КОлеги, помагайте

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

КОлеги, помагайте

Мнение от Vasko » 24 Яну 2008, 19:47

Здравейте колеги,
повод да Ви пиша е,че от два-три дена сутрин като запаля и се почва едно гадно бръмчене на моторчето от вентилатора на климатроника. Мисля,че това моторче е някъде под филтъра на климатроника или се бъркам .Оттам ли се сваля ? Най-лошото е ,че това моторче работи постоянно -дори и при спрян вентилатор на климатроника и е толкова дразнещо това бръмчене ...Направо се чудя какво да правя ? Единственият начин за да спре това бръмчене е като вдигна оборотите на моторчето - това означава да работи вентилатора на максимум , но тогава става много топло ...... Някой беше пуснал някаква тема тук как се сменя или се оправя този проблем .Дайте идеи ..Предварително Ви благодаря !
Само да отблежа ,че съм сменял филтъра на климатроника преди 1 000 км -не е запушен филтър - по-скоро си мисля,че това моторче трябва да се смаже или направо да се смени -Някакви идеи ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 24 Яну 2008, 23:22

Или е боклук около перката, или е клеясал и си трябва смазване

Пробвай да го подържиш на 2-ра или 3-та степен да повърти, може да се оправи

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 24 Яну 2008, 23:30

Бъди брутален, 4-та степен 5 минути да речем и може да се пооправи :lol:
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 25 Яну 2008, 0:00

amd написа:Бъди брутален, 4-та степен 5 минути да речем и може да се пооправи :lol:


Колега, аз нямам степени а съм с трите хоризонтални врътки като едната отляво е с градуирана скала ,а средната е с вентилатора и другата откъм пътника и тя е с градуирана скала . КОгато работи на максимум тогава шумът изчезва. Въпроса е ,че като е сложен на ''ауто'' и като загрее до температурата и трябва само да поддържа и тоя вентилатор или моторче ли какво е започва да се върти супер бавно и се чува едно гадно 'бррррр' -чак дразнещо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 25 Яну 2008, 0:52

СВАЛИ КОНЗОЛАТА -лесно се сваля с отвертка , после ще видиш къде е изтумбено -там е винтилатор4ето , отвори , почисти боклука и праха смажи ,ако имаш под ръка оръжейна смазка -спрей най-добре и край забравяш.ПРОСТО ЛЕКО ИЗДЪРПАЙ ОТ ЛЯВАТА СТРАНА И ТЯ ЩЕ ИЗЛЕЗНЕ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 25 Яну 2008, 9:52

JANI е прав... там има вентилаторче зад температурния датчик на салона. Но не мога да се съглася, че управлението се вади с отверка ако ти е здрава щипката която го хваща. Сваля се като се извади бутона за нагревателя на задното стъкло отляво, там се бърка с малка отверка и се натиска щипката след което управлението се изтегля от лявата страна навън.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 27 Яну 2008, 19:38

JANI написа:СВАЛИ КОНЗОЛАТА -лесно се сваля с отвертка , после ще видиш къде е изтумбено -там е винтилатор4ето , отвори , почисти боклука и праха смажи ,ако имаш под ръка оръжейна смазка -спрей най-добре и край забравяш.ПРОСТО ЛЕКО ИЗДЪРПАЙ ОТ ЛЯВАТА СТРАНА И ТЯ ЩЕ ИЗЛЕЗНЕ



Колега, днеска извадих цялата конзола с управлението за климатроника. То и без това ми беше изгоряло едното диодче, което е на платката -което осветява врътките с градусите . Смених го. Видях и това вентилаторче за което говорите - то е едно маничко такова и дори в разглобено положение пуснах да работи и се оказа,че не е от това вентилаторче звука .Май проблема е в във вентилатора на парното -'таралежа' -ония големият който се вади откъм двигателният отсек- кофти :(( Изглежда е заминал щом задира така на ниски обороти и работи само на високи .За сега ще си карам така ,защото знам че е голяма играчка свалянето пък и едва ли може да са направи нещо по въпроса.Ще събирам пари за нов и направо в сервиза ще ми го сменят ... Имам друго питане .Докато вадех цялата конзола и като излизах от колата изпуснах цялата конзола на асфалта и от това пострада копчето за нагревателя. То нали е хванато с някаква пружинка в смисъл като се натисне и после да може да се връща след второто натискане обратно . После търсех тази пружинка,но не успях да е намеря. Имам питане -дали мога да си намеря такова копче и от къде, че сега като пусна копчето за обдухване на стъклото и нали се включва и нагревателя на стъклото и това копче като не работи и сега нагреветеля за задното стъкло си стои постоянно включен дори и да няма нужда от него . Помагайте с идеи ! Превдарително Ви благодаря !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 27 Яну 2008, 19:59

sineok_pi4_ написа:
JANI написа:СВАЛИ КОНЗОЛАТА -лесно се сваля с отвертка , после ще видиш къде е изтумбено -там е винтилатор4ето , отвори , почисти боклука и праха смажи ,ако имаш под ръка оръжейна смазка -спрей най-добре и край забравяш.ПРОСТО ЛЕКО ИЗДЪРПАЙ ОТ ЛЯВАТА СТРАНА И ТЯ ЩЕ ИЗЛЕЗНЕ



Колега, днеска извадих цялата конзола с управлението за климатроника. То и без това ми беше изгоряло едното диодче, което е на платката -което осветява врътките с градусите . Смених го. Видях и това вентилаторче за което говорите - то е едно маничко такова и дори в разглобено положение пуснах да работи и се оказа,че не е от това вентилаторче звука .Май проблема е в във вентилатора на парното -'таралежа' -ония големият който се вади откъм двигателният отсек- кофти :(( Изглежда е заминал щом задира така на ниски обороти и работи само на високи .За сега ще си карам така ,защото знам че е голяма играчка свалянето пък и едва ли може да са направи нещо по въпроса.Ще събирам пари за нов и направо в сервиза ще ми го сменят ... Имам друго питане .Докато вадех цялата конзола и като излизах от колата изпуснах цялата конзола на асфалта и от това пострада копчето за нагревателя. То нали е хванато с някаква пружинка в смисъл като се натисне и после да може да се връща след второто натискане обратно . После търсех тази пружинка,но не успях да е намеря. Имам питане -дали мога да си намеря такова копче и от къде, че сега като пусна копчето за обдухване на стъклото и нали се включва и нагревателя на стъклото и това копче като не работи и сега нагреветеля за задното стъкло си стои постоянно включен дори и да няма нужда от него . Помагайте с идеи ! Превдарително Ви благодаря !


нее бе клапите скърцат така като им е студено така правят после като се стоплат сие ок
ИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 27 Яну 2008, 22:07

а по въпроса за копчето за нагревателя, някой да даде идея от къде да си намеря такова с пружинката дето е отдолу за връщане ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 27 Яну 2008, 22:37

а я уточни какво му е точно на копчето
какво му липсва?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 28 Яну 2008, 20:42

_65536_kb_sec_ написа:а я уточни какво му е точно на копчето
какво му липсва?


АМи нали като се натисне копчето и после има някаква пружинка вътре,която го връща ,а тя падна и сега като се натисне копчето, няма кое да го върне после за да се изключи . Идеи някакви?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 29 Яну 2008, 3:31

пружинка от химикалка
ако е твърде голяма точно от тия запалки Клипер пружинката която натиска камъчето е 99% същата и ще ти свърши работа
кажи дали е проработило
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook