Промяна на обороти при стартиране
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Промяна на обороти при стартиране
Значи като паля и се чува ено такова като прискърцване което много бързо спира. Колата пали и за 2-3 сек седи на 500-600 оборота. След това дига до 1000-1200 сваля малко и пак вдига и после си ги смъква до 800 и всичко е ОК. Това всичко става за около 10 сек само когато плая сутрин. След това през деня няма скърцане и ефекта с падането и качването на оборотите е много по-малък. Преди месец като беше по-студено сутрин. Тогава скърцането се чуваше бая повече.
Какво може да е това и трябва ли да се оправя ?
-------------------------------
Колата е обслужена преди месец някъде. Масло, свещи и филтри.
520 М50 Ванос
Какво може да е това и трябва ли да се оправя ?
-------------------------------
Колата е обслужена преди месец някъде. Масло, свещи и филтри.
520 М50 Ванос
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
И аз съм с М50 ,няма такова нещо като скърцане при стартиране ... а за оборотите ,при студен мотор са леко завишени ,1000-1100 ,зависи от околната температура .. и ако е топло веднага падат на 800-900 ,ако е по - хладно (зимата например) падат на 800-900 чак когато позагрее мотора.. но никога не плават по описания от теб странен начин
и никога не падат на 500

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
на мен ми се е случвало да подскачат,но това се случва само при студено време(веднъж даже сама държеше 2500оборота),мисля че сега когато е топло не трябва да прави така ,пък и да цъка..... не мисля че е нормално....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
инаммен такми пражи отвреме навреме ако правис проверка прожериси и кабелите насжестите суто сажет от мен аза оборотите мислиа 4ее нормално все пак е стидено и да разбурка маслото
Мара брато.....Що не видиш има една клапа на инжекциона за високи обороти....нешто като малко моторче на него пише BOSH или неква такава марка ама по принцип пише това.Вадиш я и я промиваш с бензин ама хубаво,пълниш я със бензин и тракаш,надявям се знаеш как става.......и слагаш ако не се оправи отиваш в наи близкия сервиз на BOSH там ша оправят тва.А доколкото до скърцането.... виж ремака на динамото
:uzi:



BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!
От как бях написал тая тема не прави проблеми с тия неща и днес сутринта яко ме уплаши.
На 1/4 оборот завърта стартера и неще повече да завърти стратера. Все едно запира и край. Яко шум метал в метал. Поне едно 10 пъти така и накрая завъртя и почти веднага угасна. Като запали нормално след 5-6 сек си мина в нормален режим и все едно нищо не е било.
Не я бях карал 1 седмица почти ... възможно ли е да е от това ? Тия проблеми зеха да излизат от както смених маслото. Смених го с БМВ 10В40. Някой да има идея на какво може да се дължи това нещо ? Яко скърцане и не върти.
Може ли понеже маслото е паднало да се дължи на това че няма масло по триещите се части ? Може ли да са ми пробутали кофти масло (Взимах го от Оборище наливно)?
На 1/4 оборот завърта стартера и неще повече да завърти стратера. Все едно запира и край. Яко шум метал в метал. Поне едно 10 пъти така и накрая завъртя и почти веднага угасна. Като запали нормално след 5-6 сек си мина в нормален режим и все едно нищо не е било.
Не я бях карал 1 седмица почти ... възможно ли е да е от това ? Тия проблеми зеха да излизат от както смених маслото. Смених го с БМВ 10В40. Някой да има идея на какво може да се дължи това нещо ? Яко скърцане и не върти.
Може ли понеже маслото е паднало да се дължи на това че няма масло по триещите се части ? Може ли да са ми пробутали кофти масло (Взимах го от Оборище наливно)?
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Може ли да са ми пробутали кофти масло (Взимах го от Оборище наливно)?
Гаранция ако маслото е купено от Вальо на Оборище не е менте




ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
E34 520i написа:Мара брато.....Що не видиш има една клапа на инжекциона за високи обороти....нешто като малко моторче на него пише BOSH или неква такава марка ама по принцип пише това.Вадиш я и я промиваш с бензин ама хубаво,пълниш я със бензин и тракаш,надявям се знаеш как става.......и слагаш ако не се оправи отиваш в наи близкия сервиз на BOSH там ша оправят тва.А доколкото до скърцането.... виж ремака на динамото![]()
![]()
:uzi:
Това нещо дето пише Бош е устройството за празен ход и проблема е наистина от него. Поздрави!
Според мен това с паленето ти е от стартера, а за неравните обороти ... ами провери си кабелите и абсолютно всички маркучи през които минава въздух, аз мисля на мойта да ги сменя всичките, доколкото разбрах е около 100 лв целия комплект в Дару+40 лв за дебелия маркуч който е след устройството което коментирате /дебитомера/ той е от най важните...
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани