въпрос за автоматика
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
въпрос за автоматика
нека знаещите да кажат моля
чудиме се с един приятел дали автомата на Е32 има радиатор и дали има системата овърдрайв (overdrive) демек при високи скорости да сваля оборотите??
за инфо скоростите са ZF 4HP22/24
чудиме се с един приятел дали автомата на Е32 има радиатор и дали има системата овърдрайв (overdrive) демек при високи скорости да сваля оборотите??

за инфо скоростите са ZF 4HP22/24

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: въпрос за автоматика
_65536_kb_sec_ написа:нека знаещите да кажат моля
чудиме се с един приятел дали автомата на Е32 има радиатор и дали има системата овърдрайв (overdrive) демек при високи скорости да сваля оборотите??
за инфо скоростите са ZF 4HP22/24
Колега,аз поне не знам да има на BMW автоматична кутия без радиатор-обикновено е интегриран във водният радиатор.За overdrive нищо не мога да кажа-моята е ZF 5HP18 и не съм забелязъл подобна функция,предишната беше четиристепенна и там нямаше подобно нещо.
Re: въпрос за автоматика
Пепи и моята е 5hp 18 и я имаше тази с-ма,като караш с около 100км на 1500 оборота и като пуснеш педала на газта отиваше на 800оборотаzvetiko написа:_65536_kb_sec_ написа:нека знаещите да кажат моля
чудиме се с един приятел дали автомата на Е32 има радиатор и дали има системата овърдрайв (overdrive) демек при високи скорости да сваля оборотите??
за инфо скоростите са ZF 4HP22/24
Колега,аз поне не знам да има на BMW автоматична кутия без радиатор-обикновено е интегриран във водният радиатор.За overdrive нищо не мога да кажа-моята е ZF 5HP18 и не съм забелязъл подобна функция,предишната беше четиристепенна и там нямаше подобно нещо.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: въпрос за автоматика
ivan. написа:Пепи и моята е 5hp 18 и я имаше тази с-ма,като караш с около 100км на 1500 оборота и като пуснеш педала на газта отиваше на 800оборотаzvetiko написа:_65536_kb_sec_ написа:нека знаещите да кажат моля
чудиме се с един приятел дали автомата на Е32 има радиатор и дали има системата овърдрайв (overdrive) демек при високи скорости да сваля оборотите??
за инфо скоростите са ZF 4HP22/24
Колега,аз поне не знам да има на BMW автоматична кутия без радиатор-обикновено е интегриран във водният радиатор.За overdrive нищо не мога да кажа-моята е ZF 5HP18 и не съм забелязъл подобна функция,предишната беше четиристепенна и там нямаше подобно нещо.
Ох,очевидно не съм запознат с тази система и какво точно прави-извинявам се за некомпетентното мнение.

- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
Re: въпрос за автоматика
zvetiko написа:_65536_kb_sec_ написа:нека знаещите да кажат моля
чудиме се с един приятел дали автомата на Е32 има радиатор и дали има системата овърдрайв (overdrive) демек при високи скорости да сваля оборотите??
за инфо скоростите са ZF 4HP22/24
Колега,аз поне не знам да има на BMW автоматична кутия без радиатор-обикновено е интегриран във водният радиатор.За overdrive нищо не мога да кажа-моята е ZF 5HP18 и не съм забелязъл подобна функция,предишната беше четиристепенна и там нямаше подобно нещо.
"радиатора" не е интегриран във водния а се намира пред него. Представлява две тръбички извити като " S " като погледнеш през бъбреците и се вижда .....
относно този овердрайф

ако някой обясни наистина каква и е функцията му ще проверя дали го имам.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: въпрос за автоматика
BMW5820iA написа:zvetiko написа:_65536_kb_sec_ написа:нека знаещите да кажат моля
чудиме се с един приятел дали автомата на Е32 има радиатор и дали има системата овърдрайв (overdrive) демек при високи скорости да сваля оборотите??
за инфо скоростите са ZF 4HP22/24
Колега,аз поне не знам да има на BMW автоматична кутия без радиатор-обикновено е интегриран във водният радиатор.За overdrive нищо не мога да кажа-моята е ZF 5HP18 и не съм забелязъл подобна функция,предишната беше четиристепенна и там нямаше подобно нещо.
"радиатора" не е интегриран във водния а се намира пред него. Представлява две тръбички извити като " S " като погледнеш през бъбреците и се вижда .....
относно този овердрайфнищо не ми говори
ако някой обясни наистина каква и е функцията му ще проверя дали го имам.
100% е интегриран в него защото ми се е пукал и съм го сменял.

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
(overdrive)
тва е ако крайната предавка е с по-ниско от 1.00 предавателно число почти всички автоматици са така и тоя е така







- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
Re: въпрос за автоматика
zvetiko написа:BMW5820iA написа:zvetiko написа:_65536_kb_sec_ написа:нека знаещите да кажат моля
чудиме се с един приятел дали автомата на Е32 има радиатор и дали има системата овърдрайв (overdrive) демек при високи скорости да сваля оборотите??
за инфо скоростите са ZF 4HP22/24
Колега,аз поне не знам да има на BMW автоматична кутия без радиатор-обикновено е интегриран във водният радиатор.За overdrive нищо не мога да кажа-моята е ZF 5HP18 и не съм забелязъл подобна функция,предишната беше четиристепенна и там нямаше подобно нещо.
"радиатора" не е интегриран във водния а се намира пред него. Представлява две тръбички извити като " S " като погледнеш през бъбреците и се вижда .....
относно този овердрайфнищо не ми говори
ако някой обясни наистина каква и е функцията му ще проверя дали го имам.
100% е интегриран в него защото ми се е пукал и съм го сменял.
при мен не е с радиатор.
Възможно е да е различно при различните кутии


- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: въпрос за автоматика
квоо нямаш олаждане на маслото...я ако можеш снимай ни радиатора отгоре такаBMW5820iA написа:zvetiko написа:BMW5820iA написа:zvetiko написа:_65536_kb_sec_ написа:нека знаещите да кажат моля
чудиме се с един приятел дали автомата на Е32 има радиатор и дали има системата овърдрайв (overdrive) демек при високи скорости да сваля оборотите??
за инфо скоростите са ZF 4HP22/24
Колега,аз поне не знам да има на BMW автоматична кутия без радиатор-обикновено е интегриран във водният радиатор.За overdrive нищо не мога да кажа-моята е ZF 5HP18 и не съм забелязъл подобна функция,предишната беше четиристепенна и там нямаше подобно нещо.
"радиатора" не е интегриран във водния а се намира пред него. Представлява две тръбички извити като " S " като погледнеш през бъбреците и се вижда .....
относно този овердрайфнищо не ми говори
ако някой обясни наистина каква и е функцията му ще проверя дали го имам.
100% е интегриран в него защото ми се е пукал и съм го сменял.
при мен не е с радиатор.
Възможно е да е различно при различните кутии

- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
имам - но представлява две "S" образни тръбички. не е оформен като пита както твърди цветико.
сега колата е на ремонт точно заради автомата, но като си я взема ще я снимам.
ако я взема въобще щото до сега ми стъпи на 1500 ремонта, .... направо съм бесен
сега колата е на ремонт точно заради автомата, но като си я взема ще я снимам.
ако я взема въобще щото до сега ми стъпи на 1500 ремонта, .... направо съм бесен


- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
трябва да се извиня на цветико
и моя радиатор на скоростната кутия е вграден в основния...
а тези тръбички за които говорих са били охлаждането на хидравликата.

и моя радиатор на скоростната кутия е вграден в основния...
а тези тръбички за които говорих са били охлаждането на хидравликата.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BMW5820iA написа:трябва да се извиня на цветико![]()
и моя радиатор на скоростната кутия е вграден в основния...
а тези тръбички за които говорих са били охлаждането на хидравликата.
Не се притеснявай колега,дълги години и аз смятах ,че от там минава маслото на автоматика.

Колеги, при мен радиатора за охлаждането на трансмисионното масло на автоматика е отделен (виж схемата). Намира се между водния радиатор и радиатора на климатика (кондензатора).
При по-старите версии на Е34, този радиатор е вграден във водния и има 2 допълнителни щуцера един над друг от страната на преливното казанче, където влизат маркучите от скоростната кутия.
Според мен неудобствата на това решение е, че:
- първо се намалява ефективния обем на водния радиатор, което затруднява охлаждането на двигателя и
- второ охлаждането се затруднява от и без това високата температура на охладителната течност.
Приемуществото (до колкото го има) е, че няма допълнителна пречка на пътя на въздуха към водния радиатор и би трябвало охлаждането при естествен приток на въздух в движение (преди да включи виското) да е по-добро, но на практика се съмнявам дали намаления обем на водния радиатор не "изяжда" това предимство.

При по-старите версии на Е34, този радиатор е вграден във водния и има 2 допълнителни щуцера един над друг от страната на преливното казанче, където влизат маркучите от скоростната кутия.

Според мен неудобствата на това решение е, че:
- първо се намалява ефективния обем на водния радиатор, което затруднява охлаждането на двигателя и
- второ охлаждането се затруднява от и без това високата температура на охладителната течност.
Приемуществото (до колкото го има) е, че няма допълнителна пречка на пътя на въздуха към водния радиатор и би трябвало охлаждането при естествен приток на въздух в движение (преди да включи виското) да е по-добро, но на практика се съмнявам дали намаления обем на водния радиатор не "изяжда" това предимство.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани