеното. Сетих се за тиа съединител и се оказа че е от него.
Пробих го и му сложих един шплент за да се прибера до София. Копелето беше изхвърлило почти сичката вода но въпреки всичко в казанчето беше пъно до половината. Явно беше направило възглавница ама аз де да се усетя та я карах и 2-3 км без вода почти
Кат загря пак се усетих и зех да отвивам обезвъздушителя. От там яко фъщи пара. Доливам много литри вода. Сигурно 5-6 литра. След това температурата седеше на една линия преди средата.
Знам че при прегряване ако изкривиш главата в антифриза плуват мазни петна а маслото става на боза. При мен няма такова нещо. Занм, че би трябвало да има и промяна в мощноста. На мен ми се струва че има обаче не знам дали не си внушавам. По капачката на маслото има едно като бяла пяна такова. Прилича ми на вода. Бащата вика че било нормално по капачката да има конденз...?!?
Дали съм го преебал ? Знае ли някой колко ще струва ремонта ако съм го преебал. С Ванос е.
Тръгвам към провинцията и зареждам на Б+, мия колата и спирам след автомивката да кача народа. Буквално за 15 сек дигна до червено. Преди никога не е правила така. (И преди съм имал проблеми с силикона ама так не е правило. Пак грее ама много по-бавно.)Спирам. Отварям капака дзверя се... двигателя даже не беше много горещ. Вода има.. Викам си тва е от датчика. Сигурно се е намокрил от мивката. Паля и температурата си е нормална. При едно село като намалих по дупките пак загря и пак много бързо и пак до края на червеното. Пак се спусна. Така бая пъти. Като стигнах обаче до Лом в града седя бая време в червеното. Сетих се за тиа съединител и се оказа че е от него.
Пробих го и му сложих един шплент за да се прибера до София. Копелето беше изхвърлило почти сичката вода но въпреки всичко в казанчето беше пъно до половината. Явно беше направило възглавница ама аз де да се усетя та я карах и 2-3 км без вода почти

Знам че при прегряване ако изкривиш главата в антифриза плуват мазни петна а маслото става на боза. При мен няма такова нещо. Занм, че би трябвало да има и промяна в мощноста. На мен ми се струва че има обаче не знам дали не си внушавам. По капачката на маслото има едно като бяла пяна такова. Прилича ми на вода. Бащата вика че било нормално по капачката да има конденз...?!?
Дали съм го преебал ? Знае ли някой колко ще струва ремонта ако съм го преебал. С Ванос е.
При мен беше превъртяла водната помпа и от Дару решиха, че ми се е изкривила леко главата.
Като отвориха мотора решили да сменят всичко по него - ремъци, ролки, гарнитури, свещи, абе всичко, което се сменя.
Сметката ми беше около 2200,- лв.
Ако не мемързи ще я сканирам и ще я пусна да видиш какво точно са правили, защото е доста подробна фактурата.
Като отвориха мотора решили да сменят всичко по него - ремъци, ролки, гарнитури, свещи, абе всичко, което се сменя.
Сметката ми беше около 2200,- лв.
Ако не мемързи ще я сканирам и ще я пусна да видиш какво точно са правили, защото е доста подробна фактурата.
аз по нищо не разбрах - просто постоянно прегряваше. Карах я първо на едни майстори - смениха и термостата и я обезвъздушиха, но пак си прегряваше и от парното духаше студено, вместо топло.
Като я зкарах в Дару кар първо я качиха на някакъв стенд да я проверят какво и е и решиха че има нужда от шлайфане на главата.
Проверката на стенда е около 10-15 лв., и нищо не типречи да го провериш там - все пак никой не те здължава после да я вкараш при тях за ремонт.
Като я зкарах в Дару кар първо я качиха на някакъв стенд да я проверят какво и е и решиха че има нужда от шлайфане на главата.
Проверката на стенда е около 10-15 лв., и нищо не типречи да го провериш там - все пак никой не те здължава после да я вкараш при тях за ремонт.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
И мойта е дигала до червеното като изхвърлила антифриза докато се усетя ,но не се изкриви главата ..15 К съм минал поне оттогава няма проблеми .. така че може да си късметлия и да не е крива 

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
chefo нещо си в грешка за шестаците здрави са и то бая и аз посетих червената зона наскоро ама съм си прав 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Щом има бяло сигурно е омешала маслото и антифриза(трябва да е като грес).
Миналата година аз имах същия проблем-превъртяла водна помпа.
Наложи се шлайф 2 десети.Със смяна на водна помпа,термостат,
гумички на клапани,гарнитури+гарнитури на колектори,ренген на глава,
шлайф+труд=около 1000 Лв.
Миналата година аз имах същия проблем-превъртяла водна помпа.
Наложи се шлайф 2 десети.Със смяна на водна помпа,термостат,
гумички на клапани,гарнитури+гарнитури на колектори,ренген на глава,
шлайф+труд=около 1000 Лв.
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
да ама тои няколко пъти е посетил червената зона, така че наи добре, гарнитура глава , проверка глава и лице на глава и да се види проблема с вдигащите градуси!!!
Зимане на лице е към 20-25леве, проверка за пукнатини е безпари поне във Варна, гарнитура от 60лева нагоре и тн, аве към 200-300 лева зависи ко смениш
Зимане на лице е към 20-25леве, проверка за пукнатини е безпари поне във Варна, гарнитура от 60лева нагоре и тн, аве към 200-300 лева зависи ко смениш



13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани