проблем с климатика
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с климатика
Здравейте колеги,имам следния проблем с е34 м50б20 Вчера както си карах по едно време започна да духа студен въздух в купето,помислих че има въздух в системата,но се оказа че е наред,забелязах по късно обаче че компресора на климатика постоянно се включва и изключва без да е пуснат самия климатик.Според вас къде може да е проблема аз си мисля за някое реле,но не знам кое точно е за климатика,ако може някой да помогне.
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: проблем с климатика
иончев написа:Здравейте колеги,имам следния проблем с е34 м50б20 Вчера както си карах по едно време започна да духа студен въздух в купето,помислих че има въздух в системата,но се оказа че е наред,забелязах по късно обаче че компресора на климатика постоянно се включва и изключва без да е пуснат самия климатик.Според вас къде може да е проблема аз си мисля за някое реле,но не знам кое точно е за климатика,ако може някой да помогне.
Ако си включил вътрешната циркулация се включва и компресора.Иначе ето ти къде се намира релето за компресора
колега,работата е там че не съм пускал нито климатика нито циркулацията на вътрешния въздух,зелените лампички на копчетата не светят и би трябвало и климатика да е спряно но не е ,компресора се включва и изкличва сам.
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
иончев написа:колега,работата е там че не съм пускал нито климатика нито циркулацията на вътрешния въздух,зелените лампички на копчетата не светят и би трябвало и климатика да е спряно но не е ,компресора се включва и изкличва сам.
А перката върти ли ти отпред пред радиатора
колега оказа се прав за това че може да е от циркулацията на вътрешния въздух,благодарения на теб проблема е решен,оказа се че лампичката на копчето не е светнала но въпреки това циркулацията е пусната.Благодаря за помоща
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: проблем с климатика
Мой колега с Е34 се оплака от подобен "проблем". Каза, че компресорът самоволно се включвал през равни интервали от време, без да е задействан климатикът.
Търсих из нет-а за проблеми с IHKR, но единственото, на което попаднах беше при американците за E36. Един беше писал, че му се ошашкал модулът за управление, правел най-различни глупости (нищо общо със случая) --
И трябвало да презапои всичките електролитни кондензатори, с което проблемът изчезнал.
"http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1949333-Manual-A-C-fixed!"
След много търсене попаднах и на тази тема. Разбрах, че при рециркулация се включва компресорът, за да събира влагата от рециркулиращия въздух. И че това е при някои версии с IHKR - може би при по-ранните.
Колегата с Е34-то както си карал забелязал, че при изключен климатик, компресорът се включва и изключва на равни интервали, май през 6 секунди. Не можал да намери обяснение за това и накрая изключил компресора от кабелите. От две години не си е ползвал климатика, защото си мисли, че е повреден.
1. Някой може ли да обясни накратко - само при студено време ли парното работи по този начин?
- (може би когато има опасност да прави конденз по стъклата?)
2. И през какви интервали, за по колко време се включва компресорът в този режим?
Търсих из нет-а за проблеми с IHKR, но единственото, на което попаднах беше при американците за E36. Един беше писал, че му се ошашкал модулът за управление, правел най-различни глупости (нищо общо със случая) --
И трябвало да презапои всичките електролитни кондензатори, с което проблемът изчезнал.
"http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1949333-Manual-A-C-fixed!"
След много търсене попаднах и на тази тема. Разбрах, че при рециркулация се включва компресорът, за да събира влагата от рециркулиращия въздух. И че това е при някои версии с IHKR - може би при по-ранните.
Колегата с Е34-то както си карал забелязал, че при изключен климатик, компресорът се включва и изключва на равни интервали, май през 6 секунди. Не можал да намери обяснение за това и накрая изключил компресора от кабелите. От две години не си е ползвал климатика, защото си мисли, че е повреден.
1. Някой може ли да обясни накратко - само при студено време ли парното работи по този начин?
- (може би когато има опасност да прави конденз по стъклата?)
2. И през какви интервали, за по колко време се включва компресорът в този режим?
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани