Промяна на обороти при стартиране

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Промяна на обороти при стартиране

Мнение от Legba » 09 Апр 2004, 9:06

Значи като паля и се чува ено такова като прискърцване което много бързо спира. Колата пали и за 2-3 сек седи на 500-600 оборота. След това дига до 1000-1200 сваля малко и пак вдига и после си ги смъква до 800 и всичко е ОК. Това всичко става за около 10 сек само когато плая сутрин. След това през деня няма скърцане и ефекта с падането и качването на оборотите е много по-малък. Преди месец като беше по-студено сутрин. Тогава скърцането се чуваше бая повече.
Какво може да е това и трябва ли да се оправя ?
-------------------------------
Колата е обслужена преди месец някъде. Масло, свещи и филтри.
520 М50 Ванос

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 09 Апр 2004, 11:06

Ремъка провери ли..може да е хлабав и да приплъзва :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 09 Апр 2004, 11:44

Абе не е като скърцането от ремък :( Според мен 2те неща имат някаква връзка.
Някой да си е гледал оборотите при стартиране на студено ? Случайно да трябва така да си се променят за да направи налягане на маслото или нещо такова ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 09 Апр 2004, 15:19

И аз съм с М50 ,няма такова нещо като скърцане при стартиране ... а за оборотите ,при студен мотор са леко завишени ,1000-1100 ,зависи от околната температура .. и ако е топло веднага падат на 800-900 ,ако е по - хладно (зимата например) падат на 800-900 чак когато позагрее мотора.. но никога не плават по описания от теб странен начин :roll: и никога не падат на 500

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 09 Апр 2004, 17:08

на мен ми се е случвало да подскачат,но това се случва само при студено време(веднъж даже сама държеше 2500оборота),мисля че сега когато е топло не трябва да прави така ,пък и да цъка..... не мисля че е нормално....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 09 Апр 2004, 20:14

инаммен такми пражи отвреме навреме ако правис проверка прожериси и кабелите насжестите суто сажет от мен аза оборотите мислиа 4ее нормално все пак е стидено и да разбурка маслото

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 29.03.2004

Мнение от E34 520i » 13 Апр 2004, 8:42

Мара брато.....Що не видиш има една клапа на инжекциона за високи обороти....нешто като малко моторче на него пише BOSH или неква такава марка ама по принцип пише това.Вадиш я и я промиваш с бензин ама хубаво,пълниш я със бензин и тракаш,надявям се знаеш как става.......и слагаш ако не се оправи отиваш в наи близкия сервиз на BOSH там ша оправят тва.А доколкото до скърцането.... виж ремака на динамото :lol: :D :ok: :uzi:
BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 26 Апр 2004, 11:02

От как бях написал тая тема не прави проблеми с тия неща и днес сутринта яко ме уплаши.
На 1/4 оборот завърта стартера и неще повече да завърти стратера. Все едно запира и край. Яко шум метал в метал. Поне едно 10 пъти така и накрая завъртя и почти веднага угасна. Като запали нормално след 5-6 сек си мина в нормален режим и все едно нищо не е било.
Не я бях карал 1 седмица почти ... възможно ли е да е от това ? Тия проблеми зеха да излизат от както смених маслото. Смених го с БМВ 10В40. Някой да има идея на какво може да се дължи това нещо ? Яко скърцане и не върти.
Може ли понеже маслото е паднало да се дължи на това че няма масло по триещите се части ? Може ли да са ми пробутали кофти масло (Взимах го от Оборище наливно)?

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 26 Апр 2004, 11:32

Може ли да са ми пробутали кофти масло (Взимах го от Оборище наливно)?

Гаранция ако маслото е купено от Вальо на Оборище не е менте :wink: :!: Според мен не е от маслото а от стартера! Има значение това, че не си я палил дълго време! Все пак е по-добре да се изкаже някой по-голям спец :D :!:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 21.03.2004
Местоположение: Burgas

Мнение от agabaga » 18 Май 2004, 23:07

E34 520i написа:Мара брато.....Що не видиш има една клапа на инжекциона за високи обороти....нешто като малко моторче на него пише BOSH или неква такава марка ама по принцип пише това.Вадиш я и я промиваш с бензин ама хубаво,пълниш я със бензин и тракаш,надявям се знаеш как става.......и слагаш ако не се оправи отиваш в наи близкия сервиз на BOSH там ша оправят тва.А доколкото до скърцането.... виж ремака на динамото :lol: :D :ok: :uzi:


Това нещо дето пише Бош е устройството за празен ход и проблема е наистина от него. Поздрави!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 29.03.2004

Мнение от E34 520i » 19 Май 2004, 19:16

Мерси agabaga но все пак и аз сам се патил :cry: мноо гадно ми беше.в бош севиза ми взеха 20 лв :evil: ако пак прави въртел ми кажи....па ша видим ко мойме да направим :lol: :bchug: :drink: :driving: [/quote]
BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 28.11.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от Zer0 » 20 Май 2004, 9:31

Според мен това с паленето ти е от стартера, а за неравните обороти ... ами провери си кабелите и абсолютно всички маркучи през които минава въздух, аз мисля на мойта да ги сменя всичките, доколкото разбрах е около 100 лв целия комплект в Дару+40 лв за дебелия маркуч който е след устройството което коментирате /дебитомера/ той е от най важните...

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook