КОлеги, помагайте
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
КОлеги, помагайте
Здравейте колеги,
повод да Ви пиша е,че от два-три дена сутрин като запаля и се почва едно гадно бръмчене на моторчето от вентилатора на климатроника. Мисля,че това моторче е някъде под филтъра на климатроника или се бъркам .Оттам ли се сваля ? Най-лошото е ,че това моторче работи постоянно -дори и при спрян вентилатор на климатроника и е толкова дразнещо това бръмчене ...Направо се чудя какво да правя ? Единственият начин за да спре това бръмчене е като вдигна оборотите на моторчето - това означава да работи вентилатора на максимум , но тогава става много топло ...... Някой беше пуснал някаква тема тук как се сменя или се оправя този проблем .Дайте идеи ..Предварително Ви благодаря !
Само да отблежа ,че съм сменял филтъра на климатроника преди 1 000 км -не е запушен филтър - по-скоро си мисля,че това моторче трябва да се смаже или направо да се смени -Някакви идеи ?
повод да Ви пиша е,че от два-три дена сутрин като запаля и се почва едно гадно бръмчене на моторчето от вентилатора на климатроника. Мисля,че това моторче е някъде под филтъра на климатроника или се бъркам .Оттам ли се сваля ? Най-лошото е ,че това моторче работи постоянно -дори и при спрян вентилатор на климатроника и е толкова дразнещо това бръмчене ...Направо се чудя какво да правя ? Единственият начин за да спре това бръмчене е като вдигна оборотите на моторчето - това означава да работи вентилатора на максимум , но тогава става много топло ...... Някой беше пуснал някаква тема тук как се сменя или се оправя този проблем .Дайте идеи ..Предварително Ви благодаря !
Само да отблежа ,че съм сменял филтъра на климатроника преди 1 000 км -не е запушен филтър - по-скоро си мисля,че това моторче трябва да се смаже или направо да се смени -Някакви идеи ?
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
amd написа:Бъди брутален, 4-та степен 5 минути да речем и може да се пооправи
Колега, аз нямам степени а съм с трите хоризонтални врътки като едната отляво е с градуирана скала ,а средната е с вентилатора и другата откъм пътника и тя е с градуирана скала . КОгато работи на максимум тогава шумът изчезва. Въпроса е ,че като е сложен на ''ауто'' и като загрее до температурата и трябва само да поддържа и тоя вентилатор или моторче ли какво е започва да се върти супер бавно и се чува едно гадно 'бррррр' -чак дразнещо
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
JANI е прав... там има вентилаторче зад температурния датчик на салона. Но не мога да се съглася, че управлението се вади с отверка ако ти е здрава щипката която го хваща. Сваля се като се извади бутона за нагревателя на задното стъкло отляво, там се бърка с малка отверка и се натиска щипката след което управлението се изтегля от лявата страна навън.
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
JANI написа:СВАЛИ КОНЗОЛАТА -лесно се сваля с отвертка , после ще видиш къде е изтумбено -там е винтилатор4ето , отвори , почисти боклука и праха смажи ,ако имаш под ръка оръжейна смазка -спрей най-добре и край забравяш.ПРОСТО ЛЕКО ИЗДЪРПАЙ ОТ ЛЯВАТА СТРАНА И ТЯ ЩЕ ИЗЛЕЗНЕ
Колега, днеска извадих цялата конзола с управлението за климатроника. То и без това ми беше изгоряло едното диодче, което е на платката -което осветява врътките с градусите . Смених го. Видях и това вентилаторче за което говорите - то е едно маничко такова и дори в разглобено положение пуснах да работи и се оказа,че не е от това вентилаторче звука .Май проблема е в във вентилатора на парното -'таралежа' -ония големият който се вади откъм двигателният отсек- кофти

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
sineok_pi4_ написа:JANI написа:СВАЛИ КОНЗОЛАТА -лесно се сваля с отвертка , после ще видиш къде е изтумбено -там е винтилатор4ето , отвори , почисти боклука и праха смажи ,ако имаш под ръка оръжейна смазка -спрей най-добре и край забравяш.ПРОСТО ЛЕКО ИЗДЪРПАЙ ОТ ЛЯВАТА СТРАНА И ТЯ ЩЕ ИЗЛЕЗНЕ
Колега, днеска извадих цялата конзола с управлението за климатроника. То и без това ми беше изгоряло едното диодче, което е на платката -което осветява врътките с градусите . Смених го. Видях и това вентилаторче за което говорите - то е едно маничко такова и дори в разглобено положение пуснах да работи и се оказа,че не е от това вентилаторче звука .Май проблема е в във вентилатора на парното -'таралежа' -ония големият който се вади откъм двигателният отсек- кофти( Изглежда е заминал щом задира така на ниски обороти и работи само на високи .За сега ще си карам така ,защото знам че е голяма играчка свалянето пък и едва ли може да са направи нещо по въпроса.Ще събирам пари за нов и направо в сервиза ще ми го сменят ... Имам друго питане .Докато вадех цялата конзола и като излизах от колата изпуснах цялата конзола на асфалта и от това пострада копчето за нагревателя. То нали е хванато с някаква пружинка в смисъл като се натисне и после да може да се връща след второто натискане обратно . После търсех тази пружинка,но не успях да е намеря. Имам питане -дали мога да си намеря такова копче и от къде, че сега като пусна копчето за обдухване на стъклото и нали се включва и нагревателя на стъклото и това копче като не работи и сега нагреветеля за задното стъкло си стои постоянно включен дори и да няма нужда от него . Помагайте с идеи ! Превдарително Ви благодаря !
нее бе клапите скърцат така като им е студено така правят после като се стоплат сие ок



- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
а по въпроса за копчето за нагревателя, някой да даде идея от къде да си намеря такова с пружинката дето е отдолу за връщане ...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
_65536_kb_sec_ написа:а я уточни какво му е точно на копчето
какво му липсва?
АМи нали като се натисне копчето и после има някаква пружинка вътре,която го връща ,а тя падна и сега като се натисне копчето, няма кое да го върне после за да се изключи . Идеи някакви?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
пружинка от химикалка
ако е твърде голяма точно от тия запалки Клипер пружинката която натиска камъчето е 99% същата и ще ти свърши работа
кажи дали е проработило
ако е твърде голяма точно от тия запалки Клипер пружинката която натиска камъчето е 99% същата и ще ти свърши работа
кажи дали е проработило

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани